To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-11-08
Ogłoszenie nr 500055283-N-2017 z dnia 08-11-2017 r.
Powiatowy Zespół Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych: "Dostawa i montaż specjalistycznego wyposażenia pracowni utworzonych w Zespole Szkół Elektronicznych i Informatycznych. Dostawa i montaż tablic informacyjnych w szkole. Dostawa schodołazu ze szkoleniem. Dostawa i montaż specjalistycznych mebli urządzeń do pracowni budowy i eksploatacji pojazdów samochodowych do Centrum Kształcenia Praktycznego"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
"Wysoka jakość kształcenia zawodowego w Powiecie Giżyckim we współpracy z przedsiębiorcami"
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 599543-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiatowy Zespół Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych, Krajowy numer identyfikacyjny 51095322500000,
ul. ul. Smętka
7,
11500
Giżycko, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
874 299 434, e-mail
edukacja9@gizycko.starostwo.gov.pl, faks
874 284 565.
Adres strony internetowej (url): http://www.pzosipo.gizycko.edu.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Dostawa i montaż specjalistycznego wyposażenia pracowni utworzonych w Zespole Szkół Elektronicznych i Informatycznych. Dostawa i montaż tablic informacyjnych w szkole. Dostawa schodołazu ze szkoleniem. Dostawa i montaż specjalistycznych mebli urządzeń do pracowni budowy i eksploatacji pojazdów samochodowych do Centrum Kształcenia Praktycznego"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):PZOSiPO.241.7.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Ogólny opis przedmiotu zamówienia. Część 1. Dostawa i montaż specjalistycznego wyposażenia pracowni utworzonych w Zespole Szkół Elektronicznych i Informatycznych. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż sprzętu, na który składa się: 1. Dostawa i montaż tablicy szkolnej białej suchościeralnej (4 szt). 2. Dostawa i montaż ekranu projekcyjnego ściennego rozwijanego ręcznie (4 szt). 3. Dostawa i montaż uczniowskich pojedynczych stolików komputerowych na metalowej konstrukcji z półką na komputer i szufladą na klawiaturę (64 szt). 4. Dostawa i montaż dla nauczyciela biurka narożnego na stelażu metalowym (4 szt). 5. Dostawa i montaż uczniowskich krzeseł komputerowych z siedziskami, oparciem i podłokietnikiem (64szt). 6. Dostawa i montaż dla nauczycieli krzeseł komputerowych z siedziskami, oparciem i podłokietnikiem oraz podkładką zabezpieczającą (matą ochronną) (4 szt). 7. Dostawa i montaż szafy 200 x 60 x 200 cm zamykanej i dzielonej - na klucz (4 szt). 8. Dostawa i montaż tablicy flipchart przystosowanej do mocowania bloków papierowych na stelażu metalowym na kółkach (4 szt). 9. Dostawa i montaż termometru rejestratora CO2 i temperatury (4 szt). 10. Dostawa i montaż monitora informacyjnego 55' (1 szt). Główny kod CPV: 39160000-1 Meble szkolne Dodatkowe kody CPV 30195000-2 Tablice, 35125100-7 Czujniki, 30231300-0 Monitory ekranowe. Część 2. Dostawa i montaż tablic informacyjnych w szkole. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wykonanie, dostawa i montaż na wskazanym przez Zamawiającego miejscu tablic informacyjnych oraz oznaczeń budynku Zespołu Szkół Elektronicznych i Informatycznych w Giżycku, na który składa się 1. Dostawa i montaż tablicy przed wejściem do budynku z oznaczeniem wejścia głównego-1szt 2. Dostawa i montaż tablicy informacyjnej całego budynku - 1 kpl. 3. Dostawa i montaż tabliczek wskazujących kierunek do toalet-4 szt 4. Dostawa i montaż tabliczek z oznaczeniem toalet -3 szt 5. Dostawa i montaż tabliczek z oznaczeniem poziomu 0 i 1 -6 szt (3+3) 6. Dostawa i montaż tablicy z planem parteru i I piętra 2 szt(1+1) 7. Dostawa i montaż tabliczek z oznaczeniem biblioteki, szatni, sekretariatu, pokoju dyrektora i pracowni - 10 szt 8. Dostawa i montaż tablicy powitalnej przy sekretariacie -1 szt 9. Dostawa i montaż tabliczek wskazujące drogę ewakuacyjną - 30 szt Główny kody: 30195000-2 Tablice Dodatkowe kody CPV: 44423400-5 Znaki i podobne elementy 31523200-0 Trwałe znaki informacyjne. Część 3. Dostawa schodołazu ze szkoleniem. Przedmiotem zamówienia jest dostawa schodołazu gąsienicowego przeznaczonego do transportu osób na wózkach inwalidzkich z parteru na I piętro z zasileniem bateryjno-akumulatorowym, udźwig: 150kg wraz ze szkoleniem osób obsługujących Kod CPV 33196200-2 Sprzęt dla osób niepełnosprawnych Część 4. Dostawa i montaż specjalistycznych mebli urządzeń do pracowni budowy i eksploatacji pojazdów samochodowych do Centrum Kształcenia Praktycznego. