Ogłoszenie z dnia 2017-11-07
Ogłoszenie nr 500054854-N-2017 z dnia 07-11-2017 r.
Kielce: Wykonanie robót remontowych w budynku Izby Administracji Skarbowej w Kielcach, będącym siedzibą Pierwszego Urzędu Skarbowego w Kielcach przy ul. Wróbla 17.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500032892-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Izba Administracji Skarbowej w Kielcach, Krajowy numer identyfikacyjny 102124000000,
ul. Sandomierska
105,
25-324
Kielce, woj.
świętokrzyskie, państwo
Polska, tel.
41 36 42 613, e-mail
is@sk.mofnet.gov.pl, faks
41 36 42 615.
Adres strony internetowej (url): www.swietokrzyskie.kas.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót remontowych w budynku Izby Administracji Skarbowej w Kielcach, będącym siedzibą Pierwszego Urzędu Skarbowego w Kielcach przy ul. Wróbla 17.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):2601-ILZ.260.23.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych w budynku Izby Administracji Skarbowej w Kielcach, będącym siedzibą Pierwszego Urzędu Skarbowego w Kielcach przy ul. Wróbla 17. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej zrealizowania robót budowlanych w zakresie remontu: elewacji, schodów zewnętrznych, okien, pokrycia dachowego i ogrodzenia. 3. Zakres rzeczowy planowanych robót obejmuje w szczególności: 1) Roboty remontowe na dachu i wymiana obróbek blacharskich, w tym: a) drobne naprawy pokrycia papowego (wstawiane łat); b) izolacja przeciwwilgociowa z papy zgrzewalnej na styku dachu części niżej ze ścianą wyższego skrzydła; c) obróbki blacharskie z blachy stalowej ocynkowanej gr.0,7 mm powlekanej, na styku dachu części niższej ze ścianą wyższego skrzydła - obróbka osadzona w murze; d) wymiana obróbek blacharskich murów ogniowych, okapów, kołnierzy i gzymsów; e) wymiana rynien i rur spustowych z blachy stalowej powlekanej; f) wymiana obróbek blacharskich z blachy powlekanej - pasy podrynnowe i attyki; g) wymiana obróbek blacharskich wokół wykuszy aluminiowych; h) wymiana obróbek blacharskich na daszkach znajdujących się nad wejściami bocznymi do budynku; Wszystkie obróbki blacharskie w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym. 2) Remont elewacji budynku, w tym: a) miejscowa naprawa i uzupełnienie tynków ścian oraz ubytków w gzymsach; b) mycie elewacji płynem czyszczącym typu Bolix CLN lub równoważnym po uprzednim odpowiednio przygotowaniu podłoża; c) usunięcie z elewacji skażeń mikrobiologicznych za pomocą preparatu do usuwania skażeń mikrobiologicznych typu Bolix GLO complex lub równoważnym, a następnie zastosowanie preparatu do powłoki ochrony zewnętrznych powierzchni budynków przed rozwojem glonów, grzybów, porostów i mchów typu Bolix PRO complex lub równoważnego; d) dwukrotne malowanie elewacji farbą silikonową Bolix SIL lub równoważną w kolorze zgodnym z istniejącym, po uprzednim zagruntowaniu preparatem typu Bolix SIG lub równoważnym; e) wykonanie tynku zwykłego kat. III z zaprawy cementowej - wapiennej na ościeżach- naprawa tynku po wymianie podokienników zewnętrznych; f) wymiana skrzynki gazowej na nową, w tym ewentualny demontaż i ponowny montaż zaworu gazomierza, w uzgodnieniu z zakładem gazowniczym; g) montaż dodatkowego uchwytu na flagę ze stali nierdzewnej, podwójnego na ścianie frontowej budynku; h) malowanie wszystkich innych elementów stalowych na elewacji (np. uchwyty na flagi, mocowania klimatyzatorów, itp.; 3) Remont cokołu wokół budynku, w tym: a) uzupełnieni płytek okładzinowych z piaskowca czerwonego na cokole budynku; b) uzupełnienie spoinowania okładziny cokołu fugą mrozoodporną i dobraną kolorystycznie; c) czyszczenie okładziny cokołu z płytek z czerwonego piaskowca oraz impregnacja silikonowym preparatem hydrofobizującym; 