To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-03-14
Ogłoszenie nr 500054904-N-2018 z dnia 14-03-2018 r.
Miejski Zarząd Komunikacji w Tychach: Przetarg nieograniczony na dostawę i montaż nowych wiat przystankowych na terenie miasta Tychy
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 508134-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Zarząd Komunikacji w Tychach, Krajowy numer identyfikacyjny 27323061300000,
ul. Al. Marszałka Piłsudskiego
12,
43100
Tychy, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
+48 32 2193820 wew. 26, e-mail
poczta@mzk.pl, faks
+48 32 2193822.
Adres strony internetowej (url): www.mzk.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na dostawę i montaż nowych wiat przystankowych na terenie miasta Tychy
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DA/p-N/1/18
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dostawy i montażu na przystankach komunikacyjnych w Tychach, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego: a) wiaty z trzema szybami tylnymi oraz gablotą reklamową w ilości 5 szt. b) wiata z trzema szybami tylnymi w ilości 10 szt. c) wiaty z dwoma szybami tylnymi w ilości 6 szt. d) usunięcie dotychczasowych starych wiat przystankowych, z 21 przystanków komunikacyjnych zlokalizowanych w Tychach na których będą ustawiane nowe wiaty, wraz z usunięciem wszystkich elementów fundamentów wiat wystających ponad powierzchnię gruntu, przy czym wszystkie elementy tych wiat, z wyjątkiem gablot reklamowych, przechodzą na własność Wykonawcy Ad. a) Każda z wiat z trzema tylnymi szybami, oraz z gablotą reklamową, będzie spełniać następujące warunki techniczne i estetyczne: 1) Wiata przystankowa o konstrukcji nośnej szkieletowej profili stalowych ocynkowanych i pomalowanych , zbudowanej na planie prostokąta, wypełnionej szybami ze szkła hartowanego. 2) Wymiary wiaty: wysokość mierzona od najwyższej położonego elementu dachu do poziomu gruntu - 2500 do 2600 mm, długość ścian tylnych - 3950 do 4050 mm, szerokość ściany bocznej - 1340 do 1440 mm. 3) Wiata będzie posadowiona na punktowych, żelbetonowych elementach prefabrykowanych zakopywanych w gruncie. 4) Wiata będzie się składać z dwóch ścian bocznych i trzech paneli ściany tylnej, z których w pierwsze dwa panele (od strony przyjazdu autobusu) zostaną wypełnione przeźroczystymi szybami ze szkła hartowanego o wymiarach 1920 x 1245 x 8 mm osadzonymi na uszczelkach gumowych, w trzecim panelu (od strony przyjazdu autobusu) zostanie osadzona gablota na rozkłady jazdy, a poniżej zamontowana na uszczelkach gumowych szyba hartowana o wymiarach 1245 x 8 mm i wysokości stosownej do rozmiarów gablot. Na bocznej ścianie od strony przeciwnej niż strona przyjazdu autobusu zostanie osadzona gablota reklamowa, natomiast boczna ściana po stronie przyjazdu autobusu zostanie wypełniona przeźroczystą szybą ze szkła hartowanego o wymiarach 1920 x 1245 x 8 mm osadzoną na uszczelkach gumowych z żółtymi paskami ostrzegawczymi. 5) Szyby będą osadzone na uszczelkach gumowych profil typu U. 6) Gablota reklamowa powinna spełniać następujące warunki: a) Gablotę należy wykonać jako dwustronną, przystosowaną do ekspozycji dwóch plakatów o wymiarach 1800 x 1200 mm, z drzwiami otwieranymi w bok, osadzonymi na stalowych nierdzewnych zawiasach, w których należy osadzić na uszczelkach gumowych szyby ze szkła hartowanego o wymiarach 5 x 1180 x 1815 mm, które to szyby można łatwo wymienić bez wyjmowania drzwi z gabloty. Drzwi należy wyposażyć w standardowe zamki otwierane typowym kluczem, dołączonym do gabloty z wyraźnym ograniczeniem zamknięcia. b) Gablotę należy wykonać z profili aluminiowych, malowanych na kolor identyczny z kolorem elementów konstrukcyjnych wiaty. c) Gablotę należy wyposażyć w półprzeźroczyste matówki z dwóch stron oparte na ramie wewnętrznej, demontowane bez użycia narzędzi oraz wyposażone po trzy uchwyty do mocowania plakatów. d) Gablotę należy wyposażyć w instalację oświetleniową diodową LED, składającą się z co najmniej 24 modułów ledowych rozmieszczonych na dwóch wewnętrznych krawędziach ościeżnicy, zapewniającą