To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-11-07
Ogłoszenie nr 500054670-N-2017 z dnia 07-11-2017 r.
Zespół Szkół nr 3 im. Macieja Rataja: Dostawa sprzętu komputerowego dla Zespołu Szkół Nr 3 w Tomaszowie Lubelskim ul. Hallera 5 , 22-600 Tomaszów Lubelski
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Kompetencje w zawodzie drogą do kariery
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 580402-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Szkół nr 3 im. Macieja Rataja, Krajowy numer identyfikacyjny 19851600000,
ul. ul. Hallera
5,
22600
Tomaszów Lubelski, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
846 650 505, e-mail
jadwigazerebiec@vp.pl, faks
846 650 505.
Adres strony internetowej (url): www.zstl.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego dla Zespołu Szkół Nr 3 w Tomaszowie Lubelskim ul. Hallera 5 , 22-600 Tomaszów Lubelski
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZS3.26.9.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 1 - zestawy komputerowe 32 szt., router 6 szt. , tester 6 szt., serwerowy system operacyjny -ilość 1 - Zadanie 2 - zestawy komputerowe 15 szt , laptop -1 szt , drukarka laserowa -2 szt, oprogramowanie Adobe Photoshop - 16 . Zadanie 3 - program do obsługi kelnerskiej w ilości -1 , Zadanie 4 - program biurowy - ilość- 1, Zadanie 5 - Telewizory + uchwyt - ilość 2 , Zadanie 6 - Aparat cyfrowe z funkcją kamery z akcesoriami -1 , Aparat cyfrowy z funkcją kamery -1 , Zadanie 7 - Spawarka światłowodowa -1 , Reflektometr OTDR - 1, Miernik mocy optycznej - 1 .
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30230000-0
Dodatkowe kody CPV: 30233100-2, 30211000-1, 30236000-2, 30231300-0, 30232100-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Program do obsługi kelnerskiej SOGA |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/10/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
80.49
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Lubelskie Centrum Informatyczne
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
99.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: jednostka centralna -32 szt, monitor 32 szt. serweowy system operacyjny -Windows -1 szt., router z modemem -6 szt. tester okablowania sieciowego -6 szt. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne: Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art.93 ust.1 pkt.6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579), ponieważ wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć. Uzasadnienie faktyczne: W przedmiotowym postępowaniu, wskutek okoliczności, których Zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć doszło do istotnej zmiany okoliczności, powodującej, że wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym. Zmiana ta polega na istotnym zmniejszeniu zakresu przedmiotu zamówienia (tj: mniejszej liczbie sztuk sprzętu), który Zamawiający może zakupić w stosunku do ilości pierwotnie planowanych i ujętych w specyfikacji przedmiotu zamówienia (w SIWZ). Zmiana ta wynika z anulowania przez Instytucję Zarządzającą RPO Województwa Lubelskiego pierwotnie udzielonych zgód na dokonanie przesunięć w projekcie "Kompetencje w zawodzie drogą do kariery ", które umożliwiały sfinansowanie przedmiotu zamówienia ujętego w SIWZ. Wskutek cofnięcia w/w zgody, zmniejszeniu ulegnie zakres przedmiotu zamówienia, który będzie uwzględniał pierwotnie planowane ilości i rodzaj sprzętu przewidzianych do zakupu w budżecie projektu "Kompetencje w zawodzie drogą do kariery ". Wobec powyższego dalsze prowadzenie postępowania i wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, , czego nie można było wcześniej przewidzieć oraz mogłoby narazić Zamawiającego na uznanie przez IZ RPO WL części wydatków poniesionych w projekcie za niekwalifikowane. Zamawiający kierując się zasadą wydatkowania środków publicznych w sposób racjonalny i efektywny postanowił jak na wstępie. Po dokonaniu odpowiednich korekt i zmian w projekcie, wszczęte zostanie kolejne postępowanie w celu udzielenia zamówienia na dostawę sprzętu niezbędnego do zrealizowania zadań w projekcie "Kompetencje w zawodzie drogą do kariery ". |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: jednostki centralne -15 szt. , moniotor 15 szt, laptop 1 szt., drukarka laserowa 2 szt. , oprogramowanie Adobe photoschop -16 szt |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne: Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art.93 ust.1 pkt.6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579), ponieważ wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć. Uzasadnienie faktyczne: W przedmiotowym postępowaniu, wskutek okoliczności, których Zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć doszło do istotnej zmiany okoliczności, powodującej, że wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym. Zmiana ta polega na istotnym zmniejszeniu zakresu przedmiotu zamówienia (tj: mniejszej liczbie sztuk sprzętu), który Zamawiający może zakupić w stosunku do ilości pierwotnie planowanych i ujętych w specyfikacji przedmiotu zamówienia (w SIWZ). Zmiana ta wynika z anulowania przez Instytucję Zarządzającą RPO Województwa Lubelskiego pierwotnie udzielonych zgód na dokonanie przesunięć w projekcie "Kompetencje w zawodzie drogą do kariery ", które umożliwiały sfinansowanie przedmiotu zamówienia ujętego w SIWZ. Wskutek cofnięcia w/w zgody, zmniejszeniu ulegnie zakres przedmiotu zamówienia, który będzie uwzględniał pierwotnie planowane ilości i rodzaj sprzętu przewidzianych do zakupu w budżecie projektu "Kompetencje w zawodzie drogą do kariery ". Wobec powyższego dalsze prowadzenie postępowania i wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, , czego nie można było wcześniej przewidzieć oraz mogłoby narazić Zamawiającego na uznanie przez IZ RPO WL części wydatków poniesionych w projekcie za niekwalifikowane. Zamawiający kierując się zasadą wydatkowania środków publicznych w sposób racjonalny i efektywny postanowił jak na wstępie. Po dokonaniu odpowiednich korekt i zmian w projekcie, wszczęte zostanie kolejne postępowanie w celu udzielenia zamówienia na dostawę sprzętu niezbędnego do zrealizowania zadań w projekcie "Kompetencje w zawodzie drogą do kariery ". |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: program biurowy 1 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne: Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art.93 ust.1 pkt.6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579), ponieważ wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć. Uzasadnienie faktyczne: W przedmiotowym postępowaniu, wskutek okoliczności, których Zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć doszło do istotnej zmiany okoliczności, powodującej, że wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym. Zmiana ta polega na istotnym zmniejszeniu zakresu przedmiotu zamówienia (tj: mniejszej liczbie sztuk sprzętu), który Zamawiający może zakupić w stosunku do ilości pierwotnie planowanych i ujętych w specyfikacji przedmiotu zamówienia (w SIWZ). Zmiana ta wynika z anulowania przez Instytucję Zarządzającą RPO Województwa Lubelskiego pierwotnie udzielonych zgód na dokonanie przesunięć w projekcie "Kompetencje w zawodzie drogą do kariery ", które umożliwiały sfinansowanie przedmiotu zamówienia ujętego w SIWZ. Wskutek cofnięcia w/w zgody, zmniejszeniu ulegnie zakres przedmiotu zamówienia, który będzie uwzględniał pierwotnie planowane ilości i rodzaj sprzętu przewidzianych do zakupu w budżecie projektu "Kompetencje w zawodzie drogą do kariery ". Wobec powyższego dalsze prowadzenie postępowania i wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, , czego nie można było wcześniej przewidzieć oraz mogłoby narazić Zamawiającego na uznanie przez IZ RPO WL części wydatków poniesionych w projekcie za niekwalifikowane. Zamawiający kierując się zasadą wydatkowania środków publicznych w sposób racjonalny i efektywny postanowił jak na wstępie. Po dokonaniu odpowiednich korekt i zmian w projekcie, wszczęte zostanie kolejne postępowanie w celu udzielenia zamówienia na dostawę sprzętu niezbędnego do zrealizowania zadań w projekcie "Kompetencje w zawodzie drogą do kariery ". |
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Aparat cyfrowyz funkcją kamery z akcesoriami -1 sztb , Aparat cyfrowy z funkcją kamery - 1szt |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne: Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art.93 ust.1 pkt.6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579), ponieważ wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć. Uzasadnienie faktyczne: W przedmiotowym postępowaniu, wskutek okoliczności, których Zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć doszło do istotnej zmiany okoliczności, powodującej, że wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym. Zmiana ta polega na istotnym zmniejszeniu zakresu przedmiotu zamówienia (tj: mniejszej liczbie sztuk sprzętu), który Zamawiający może zakupić w stosunku do ilości pierwotnie planowanych i ujętych w specyfikacji przedmiotu zamówienia (w SIWZ). Zmiana ta wynika z anulowania przez Instytucję Zarządzającą RPO Województwa Lubelskiego pierwotnie udzielonych zgód na dokonanie przesunięć w projekcie "Kompetencje w zawodzie drogą do kariery ", które umożliwiały sfinansowanie przedmiotu zamówienia ujętego w SIWZ. Wskutek cofnięcia w/w zgody, zmniejszeniu ulegnie zakres przedmiotu zamówienia, który będzie uwzględniał pierwotnie planowane ilości i rodzaj sprzętu przewidzianych do zakupu w budżecie projektu "Kompetencje w zawodzie drogą do kariery ". Wobec powyższego dalsze prowadzenie postępowania i wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, , czego nie można było wcześniej przewidzieć oraz mogłoby narazić Zamawiającego na uznanie przez IZ RPO WL części wydatków poniesionych w projekcie za niekwalifikowane. Zamawiający kierując się zasadą wydatkowania środków publicznych w sposób racjonalny i efektywny postanowił jak na wstępie. Po dokonaniu odpowiednich korekt i zmian w projekcie, wszczęte zostanie kolejne postępowanie w celu udzielenia zamówienia na dostawę sprzętu niezbędnego do zrealizowania zadań w projekcie "Kompetencje w zawodzie drogą do kariery ". |