4) Wymiana opaski wokół budynku, w tym: a) rozebranie starej opaski przy budynku z płyt betonowych, wyprofilowanie podłoża; b) ułożenie nowej opaski wokół budynku z kostki brukowej o grubości 6 cm na podsypce cementowej i o szerokości 0,5 m. 5) Remont okien drewnianych, w tym: a) usunięcie starej powłoki farby z ościeży i ram okiennych od strony zewnętrznej i wewnętrznej okien; b) usunięcie skażeń mikrobiologicznych; c) impregnacja i dwukrotne lub jednokrotne, w zależności od stopnia degradacji, malowanie farbą akrylową; d) regulacja i konserwacja okuć okiennych; e) konserwacja uszczelek, ewentualnie ich wymiana w razie potrzeby; f) wymiana uszkodzonych klamek okiennych; g) wymiana zawilgoconych i zmurszałych elementów drewnianych okien; h) demontaż rolet wewnętrznych w oknach przeznaczonych do malowania i ponowny montaż po zakończeniu malowania, z uzupełnieniem prowadnic pionowych - 61 szt.; i) demontaż vertikali - szt. 25; j) demontaż żaluzji - szt. 8; k) montaż nowych roletek tekstylnych w oknach trzykwaterowych w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym - szt. 31; 6) Uszczelnienie wykuszy aluminiowych; 7) Wymiana podokienników zewnętrznych, w tym: a) wykonanie spadków z zaprawy cementowej pod obróbki blacharskie podokienników; b) wymian podokienników systemowych, aluminiowych, powlekanych o szer. 25 cm w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym; c) uszczelnienie styku podokienników z ościeżnicą okien; 8) Remont schodów zewnętrznych- główne wejście do budynku, w tym: a) demontaż balustrady metalowej i montaż balustrady z stali nierdzewnej satynowej wys. balustrady 110 cm; b) demontaż okładziny schodów z płytek ceramicznych; c) naprawa pęknięć i małych uszkodzeń podłoża betonowego schodów, przygotowanie podłoża do ułożenia płyt granitowych - wymiary schodów zgodne z wymaganiami w tym zakresie dla budynków użyteczności publicznej; d) ułożenie okładziny z płyt kamiennych - granit szary promieniowany na stopniach i podeście na brzegach ryflowany, na podstopnicach granit szary polerowny; e) dwukrotne malowanie słupa stalowego o średnicy ok. 20 cm na podeście schodów wejściowych, po uprzednim odpowiednim przygotowaniu podłoża; 9) Remont ogrodzenia nieruchomości, na której położony jest budynek urzędu, w tym: a) uzupełnienie płytek okładzinowych z piaskowca czerwonego w cokole i słupkach żelbetowych; b) uzupełnienie spoinowania okładziny z płytek czerwonych piaskowca fugą mrozoodporną i dobraną kolorystycznie; c) czyszczenie i impregnacja płytek na cokołach i słupach wraz z ceramicznymi pokrywami ogrodowymi; d) czyszczenie, usuniecie rdzy i starej farby z elementów stalowych ogrodzenia tj. przęseł, słupków, bram, furtki, odtłuszczenie, przygotowanie elementów ogrodzenia pod malowanie; e) malowanie elementów stalowych ogrodzenia podkładem antykorozyjnym; f) dwukrotne malowanie elementów stalowych ogrodzenia farbą nawierzchniową w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym. 10) Pozostałe roboty towarzyszące, w tym: a) zabezpieczenie elementów na budynku przed uszkodzeniem i zabrudzeniem (np. kamery, klimatyzatory); b) zabezpieczenie terenu robót (pomieszczeń, wyposażenia, terenów zielonych i utwardzonych) oraz terenów nie objętych zakresem robót przed zabrudzeniem, zniszczeniem czy uszkodzeniem; c) wywóz gruzu, materiałów z demontażu i innych zanieczyszczeń z terenu robót i przekazanie ich do utylizacji bądź unieszkodliwienia; d) usunięcie zabrudzeń i uporządkowanie pomieszczeń; e) przeniesienie, przesunięcie i ponowne ustawienie mebli i wyposażenia w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania robót; f) wykonanie innych robót niezbędnych do prawidłowego, zgodnego z zasadami wiedzy technicznej wykonania ww. zakresu; 4. Zamawiający wymaga aby wyroby jak i rozwiązania kolorystyczne składające się na wygląd estetyczny budynku były przed zastosowaniem zaakceptowane przez Zamawiającego. W związku z tym Wykonawca każdorazowo zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu propozycji materiałów wraz z dołączeniem lub wykonaniem próbek. 