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż sprzętu, na który składa się: 1. Dostawa i montaż ekranu projekcyjnego ściennego rozwijanego ręcznie ( 1 szt). 2. Dostawa i montaż tablicy flipchart (1 szt). 3. Dostawa i montaż dla nauczycieli krzesła komputerowego z siedziskem, oparciem i podłokietnikiem wraz z podkładką zabezpieczającą pod kółkami na posadzkę z paneli podłogowych- (1 komplet). 4. Dostawa i montaż dla nauczyciela biurka narożnego na stelażu metalowym (1 szt) 5. Dostawa i montaż szafy warsztatowej (3 szt). 6. Dostawa i montaż uczniowskich krzeseł obrotowych ze sklejki (15 szt). 7. Dostawa i montaż stołów ślusarskich z imadłem (4 komplety). 8. Dostawa i montaż termometru + rejestratora CO2 i temperatury (1 szt). Główny kod CPV: 39160000-1 Meble szkolne Dodatkowe kody CPV: 30195000-2 Tablice 35125100-7 Czujniki Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się odpowiednio dla : 1 Części zamówienia w załączniku nr 5a do SIWZ, 2 Części zamówienia w załączniku nr 5b do SIWZ, 3 Części zamówienia w załączniku nr 5c do SIWZ, 4 Części zamówienia w załączniku nr 5d do SIWZ. 2. Uwagi dotyczące przedmiotu zamówienia. 2.1 Dostarczone wyposażenie musi być fabrycznie nowe, z uwzględnieniem aktualnych technologii, pierwszej kategorii, rok produkcji nie wcześniej niż 2016, nieregenerowane, wykonane w ramach bezpiecznych technologii oraz spełniające wymagania obowiązujących norm, posiadać dokumenty (certyfikaty lub atesty "lub dokumenty równoważne") dopuszczające do użytku w szkole. 2.2 Rozwiązania równoważne. Ilekroć w specyfikacji, umowie i innych załącznikach, jest mowa o "produkcie, materiale czy systemie typu lub np..." należy przez to rozumieć produkt, materiał czy system taki jak zaproponowany lub inny o standardzie i parametrach technicznych nie gorszych niż zaproponowany. Wszystkie użyte w specyfikacji, umowie, i innych załącznikach, znaki handlowe, towarowe, przywołania patentów, nazwy modeli, numery katalogowe służą jedynie do określenia cech technicznych i jakościowych materiałów, a nie są wskazaniem na producenta. Użyte wszelkie nazwy handlowe w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający traktuje jako informację uściślającą, która została użyta wyłącznie w celu przybliżenia potrzeb Zamawiającego. Zastosowane przez wykonawcę wyroby, materiały i artykuły, winny posiadać właściwości, cechy, parametry oraz zastosowane do ich wyrobu technologie, nie gorsze niż te, które występują pod nazwą własną i wskazują na producenta; muszą być gatunkowo porównywalne czyli "równoważne". Zgodnie z art. 30 ust. 4 Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane w SIWZ oraz załącznikach do SIWZ, za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp, w tym dokumenty równoważne. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. W celu wykazania równoważności wykonawca wskaże w załączniku: "Zestawienie cenowe i parametry oferowanego przedmiotu zamówienia" (odpowiednio dla : 1 Części zamówienia w załączniku nr 6a do SIWZ, 2 Części zamówienia w załączniku nr 6b do SIWZ, 3 Części zamówienia w załączniku nr 6c do SIWZ, 4 Części zamówienia w załączniku nr 6d do SIWZ), którego wyposażenia dotyczą rozwiązania równoważne i zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wykaże, że oferowany przez niego towar spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Nie spełnienie powyższego warunku będzie równoznaczne z przyjęciem rozwiązań wskazanych w SIWZ oraz załącznikach do SIWZ. Równoważność rozwiązań zostanie oceniona na etapie badania złożonych ofert. 2.5 Wykonawca danej części zamówienia udzieli gwarancji jakości i rękojmi za wady na przedmiot zamówienia począwszy od daty odbioru wyposażenia potwierdzonego Protokołem/protokołami odbioru dostawy. 