Ogłoszenie z dnia 2017-11-07
Ogłoszenie nr 500054454-N-2017 z dnia 07-11-2017 r.
Lublin: Wykonanie przebudowy i remontu pomieszczeń w budynku stołówki Politechniki Lubelskiej
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 35320-2016
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 65880-2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Politechnika Lubelska, Krajowy numer identyfikacyjny 000001726,
ul. ul. Nadbystrzycka
38D,
20-618
Lublin, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
(81)5384103, e-mail
bzp@pollub.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): www.pollub.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia Publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie przebudowy i remontu pomieszczeń w budynku stołówki Politechniki Lubelskiej
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):BZP/PN/19/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie przebudowy i remontu pomieszczeń w budynku stołówki Politechniki Lubelskiej Zadanie 1 - Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń biblioteki Politechniki Lubelskiej na pomieszczenia biurowe Zadanie 2 - Remont holu, korytarzy i wybranych pomieszczeń budynku stołówki Politechniki Lubelskiej.
II.4) Główny kod CPV: 45450000-6
Dodatkowe kody CPV:
45300000-0
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
23.032016 DO 01.082016
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
07/11/2017
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
dodano zadanie 6 z
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W robotach podstawowych była uwzględniona izolacja pozioma ścian zewnętrznych (poniżej okien, a ponad podłogą sportową), wykonywana od wewnątrz. Po przekazaniu placu budowy, Wykonawca przystąpił do prac izolacyjnych. Odkuł tynk poniżej okien sali tanecznej B oraz zdjął jedną z listew przypodłogowych. Kierownik budowy i Inspektor nadzoru dokonali oględzin omawianej ściany. Stwierdzono duże zawilgocenie muru. Wilgotność ściany wzrastała wraz ze zbliżaniem się do posadzki sportowej. Pod zdjętą listwą przypodłogową poniżej poziomu podłogi sportowej zaprawa w murze ceglanym była tak mokra, że rozmazywała się w palcach. Tego faktu nie można było stwierdzić na wizji lokalnej pomieszczenia przed rozpoczęciem robót
W celu oceny stanu technicznego izolacji pionowej, wykonano odkrywki na zewnętrznej stronie ściany z oknami sali tanecznej B. Pod cokołem z lastrico stwierdzono brak izolacji pionowej . Ta sytuacja uniemożliwia wykonanie skutecznej izolacji poziomej uwzględnionej w zadaniu podstawowym. Brak izolacji oraz położenie poziomu posadzki sportowej poniżej poziomu terenu narzuca wykonanie izolacji poziomej od zewnątrz, w taki sposób by izolacja znalazła się pod posadzką sportową.
Ściana w budynku Stołówki wymaga bezwzględnie zabezpieczenia od wilgoci pochodzącej z zewnątrz zwłaszcza ze względu na zabezpieczenie istniejącej posadzki sportowej (w obu salach tanecznych), bez naruszania jej konstrukcji.
W związku z powyższym zachodzi konieczność pionowego zaizolowania ściany od zewnątrz, co nie było uwzględnione w podstawowym zakresie prac.
Wymaga to:
a) rozebrania podjazdu z kostki betonowej na szerokość 1,0m i długości 40,0 m,
b) odkucia cokołu z lastrico wys. 70 cm i długości 40,0 m,
c) odkopania ściany przyziemia na głębokość 1,50 m,
d) skucie uszkodzonego tynku,
e) osuszenia ściany,
f) wykonanie naprawy ściany(np. tynk kat I),
g) zagruntowania preparatem bitumicznym,
h) wykonania izolacji systemowej np. "Schomburg" lub "Superflex",
i) przyklejenia materiału typu styrodur gr. 6 cm,
j) wykonanie tynku zbrojonego siatką szklaną,
k) wykonanie warstwy nawierzchniowej tynku na cokole,
l) zasypanie wykopu ziemią z zagęszczeniem,
m) ponowne ułożenie kostki betonowej - odtworzenie chodnika.
Po tych robotach można dopiero przystąpić do zakończenia prac podstawowych zadania czyli wykonania iniekcji odpowiednim preparatem, ułożenia tynku renowacyjnego w salach tanecznych B i A oraz wykonania malowania ściany pod oknami.
Zamawiający w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w SIWZ w postępowaniu BZP/PN/19/2017 przewidział udzielenie robót polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju robot.
zakres zmian w umowie:1. § 1 ust. 2 Umowy otrzymuje brzmienie:
"Zakres rzeczowy robót określa: opis przedmiotu zamówienia zawarty w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, oferta przetargowa Wykonawcy, harmonogram rzeczowo-finansowy zatwierdzony przez Zamawiającego, stanowiące załączniki do niniejszej umowy.