5. Przedmiot zamówienia obejmuje niżej wymienione kody CPV: ? 45000000-7- roboty budowlane; ? 45443000-4 - roboty elewacyjne; ? 45260000-7- roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistyczne; ? 45421000-4 - roboty w zakresie stolarki okiennej. 6. W celu określenia zakresu robót Zamawiający dołącza do niniejszego zaproszenia przedmiar robót, z zastrzeżeniem, że dostarczony przez Zamawiającego przedmiar robót pełni jedynie funkcję pomocniczą. Wykonawca jest zobowiązany do jego sprawdzenia i weryfikacji, dokonać własnych pomiarów aby uwzględnić w ofercie wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia. Jakakolwiek niezgodność przedmiaru ze stanem rzeczywistym lub brak w przedmiarze jakichkolwiek robót określonych w zaproszeniu do negocjacji i wzorze umowy nie zwalnia Wykonawcy od należytego wykonania przedmiotu umowy. 7. Zamawiający nie posiada aktualnej inwentaryzacji budynku. Zamawiający udostępnia plan sytuacyjny i zdjęcia obiektu, którymi dysponuje. Dane dotyczące budynku ? Budynek wybudowany w kształcie litery ,,L' - jedno skrzydło 3- kondygnacyjne, drugie 4 kondygnacyjne; ? Powierzchnia zabudowy - 891,10 m2 ? Powierzchnia użytkowa - 2936,75 m2 ? Kubatura -11205,00 m3 8. Roboty nie ujęte w przedmiarze, a wynikające z technologii, zastosowania materiałów, montażu winny być uwzględnione w cenie ryczałtowej Wykonawcy, a brak ich uwzględnienia nie może stanowić podstawy do roszczeń finansowych Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. 9. Zamawiający informuje, że użyte w przedmiarach nazwy firm mają tylko i wyłącznie na celu jednoznaczne określenie parametrów technicznych i jakościowych urządzeń i materiałów wymaganych przez Zamawiającego do realizacji zadania. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, tj. zastosowanie innych materiałów i urządzeń, niż podane w przedmiarze, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji (materiały i urządzenia o wszystkich parametrach równoważne). Wykonawca, który zastosował materiały lub urządzenia równoważne ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały lub urządzenia zostały zamienione i określić, jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje. W takiej sytuacji Wykonawca jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały lub urządzenia równoważne do opisanych przez Zamawiającego spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 10. Materiały zastosowane do wykonania zadania powinny odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonych w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1570 ze zm.), tj. posiadać odpowiednie aprobaty na znak bezpieczeństwa, być zgodne z kryteriami technicznymi określonymi w Polskich Normach, o ile dla danego wyrobu nie ustanowiono Polskiej Normy, wymaganiom warunków zamówienia co do jakości, zgodnie z właściwymi przepisami i dokumentami technicznymi dopuszczenia do stosowania i ustaleniami projektów wykonawczych. 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy. W takim przypadku wartość umowy ulega zmniejszeniu. Wykonawcy z tego tytułu nie przysługują żadne roszczenia; 12. Zamawiający może udzielić robót dodatkowych, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. 13. Wykonawca zapewni wykonanie wszystkich prac pod nadzorem i kierownictwem kierownika robót o odpowiednich uprawnieniach. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu dokumenty potwierdzające uprawnienia kierownika robót. Wykonawca przed podpisaniem umowy uzgodni z Zamawiającym kolejność prowadzonych prac. Powyższe jest konieczne ze względu na wykonywanie robót w czynnym obiekcie. Wykonawca podejmie pracę dwuzmianową, z uwagi na demontaże. Roboty uciążliwe, w szczególności powodujące hałas, zapylenie będą wykonywane po godzinach pracy Zamawiającego. Organizacja robót musi zapewnić możliwość wykonywania pracy przez pracowników Zamawiającego w godzinach ich pracy tj. w dni robocze od 7:30 do 15:30. (w poniedziałki do 18:00). Wykonawca jest zobowiązany do prawidłowego, skutecznego zabezpieczenia pomieszczeń nie objętych remontem przed ewentualnym zniszczeniem, uszkodzeniem, zabrudzeniem. 14. Wykonawca jest zobowiązany na własny koszt zorganizować zaplecze techniczne oraz socjalne w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 15. Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Jeżeli Wykonawca ma zamiar powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy to musi wypełnić pkt III w Załączniku nr 1 do Zaproszenia do negocjacji. 16. Opis warunków gwarancji i rękojmi: 1) wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji wynosi: a) na roboty budowlane - 36 miesięcy, b) na zamontowane materiały - 36 miesięcy, 2) wymagany przez Zamawiającego minimalny okres rękojmi wynosi 24 miesiące na wszystkie roboty. 3) powyższe okresy gwarancji i rękojmi liczone będą od daty końcowego, bezusterkowego odbioru przedmiotu zamówienia; 17. Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia i uzyskania ewentualnej zgody właściciela nieruchomości sąsiadującej na zajęcie pasa drogowego na czas remontu. Wszelkie opłaty z tym związane ponosi Wykonawca. 18. Wykonywanie robót budowlanych objętych niniejszym zamówieniem polegać będzie na wykonywaniu pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę. Zostają zatem spełnione przesłanki stosunku pracy, o którym mowa w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2014 poz. 1502 z późn. zm.). W związku z powyższym Zamawiający wymaga aby osoby wykonujące czynności związane z realizacją niniejszego zamówienia wykonywały je na podstawie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten nie dotyczy osób kierujących robotami budowlanymi. 19. W Załączniku Nr 6 do Zaproszenia do negocjacji "Wzór umowy" Zamawiający określa: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, wobec których Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, c) rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia.
II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45443000-4,
45260000-7,
45421000-4
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
60 dni od dnia podpisania umowy tj. do dnia 10.11.2017 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
27/10/2017
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Roboty dodatkowe polegające na rozebraniu okładziny ściennej cokołu z płytek okładzinowych, skuciu gzymsu nad cokołem, przyklejeniu płyt styropianowych gr.2 cm do ścian cokołu wtopieniu siatki, i ręcznym wykonaniu wyprawy elewacyjnej z tynku mozaikowego oraz wykonaniu w miejsce gzymsu obróbki blacharskiej z blachy powlekanej. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy z kwoty 232520,32 zł netto (286000,00 zł brutto) na kwotę 240238,37 zł netto (295493,20 zł brutto )
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W trakcie prac remontowych na elewacji budynku Izby Administracji Skarbowej będącym siedzibą Pierwszego Urzędu Skarbowego w Kielcach stwierdzono że cokół z kamienia okalający budynek jest odspojony od muru na przeważającej długości budynku. W takim stanie odspojona okładzina opiera się jedynie na opasce z płyt chodnikowych okalających budynek i jej odpadnięcie jest kwestią czasu.