komfortową czytelność plakatów, z instalacją elektryczną zabezpieczoną zgodnie z aktualnymi przepisami o ochronie przeciwporażeniowej, zasilaną wspólnie z tej samej sieci co instalacja oświetleniowa wiaty. W przypadku braku gabloty reklamowej instalacja wewnętrzna z zabezpieczeniem i zasilaczem LED. e) Układ zasilający powinien być wyposażony w bezpiecznik i transformator odpowiedni do ilości zastosowanych diod LED. 7) Gablota na rozkłady jazdy powinna być zainstalowana w górnej części ostatniego panelu licząc od strony najazdu autobusu i powinna mieć szerokość dostosowaną do szerokości pojedynczego tylnego panelu wiaty, wysokość ok. 1/2 wysokości tego panelu i spełniać następujące warunki: a) Gablotę należy wykonać jako jednostronne, przystosowane do ekspozycji rozkładów jazdy o powierzchni ekspozycyjnej ok. 1,2 m2, z drzwiami otwieranymi w bok, osadzonymi na nierdzewnych zawiasach, w których należy osadzić na uszczelkach gumowych szyby ze szkła hartowanego, które to szyby można łatwo wymienić bez wyjmowania drzwi z gabloty. b) Drzwi gablot należy wyposażyć w standardowe zamki otwierane typowym kluczem, dołączonym do gablot z wyraźnym ograniczeniem zamknięcia. c) Gablotę należy wykonać z profili aluminiowych, malowanych na kolor identyczny z kolorem elementów konstrukcyjnych wiaty. d) Materiały eksponowane w gablotach powinny być skutecznie chronione przed działaniem warunków atmosferycznych i dostępem osób niepowołanych. e) Gabloty należy wyposażyć w instalację oświetleniową diodową LED, zapewniającą komfortową czytelność rozkładów jazdy, z instalacją elektryczną zabezpieczoną zgodnie z aktualnymi przepisami o ochronie przeciwporażeniowej, zasilaną wspólnie z tej samej sieci co instalacja oświetleniowa wiaty. 8) Gablotę reklamową osadzoną na bocznej ścianie wiaty oraz gablotę na rozkład jazdy należy zamontować w taki sposób, aby możliwe było swobodne otwarcie drzwi gablot a kąt otwarcia drzwi wynosił co najmniej 70 stopni. 9) Gablotę reklamową osadzoną na bocznej ścianie wiaty oraz gablotę na rozkład jazdy należy podłączyć do istniejącej instalacji elektrycznej, pozostałej po usuniętych wiatach o których mowa w §1, ust. 2, tak aby w porze nocnej i wieczornej działało oświetlenie obu gablot. 10) Dach wiaty będzie miał kształt wypukły o przekroju poprzecznym w kształcie łuku (strzałka łuku ma mieścić się w przedziale od 20 do 25 cm) i będzie wykonany z przyciemnianego, litego poliwęglanu o grubości min. 4 mm. Wymiary dachu: długość od 4600 mm do 4700 mm, szerokość od 1930 do 2030 mm. 11) Dach wiaty należy wyposażyć w rynny zapewniające swobodny odpływ wody poza wiatę przez wewnętrzne profile wiaty do poziomu chodnika. 12) Wszystkie elementy wiaty powinny być trwałe, skutecznie zabezpieczone przed działaniem warunków atmosferycznych (korozją) i odporne na dewastację. 13) Elementy konstrukcyjne wiaty, z wyjątkiem wykonanych ze stali nierdzewnej, należy pomalować na kolor grafitowy matowy RAL 7016. 14) Na bocznej ścianie wiaty od strony najazdu autobusu należy umieścić bezpośrednio pod dachem tablice z napisami z nazwami przystanku (wielkie żółte litery na tle tablicy w kolorze konstrukcji wiaty, czcionka ARIAL BOLD), którą Zamawiający poda Wykonawcy w formie pisemnej na 10 dni przed terminem realizacji zamówienia. 15) Wiata powinna być wyposażona w znak drogowy D-15 "przystanek autobusowy" odpowiadający przepisom o ruchu drogowym, na podpórce w kolorze konstrukcji wiaty mocowany do dachu wiaty. 16) Wiatę należy wyposażyć ławkę drewnianą składającą się z trzech desek o długości 2 x 1320mm na przestrzeni dwóch tylnych szyb przezroczystych, malowaną lakierem chroniącym przed działaniem warunków atmosferycznych, z oparciem oddzielającym siedzących pasażerów od tylnych szyb wiaty, wykonanym z rur ze stali nierdzewnej polerowanych o średnicy od 20 mm do 30 mm. Deski ławki będą przykręcone do podpór od spodu wkrętami. 17) Wiata o wyglądzie zbliżonym lub równoważnym do załącznika nr. 1 umowy. Ad b) Każda z wiat z trzema tylnymi będzie spełniać następujące warunki techniczne i estetyczne: 1) Wiata przystankowa o konstrukcji nośnej szkieletowej, profili stalowych ocynkowanych i pomalowanych, zbudowanej na planie prostokąta, wypełnionej szybami ze szkła hartowanego. 