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Spawarka światłowodowa - 1 szt. , miernik mocy optycznej 1 szt., reflektometr OTDR - 1 szt. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne: Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art.93 ust.1 pkt.6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579), ponieważ wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć. Uzasadnienie faktyczne: W przedmiotowym postępowaniu, wskutek okoliczności, których Zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć doszło do istotnej zmiany okoliczności, powodującej, że wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym. Zmiana ta polega na istotnym zmniejszeniu zakresu przedmiotu zamówienia (tj: mniejszej liczbie sztuk sprzętu), który Zamawiający może zakupić w stosunku do ilości pierwotnie planowanych i ujętych w specyfikacji przedmiotu zamówienia (w SIWZ). Zmiana ta wynika z anulowania przez Instytucję Zarządzającą RPO Województwa Lubelskiego pierwotnie udzielonych zgód na dokonanie przesunięć w projekcie "Kompetencje w zawodzie drogą do kariery ", które umożliwiały sfinansowanie przedmiotu zamówienia ujętego w SIWZ. Wskutek cofnięcia w/w zgody, zmniejszeniu ulegnie zakres przedmiotu zamówienia, który będzie uwzględniał pierwotnie planowane ilości i rodzaj sprzętu przewidzianych do zakupu w budżecie projektu "Kompetencje w zawodzie drogą do kariery ". Wobec powyższego dalsze prowadzenie postępowania i wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, , czego nie można było wcześniej przewidzieć oraz mogłoby narazić Zamawiającego na uznanie przez IZ RPO WL części wydatków poniesionych w projekcie za niekwalifikowane. Zamawiający kierując się zasadą wydatkowania środków publicznych w sposób racjonalny i efektywny postanowił jak na wstępie. Po dokonaniu odpowiednich korekt i zmian w projekcie, wszczęte zostanie kolejne postępowanie w celu udzielenia zamówienia na dostawę sprzętu niezbędnego do zrealizowania zadań w projekcie "Kompetencje w zawodzie drogą do kariery ". |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Telewizor 55 cali + uchwyt na ściane - 2 szt. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/10/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3168.01
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Lubelskie Centrum Informatyczne LCI
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie
Nazwa wykonawcy:
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3896.64
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 39 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Ofertę najkorzystniejszą wybrano zgodnie z art. 91ust.1 Pzp na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków zamówienia.Oferta w/w wykonawcy uzyskała największą łączną liczbę punktów w kryterium oceny ofert - 85,00 pkt.
INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA LUBELSKIEGO
- Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkoleniowej dla 7 osób bezrobotnych w zakresie "ABC przedsiębiorczości".
- KOMPLEKSOWA DOSTAWA, SPRZEDAŻ I DYSTRYBUCJA GAZU ZIEMNEGO DO BUDYNKÓW I LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO IM. BARTOSZA GŁOWACKIEGO W TOMASZOWIE LUBELSKIM
- "Remont kanalizacji sanitarnej metodą bezwykopową oraz przebudowa sieci wodociągowej w Tomaszowie Lubelskim"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla szkół w ramach projektu "Podniesienie jakości edukacji włączającej w Gminie Krzykosy""
- Zakupy sprzętu - poprawa ergonomii i środowiska pracy - Gmina Płużnica
- Dostawa sprzętu drukującego wraz z usługą serwisową i oprogramowaniem zarządzającym Documaster lub równoważnym.
- Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania, oprogramowania wraz z wdrożeniem w ramach projektu "Cyberbezpieczne Starostwo Powiatowe w Gnieźnie i jednostki podległe" Etap I
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu elektronicznego oraz pozostałego wyposażenia w ramach projektu "W pawłowickiej gminie każdy przedszkolak się rozwinie"
- Zakup pomocy naukowych i wyposażenia w ramach projektu pn. "Zawodowo i profesjonalnie w szkołach z powiatu chełmińskiego"
więcej: Komputery wysokowydajne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.