W związku z powyższym zachodzi konieczność rezygnacji przez Zamawiającego z wykonania części robót przewidzianych w przedmiarze robót tj. w :
a) poz.38- cokół- uzupełnienie płytek okładzinowych z piaskowca czerwonego;
b) poz.39- cokół-uzupełnienie spoinowania okładziny z płytek z czerwonego piaskowca- fuga mrozoodporna i dobrana kolorystycznie;
c) poz.40- czyszczenie okładziny cokołu z płytek z czerwonego piaskowca (np. alkalicznym środkiem do samoczynnego oczyszczania na zewnątrz)
d) poz.41- impregnacja okładziny cokołu z płytek z czerwonego piaskowca bezbarwnym impregnatem;
i zlecenia wykonania dodatkowych robót budowlanych, na które składa się:
a)rozebranie okładziny ściennej cokołu z płytek okładzinowych;
b)skucie gzymsu nad cokołem;
c)przyklejenie płyt styropianowych gr.2 cm do ścian cokołu wtopienie siatki, i ręczne wykonanie wyprawy elewacyjnej z tynku mozaikowego;
d)wykonanie w miejsce gzymsu obróbki blacharskiej z blachy powlekanej.
Zgodnie z przepisem art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy lub umowy ramowej w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
a)zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
b)zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego,
c)wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej; Roboty stanowiące przedmiot aneksu nie wchodzą w zakres zamówienia podstawowego.
Przytoczone wyżej okoliczności faktyczne przesądzają o niezbędności robót w kontekście realizacji całego zamówienia, w tym umowy podstawowej. Ewentualna zmiana wykonawcy pociągnęłaby za sobą nie tylko zwiększenie kosztów realizacji zamówienia, jak również istotną niedogodność polegającą na wystąpieniu licznych trudność w koordynacji prac obydwu wykonawców w ramach jednego terenu (placu) budowy. Dotychczasowy Wykonawca zapewnia nie tylko ciągłość pod względem technicznym wykonywanych robót ale również gwarantuje zachowanie pewnego układu estetycznego remontowanego budynku oraz dysponuje na budowie odpowiednim potencjałem technicznym i osobowym, stąd Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych kosztów związanych z organizacją terenu budowy przez innego Wykonawcę.
Wartość udzielonego zamówienia podstawowego wynosi 232520,32 zł netto ( 286000,00 zł brutto).Wartość zamówienia z uwzględnieniem robót dodatkowych wynosi 240238,37 zł netto (295493,20 zł brutto )Zmiana umowy jest pierwszą powodującą zmianę wynagrodzenia Wykonawcy i nie przekroczy 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Zakup i dostawa wszechstronnego aparatu ultrasonograficznego w tym Doppler z funkcjami kardio i naczyniowymi oraz z funkcją badania jamy brzusznej, z 3 sondami oraz videoprinterem dla potrzeb POZ.
- Certyfikowane szkolenie dla studentów kierunku Turystyka prozdrowotna Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach
- Zakup i dostawa biustonoszy pooperacyjny dla kobiet po leczeniu raka piersi dla Punktu Zaopatrzenia Ortopedycznego Zakładu Rehabilitacji Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- Zakup i dostawa aparatu USG
- Wykonanie dokumentacji geodezyjno-kartograficznej z rozliczeniem stanów prawnych nieruchomości znajdujących się w pasie drogowym ulic: Radomskiej i Źródłowej w Kielcach
- Budowa przystanków autobusowych przy ul. Krakowskiej (DW 762) w Kielcach.
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa obiektu wystawowo-administracyjnego wraz z zagospodarowaniem terenu na potrzeby Muzeum Marii Konopnickiej, na działkach nr 1297, 1298 Żarnowiec 133, Jedlicze 38-460
- Remont stołówki wraz z przebudową dachu w Szkole Podstawowej w Strzegowie w ramach zadania pn.: Remont Szkoły Podstawowej w Strzegowie wraz z zagospodarowaniem terenu
- Przyłączenie budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Sobieskiego 39 w Toruniu do miejskiej sieci ciepłowniczej.
- Przyłączenie budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Sobieskiego 27 w Toruniu do miejskiej sieci ciepłowniczej.
- Przyłączenie budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Sobieskiego 15 front + oficyna w Toruniu do miejskiej sieci ciepłowniczej.
- Przyłączenie budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. PCK 34 front + oficyna w Toruniu do miejskiej sieci ciepłowniczej.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.