Ogłoszenie z dnia 2017-11-07
Ogłoszenie nr 500054501-N-2017 z dnia 07-11-2017 r.
Łódź: Utrzymanie urządzeń melioracji wodnych podstawowych i wód istotnych dla regulacji stosunków wodnych na potrzeby rolnictwa
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 592172-N-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500050336-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Łodzi, Krajowy numer identyfikacyjny 00010049200000,
ul. ul. Solna
14,
91423
Łódź, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
42 235 48 00, e-mail
zam.publ@melioracja.lodz.pl; dyrektor@melioracja.lodz.pl, faks
42 235 48 11.
Adres strony internetowej (url): www.bip.melioracja.lodzkie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie urządzeń melioracji wodnych podstawowych i wód istotnych dla regulacji stosunków wodnych na potrzeby rolnictwa
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):DZ/331/25/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zamówienia pn.: Utrzymanie urządzeń melioracji wodnych podstawowych i wód istotnych dla regulacji stosunków wodnych na potrzeby rolnictwa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (siwz)
II.4) Główny kod CPV: 45244000-9
Dodatkowe kody CPV:
45246400-7
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
2 dni kalendarzowe od dnia przekazania terenu
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
03/11/2017
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
zmiana zakresu rzeczowego oraz wynagrodzenia umownego
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Konieczność zmiany umowy spowodowana jest warunkami atmosferycznymi, jakie wystąpiły na przełomie września i października br. Silne wiatry oraz obfite opady deszczu spowodowały uszkodzenie konarów drzew rosnących w pobliżu koryta rzeki, doprowadzając do powstania zatorów z gałęzi i z innych zgromadzonych nieczystości na odcinku rzeki objętej zawartą umową (pomiędzy zatorami objętymi umową). Wykonanie przedmiotowych robót pozwoli na udrożnienie całego odcinka rzeki Bzury w km 91+600-105+230 i zabezpieczy koryto rzeki przed uszkodzeniami.
Przedmiotowe roboty nie zostały przewidziane w ramach obowiązującej umowy i wychodzą poza jej zakres, a konieczność ich wykonania spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć. Szacunkowa wartość przedmiotowych prac wynosi 3 299,97 zł (brutto: 4 058,96 zł.). Wartość zamówienia określona pierwotnie w umowie nr 205/D/2017 z dnia 27.10.2017 r. wynosi: 19 522,08 zł (wraz podatkiem VAT: 24 012,16 zł). Zatem wartość zmiany wynosi 16,90%, czyli nie przekroczy 50 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
W związku z powyższym zachodzą przesłanki określone w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. zostały spełnione łącznie następujące warunki:
a)konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
b)wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej,
umożliwiające dokonanie zmiany umowy nr 205/D/2017 zawartej w dniu 27.10.2017 r. z Wykonawcą: Panem Marianem Gruchotem, prowadzącym działalność gospodarczą pn.: Marian Gruchot Zakład Robót Inżynieryjnych; 62-600 Koło, ul. Żeromskiego 101.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- UBEZPIECZENIE GMINY NOWOSOLNA
- "Usługi odbierania odpadów komunalnych z jednostek Miejskiego Centrum Medycznego "Górna" w Łodzi".
- 81/ZP/2024 Sukcesywna dostawa notesów dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup samochodów osobowych nieoznakowanych segmentu D na potrzeby KWP w Łodzi
- Usługa utrzymania czystości w budynkach Sądu Rejonowego dla Łodzi-Widzewa w Łodzi
- Usługi pralnicze dla Aresztu Śledczego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Leśna Podlaska oraz Budowa zbiornika retencyjnego w otoczeniu rzeki "Klukówka" miejscowości Leśna Podlaska w Gminie Leśna Podlaska.
- Odbudowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Wilków Drugi gm. Błędów
- Budowa stawów do rozrodu płazów w celu zwiększenia zasobności żerowisk orlika grubodziobego
- Budowa dwóch otwartych zbiorników retencyjnych służących gromadzeniu wód opadowych, roztopowych i powierzchniowych
- Przebudowa trzech otwartych zbiorników retencyjnych zlokalizowanych na dz. nr. ewid. 697 w miejscowości Łajsce.
- Przeprowadzenie robót udrożnieniowych w km 29+300 rzeki Bug w celu poprawy bezpieczeństwa przeciwpowodziowego
więcej: Wodne roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.