To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-11-07
Ogłoszenie nr 500054814-N-2017 z dnia 07-11-2017 r.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gorzowie Wlkp.: Serwis pogwarancyjny sprzętu drukującego wraz z wymianą części zamiennych oraz dostawą materiałów eksploatacyjnych, zainstalowanego w Oddziałach wchodzących w skład regionu IX (Szczecin, Zielona Góra oraz w podległych im jednostkach organizacyjnych).
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 603291-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gorzowie Wlkp., Krajowy numer identyfikacyjny 1775600539,
ul. ul. Sikorskiego
42,
66400
Gorzów Wielkopolski, woj.
lubuskie, państwo
Polska, tel.
95 7395400, 7395274, e-mail
musinskab@zus.pl, faks
957 395 454.
Adres strony internetowej (url): www.zus.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Serwis pogwarancyjny sprzętu drukującego wraz z wymianą części zamiennych oraz dostawą materiałów eksploatacyjnych, zainstalowanego w Oddziałach wchodzących w skład regionu IX (Szczecin, Zielona Góra oraz w podległych im jednostkach organizacyjnych).
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):110000/271/3/2017-ADG-ZP
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest serwis pogwarancyjny sprzętu drukującego wraz z wymianą części zamiennych oraz dostawą materiałów eksploatacyjnych, zainstalowanego w Oddziałach wchodzących w skład regionu IX (Szczecin, Zielona Góra oraz w podległych im jednostkach organizacyjnych). Przedmiot zamówienia jest podzielony na dwie części: CZĘŚĆ 1 - Oddział ZUS w Szczecinie Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pogwarancyjnego serwisu technicznego (w tym konserwacja i naprawy) wraz z wymianą części zamiennych, naturalnie zużywających się oraz wszystkich materiałów eksploatacyjnych, w urządzeniach określonych w wykazie sprzętu podlegającego serwisowi, wskazanemu w załączniku 1A do umowy, użytkowanych we wskazanych lokalizacjach: 1) Oddział ZUS w Szczecinie, ul. Jana Matejki 22, 2) Oddział ZUS w Szczecinie, ul. Andre Citroena 2, 3) Inspektorat ZUS w Gryfinie, ul. Łużycka 3, 4) Inspektorat ZUS w Choszcznie, ul. Jagiełły 28, 5) Inspektorat ZUS w Gryficach, ul. Dąbskiego 5, 6) Inspektorat ZUS w Łobzie, ul. Siewna 5 a, 7) Inspektorat ZUS w Myśliborzu, ul. Felczaka 29, 8) Inspektorat ZUS w Pyrzycach, Sportowa 1, 9) Inspektorat ZUS w Stargardzie, ul. Składowa 2, 10) Inspektorat ZUS w Świnoujściu, ul. Piastowska 63, 11) Biuro Terenowe ZUS w Międzyzdrojach, ul. Lipowa 9, 12) Punkt Informacyjny ZUS w Kamieniu Pomorskim, ul. Kopernika 26, 13) ROS ZUS w Lubiniu, ul. Główna 7. CZĘŚĆ 2 - Oddział ZUS w Zielonej Górze Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pogwarancyjnego serwisu technicznego (w tym konserwacja i naprawy) wraz z wymianą części zamiennych, naturalnie zużywających się oraz wszystkich materiałów eksploatacyjnych, w urządzeniach określonych w wykazie sprzętu podlegającego serwisowi, wskazanemu w załączniku 1B do umowy, użytkowanych we wskazanych lokalizacjach: 1) Oddział ZUS w Zielonej Górze, ul. Kupiecka 65, 2) Oddział ZUS w Zielonej Górze, ul. Wyspiańskiego 15B, 3) Inspektorat ZUS w Krośnie Odrzańskim, ul. Obrońców Stalingradu 1, 4) Inspektorat ZUS w Świebodzinie, ul. Sikorskiego 42, 5) Inspektorat ZUS w Żarach, ul. Lotników 1 a, 6) Inspektorat ZUS w Nowej Soli, ul. Kościuszki 29 7) Biuro Terenowe ZUS w Gubinie, ul. Słowackiego 2, 8) Biuro Terenowe ZUS w Wschowie, ul. Pocztowa 1. Wykonawca w ramach umowy zobowiązany jest do: 1) utrzymania urządzeń w pełnej sprawności techniczno-użytkowej przez okres obowiązywania umowy, 2) przeprowadzania na życzenie Odbiorcy usług konserwacji poszczególnych urządzeń, 3) zapewnienia zapasu części zamiennych do serwisowanego sprzętu, 4) zapewnienia urządzeń zastępczych o parametrach nie niższych niż zastępowane, 5) dostarczania i wymiany części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych (w tym m. in. tonerów, bębnów, developerów, różnego rodzaju rolek), 6) oceny stanu technicznego sprzętu określającej konieczność jego naprawy lub likwidacji, 7) diagnozowania uszkodzeń, 8) wykonywania napraw pogwarancyjnych. Wykonawca udzieli gwarancji na: 1) dostarczone materiały eksploatacyjne, części zamienne/podzespoły użyte do naprawy - na okres 12 miesięcy, 2) wykonane usługi serwisowe - na okres od 6 do 12 miesięcy (okres zadeklarowany przez Wykonawcę w Formularzu oferty).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 50.32.30.00 - Naprawa i konserwacja komputerowych urządzeń peryferyjnych
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Serwis pogwarancyjny sprzętu drukującego wraz z wymianą części zamiennych oraz dostawą materiałów eksploatacyjnych, zainstalowanego w Oddziale ZUS w Szczecinie oraz w podległych mu jednostkach organizacyjnych |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Przedmiotowe postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ nie złożono żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Serwis pogwarancyjny sprzętu drukującego wraz z wymianą części zamiennych oraz dostawą materiałów eksploatacyjnych, zainstalowanego w Oddziale ZUS w Zielonej Górze oraz w podległych mu jednostkach organizacyjnych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
91603.09
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo DIR Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo DIR Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
112671.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Dostawa 1 szt. samochodu lekkiego kwatermistrzowskiego SLKw
- Przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli w ramach projektu pn.: "Profesjonalny nauczyciel. Kompetentny uczeń. Edukacja wobec wyzwań przyszłości."
- "Modernizacja pomieszczeń w Zespole Szkół Mistrzostwa Sportowego w Gorzowie Wlkp. przy ul. Okrzei 42 w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą Przebudowa instalacji sanitarnych w ZSMS ul.Okrzei 42
- "Ścieżki rowerowe w Gorzowie Wielkopolskim - etap IV".
- "Świadczenie usług kompleksowej obsługi technicznej wydarzeń kulturalnych organizowanych przez Miejskie Centrum Kultury w Gorzowie Wlkp. w 2025 roku"
- Dostawa materiałów prewencyjnych - czujki, spraye, hełmy strażackie dziecięce
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi naprawy sprzętu informatycznego, peryferyjnego oraz sprzętu powszechnego użytku
- Kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń drukująco - kopiujących będących własnością Sądu Rejonowego w Radomiu wraz z dostawą i wymianą materiałów eksploatacyjnych.
- Kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń drukujących w Sądzie Rejonowym w Rybniku
więcej: Naprawa i konserwacja komputerowych urządzeń peryferyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.