2) Wymiary wiaty: wysokość mierzona od najwyższej położonego elementu dachu do poziomu gruntu - 2500 do 2600 mm, długość ścian tylnych - 3950 do 4050 mm, szerokość ściany bocznej - 1340 do 1440 mm. 3) Wiata będzie posadowiona na punktowych, żelbetonowych elementach prefabrykowanych zakopywanych w gruncie. 4) Wiata będzie się składać z dwóch ścian bocznych i trzech paneli ściany tylnej, z których w pierwsze dwa panele (od strony przyjazdu autobusu) zostaną wypełnione przeźroczystymi szybami ze szkła hartowanego o wymiarach 1920 x 1245 x 8 mm osadzonymi na uszczelkach gumowych, w trzecim panelu (od strony przyjazdu autobusu) zostanie osadzona gablota na rozkłady jazdy, a poniżej zamontowana na uszczelkach gumowych szyba hartowana o wymiarach 1245 x 8 mm i wysokości stosownej do rozmiarów gablot. Na bocznych ścianach zostanie wypełniona przeźroczystą szybą ze szkła hartowanego o wymiarach 1920 x 1245 x 8 mm osadzoną na uszczelkach gumowych z żółtymi paskami ostrzegawczymi. 5) Szyby będą osadzone na uszczelkach gumowych profil typu U. 6) Gablota na rozkłady jazdy powinna być zainstalowana w górnej części ostatniego panelu licząc od strony najazdu autobusu i powinna mieć szerokość dostosowaną do szerokości pojedynczego tylnego panelu wiaty, wysokość ok. 1/2 wysokości tego panelu i spełniać następujące warunki: a) Gablotę należy wykonać jako jednostronne, przystosowane do ekspozycji rozkładów jazdy o powierzchni ekspozycyjnej ok. 1,2 m2, z drzwiami otwieranymi w bok, osadzonymi na nierdzewnych zawiasach, w których należy osadzić na uszczelkach gumowych szyby ze szkła hartowanego, które to szyby można łatwo wymienić bez wyjmowania drzwi z gabloty. b) Drzwi do gablot należy wyposażyć w standardowe zamki otwierane typowym kluczem, dołączonym do gablot z wyraźnym ograniczeniem zamknięcia. c) Gablotę należy wykonać z profili aluminiowych, malowanych na kolor identyczny z kolorem elementów konstrukcyjnych wiaty. d) Materiały eksponowane w gablotach powinny być skutecznie chronione przed działaniem warunków atmosferycznych i dostępem osób niepowołanych. e) Gablotę należy wyposażyć w instalację oświetleniową diodową LED, zapewniającą komfortową czytelność rozkładów jazdy, z instalacją elektryczną zabezpieczoną zgodnie z aktualnymi przepisami o ochronie przeciwporażeniowej, zasilaną wspólnie z tej samej sieci co instalacja oświetleniowa wiaty. f) Układ zasilający powinien być wyposażony w bezpiecznik i transformator odpowiedni do ilości zastosowanych diod LED. 7) Dach wiaty będzie miał kształt wypukły o przekroju poprzecznym w kształcie łuku (strzałka łuku ma mieścić się w przedziale od 20 do 25 cm) i będzie wykonany z przyciemnianego, litego poliwęglanu o grubości min. 4 mm. Wymiary dachu: długość od 4600 mm do 4700 mm, szerokość od 1930 do 2030 mm. 8) Dach wiaty należy wyposażyć w rynny zapewniające swobodny odpływ wody poza wiatę przez wewnętrzne profile wiaty do poziomu chodnika. 9) Wszystkie elementy wiaty powinny być trwałe, skutecznie zabezpieczone przed działaniem warunków atmosferycznych (korozją) i odporne na dewastację. 10) Elementy konstrukcyjne wiaty, z wyjątkiem wykonanych ze stali nierdzewnej, należy pomalować na kolor grafitowy matowy RAL 7016. 11) Na bocznej ścianie wiaty od strony najazdu autobusu należy umieścić bezpośrednio pod dachem tablice z napisami z nazwami przystanku (wielkie żółte litery na tle tablicy w kolorze konstrukcji wiaty, czcionka ARIAL BOLD), którą Zamawiający poda Wykonawcy w formie pisemnej na 10 dni przed terminem realizacji zamówienia. 12) Wiata powinna być wyposażona w znak drogowy D-15 "przystanek autobusowy" odpowiadający przepisom o ruchu drogowym, na podpórce w kolorze konstrukcji wiaty mocowany do dachu wiaty. 