2.6 Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 2.7 Wykonawca zobowiązany jest zrealizować daną część zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Dostawę należy zrealizować zgodnie z wymogami niniejszej SIWZ. 2.8 Wykonawca może wystawić fakturę/rachunek dopiero po dostarczeniu w całości danej części zamówienia zgodnie ze złożoną ofertą. Podstawą wystawienia faktury będzie protokół końcowy odbioru dostawy podpisany przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. Zamawiający nie dopuszcza faktur cząstkowych. 2.9 Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone w mieniu oraz na rzecz osób trzecich, wyrządzone w trakcie realizacji obowiązków wynikających z treści zawartej umowy. 2.10 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana, jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia. 2.11 Wykonawcy ponoszą wyłączną odpowiedzialność za zbadanie z należytą starannością SIWZ i każdego uzupełnienia (m.in. zmiana SIWZ, wyjaśnienie treści SIWZ) do SIWZ wydanego podczas postępowania o udzielenie zamówienia. 2.12 Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę prac związanych z wykonaniem kluczowych części zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39160000-1
Dodatkowe kody CPV: 30195000-2, 35125100-7, 30231300-0, 44423400-5, 31523200-0, 33196200-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa i montaż specjalistycznego wyposażenia pracowni utworzonych w Zespole Szkół Elektronicznych i Informatycznych. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
103647.49
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Spółdzielnia Wielobranżowa Niegocin
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
158400
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa i montaż tablic informacyjnych w szkole |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
42821.14
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Spółdzielnia Wielobranżowa Niegocin
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
78000
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Dostawa schodołazu ze szkoleniem. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
10975.61
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Spółdzielnia Wielobranżowa Niegocin
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
17000
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Dostawa i montaż specjalistycznych mebli urządzeń do pracowni budowy i eksploatacji pojazdów samochodowych do Centrum Kształcenia Praktycznego. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
33514.51
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: spółdzielnia Wielobranżowa Niegocin
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
62000
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GIŻYCKA
- Zarządzanie gminnym zasobem nieruchomości miasta Giżycka oraz zarządzanie nieruchomością - targowiskiem "Mój Rynek" i Targowiskiem Miejskim w Giżycku.
- WYCINKA DRZEW, KRZEWÓW, FREZOWANIE PNI, WYKONYWANIE NASADZEŃ DRZEW I KRZEWÓW, PIELĘGNACJĘ ZIELENI ORAZ WYCINKĘ SAMOSIEJ I DRZEW NA TERENACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ 24 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla potrzeb Urzędu Gminy Giżycko
- Remont drogi powiatowej nr 1774N Jurkowo - Wolisko - dr. pow. nr 1746N na odcinku Wolisko - dr. pow. nr 1746N
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW MLECZARSKICH NA POTRZEBY DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W GIŻYCKU, NA 2025 ROK.
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH NA POTRZEBY DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W GIŻYCKU, NA 2025 ROK.
więcej: przetargi w Giżycku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i materiałów dydaktycznych do pracowni szkolnych szkół objętych wsparciem w ramach projektu "Efektywne szkolnictwo zawodowe w powiecie grójeckim"
- Dostawa sprzętu komputerowego, urządzenia wielofunkcyjnego i drukarki 3D.
- Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu do CCTV dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego
- "Przebudowa wraz z rozbudową i wyposażeniem w bazę dydaktyczną budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Lesznie"
więcej: Tablice »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.