W tym:
Zadanie 1 - Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń biblioteki Politechniki Lubelskiej na pomieszczenia biurowe
Zadanie 2 - Remont holu, korytarzy i wybranych pomieszczeń budynku stołówki Politechniki Lubelskiej
Zadanie 3 - Remont dwóch sal tanecznych w budynku Stołówki Studenckiej, obejmujący malowanie oraz wykonanie izolacji ściany zewnętrznej
Zadanie 4 - Remont małej klatki schodowej w budynku Stołówki Studenckiej
Zadanie 5 - Remont magazynu w budynku Stołówki Studenckiej
Zadanie 6 - Wykonanie izolacji pionowej ściany (od zewnątrz) przyziemia w budynku Stołówki Studenckiej od strony budynku Domu Studenckiego DS.-4 z odkopaniem ściany przyziemia, osuszeniem jej i zaizolowaniem muru"
2. § 1 ust. 3 Umowy otrzymuje brzmienie:
"Ostateczny termin wykonania Przedmiot Umowy ustala się zgodnie z harmonogramem rzeczowo - finansowym sporządzonym w uzgodnieniu z Zamawiającym przez Wykonawcę robót na:
1. dla Zadania 1 - 01.08. 2016 r.,
2. dla Zadania 2 - 01.08. 2016 r..,
3. dla Zadania 3 - 31.07.2018 r.,
4. dla Zadania 4 - 01.12.2017 r.,
5. dla Zadania 5 - 01.12.2017 r.,
6. dla Zadania 6 - 31.07.2018 r.
Strony zgodnie ustalają, że przez termin wykonania Przedmiotu Umowy rozumieją datę podpisania protokołu odbioru końcowego, co oznacza, że Wykonawca ma świadomość, iż zgłoszenie gotowości do odbioru końcowego, musi dokonać na co najmniej 14 dni przed terminem wykonania Przedmiotu Umowy. W terminie wykonania Przedmiotu Umowy Wykonawca zobowiązany jest wykonać w całości zakres robót objęty Umową, przekazać Zamawiającemu oświadczenie Kierownika Budowy, że roboty stanowiące Przedmiot Umowy zostały ukończone oraz uzyskać i przekazać Zamawiającemu wszystkie dokumenty określone w Umowie i jak również inne dokumenty wymagane przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa"
3. W § 8 ust. 1 Umowy pod tabelką dodaje się zdanie:
"Za wykonanie przedmiotu umowy w części dotyczącej Zadania 6 strony ustalają wynagrodzenie kosztorysowe w wysokości nie większej niż : 40931,20 złotych netto, plus należny podatek VAT 23% tj. razem brutto 50345,38 złotych (słownie: pięćdziesiąt tysięcy trzysta czterdzieści pięć 37/100 zł.). Ostateczne rozliczenie wynagrodzenia za wykonanie Zadania nr 6 sporządzone zostanie na podstawie kosztorysu powykonawczego po podpisaniu protokołu odbioru końcowego robót wykonywanych w realizacji tego Zadania.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
zamawiający zastosował Art 19 ust 3 punkt b przepisów przejściowych wprowadzonych ustawą z dnia 22 czerwca 2016 o zmianie ustaw Prawo Zamówień Publicznych oraz niektórych innych ustaw
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- "Wykonanie uproszczonych planów urządzenia lasu"
- Dostawa cięgnika na potrzeby Ogrodu Botanicznego UMCS.
- Ochrona mienia w obiektach przy ul. Długiej 6, 8 w Lublinie wraz z zabezpieczeniem mienia
- Usługi szatniarskie w obiektach UMCS
- Usługa - opracow. ekspertyzy stanu techn. budynku w m. Gniewczyna Łańcucka wraz z oceną oraz określ. zakresu i kosztu niezbędnych robót budow., umożliwiających wykorzystanie go jako budynku garażowego
- Sukcesywna dostawa materiałów promocyjnych dla Politechniki Lubelskiej
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostosowanie budynków Szkoły Podstawowej w Tarchałach Wielkich, Szkoły Podstawowej w Raczycach oraz Szkoły Podstawowej w Uciechowie do wymagań ekspertyzy technicznej przeciwpożarowej
- Modernizacja Leśniczówki "Flisy"
- Budowa nowego budynku przeznaczonego dla opieki dzieci do lat3,wraz z niezbędną infrastrukturą-w ram.RFPŁ w ram.zad.pn.Utworzenie22nowych miej.op.dla dz.w wieku do lat3w ram.nowej inst.w gm.Kaliska
- Remont, rozbudowa i przebudowa remiz strażackich na terenie gminy Koczała
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. "Remont magazynu żywnościowego w budynku nr 7 w m. Kętrzyn"
- "Zagospodarowanie terenu Stadionu Beskid w Andrychowie - etap I"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.