13) Wiatę należy wyposażyć w ławkę drewnianą składającą się z trzech desek o długości 3 x 1320mm na przestrzeni trzech tylnych szyb przezroczystych, malowaną lakierem chroniącym przed działaniem warunków atmosferycznych, z oparciem oddzielającym siedzących pasażerów od tylnych szyb wiaty, wykonanym z rur ze stali nierdzewnej polerowanych o średnicy od 20 mm do 30 mm. Deski ławki będą przykręcone do podpór od spodu wkrętami. 14) Wiata o wyglądzie zbliżonym lub równoważnymdo wiat przedstawionych w załączniku nr. 1 umowy. Ad c) Każda z wiat z dwoma tylnymi szybami, z cofniętym słupkiem będzie spełniać następujące warunki techniczne i estetyczne lub równoważne: 1) Wiata przystankowa o konstrukcji nośnej szkieletowej, stalowej ocynkowanej, profili stalowych ocynkowanych i pomalowanych, zbudowanej na planie prostokąta, wypełnionej szybami ze szkła hartowanego. 2) Wymiary wiaty: wysokość mierzona od najwyższej położonego elementu dachu do poziomu gruntu - 2500 do 2600 mm, długość ścian tylnych - 2650 do 2750 mm, szerokość ściany bocznej - 1340 do 1440 mm.. 3) Wiata będzie posadowiona na punktowych, żelbetonowych elementach prefabrykowanych zakopywanych w gruncie. 4) Wiata będzie się składać z dwóch ścian bocznych i dwóch paneli ściany tylnej, wypełnionymi przeźroczystymi szybami ze szkła hartowanego, osadzonymi na uszczelkach gumowych żółtymi paskami ostrzegawczymi. 5) Szyby będą osadzone na uszczelkach gumowych profil typu U. 6) Dach wiaty będzie miał kształt wypukły o przekroju poprzecznym w kształcie łuku (strzałka łuku ma mieścić się w przedziale od 20 do 25 cm) i będzie wykonany z przyciemnianego, litego poliwęglanu o grubości min. 4 mm. Wymiary dachu: długość od 3300 do 3400 mm., szerokość od 1930 do 2030 mm. 7) Dach wiaty należy wyposażyć w rynny zapewniające swobodny odpływ wody poza wiatę przez wewnętrzne profile wiaty do poziomu chodnika. 8) Wszystkie elementy wiaty powinny być trwałe, skutecznie zabezpieczone przed działaniem warunków atmosferycznych (korozją) i odporne na dewastację. 9) Elementy konstrukcyjne wiaty należy pomalować na kolor grafitowy matowy RAL 7016. 10) Na bocznej ścianie wiaty od strony najazdu autobusu należy umieścić bezpośrednio pod dachem tablice z napisami z nazwami przystanku (wielkie żółte litery na tle tablicy w kolorze konstrukcji wiaty, czcionka ARIAL BOLD), którą Zamawiający poda Wykonawcy w formie pisemnej na 10 dni przed terminem realizacji zamówienia. 11) Wiata powinna być wyposażona w znak drogowy D-15 "przystanek autobusowy" odpowiadający przepisom o ruchu drogowym, na podpórce w kolorze konstrukcji wiaty. 12) Wiatę należy wyposażyć ławkę drewnianą składającą się z trzech desek o długości 3 x 1320mm na przestrzeni trzech tylnych szyb przezroczystych, malowaną lakierem chroniącym przed działaniem warunków atmosferycznych, z oparciem oddzielającym siedzących pasażerów od tylnych szyb wiaty, wykonanym z rur ze stali nierdzewnej polerowanych o średnicy od 20 mm do 30 mm. Deski ławki będą przykręcone do podpór od spodu wkrętami.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 44.21.23.21 - Wiaty autobusowe
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/02/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
108300.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Wielobranżowy Sopel Sławomir Sobczyk
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
133209.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Dostawa oleju napędowego grzewczego Ekoterm Plus lub równoważnego dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 5 w Tychach w 2025 r.
- Nadzór nad systemem zarządzania bezpieczeństwem informacji w tym wykonywanie zadań Inspektora Ochrony Danych w Miejskim Centrum Oświaty oraz w publicznych szkołach i placówkach oświatowych miasta.
- Utrzymanie parkomatów wraz ze świadczeniem asysty technicznej i utrzymaniem serwera dla aplikacji centralnej
- Remont dwóch lokali mieszkalnych w budynkach mieszkalnych - wielorodzinnych administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach - ROM IV
- Dostawa artykułów spożywczych dla Żłobka Miejskiego w Tychach w I półroczu 2025 r.
- Dostawa artykułów spożywczych do Dziennego Domu Pomocy Społecznej Wrzos w Tychach w 2025 roku
więcej: przetargi w Tychach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.