To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-11-09
Ogłoszenie nr 500055890-N-2017 z dnia 09-11-2017 r.
Miasto Piotrków Trybunalski: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA BUDOWĘ ODCINKÓW SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ ORAZ WODOCIĄGU W RAMACH ZADANIA "BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ I WODOCIĄGU W OSIEDLU JEZIORNA"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 593800-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500035998-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Piotrków Trybunalski, Krajowy numer identyfikacyjny 590648468,
ul. Pasaż Karola Rudowskiego
10,
97-300
Piotrków Trybunalski, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
447 327 796, e-mail
zamowienia.publiczne@piotrkow.pl, faks
447 327 798.
Adres strony internetowej (url): www.bip.piotrkow.pl
Adres profilu nabywcy: www.bip.piotrkow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA BUDOWĘ ODCINKÓW SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ ORAZ WODOCIĄGU W RAMACH ZADANIA "BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ I WODOCIĄGU W OSIEDLU JEZIORNA"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SPZ.271.32.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I. Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur PVC 200 oraz kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej z rur PE 160 wraz z odgałęzieniami w pasie drogowym. ? Budowa przepompowni ścieków PJ1 wraz z zasilaniem, wjazdem, WLZ i oświetleniem. ? Budowa kanalizacji sanitarnej PVC 200 w ul. Żołędziowej i Chabrowej wraz z odgałęzieniami w pasie drogowym II. Budowa wodociągu PE 110 w ul. Regatowej i Rejsowej. III. Roboty towarzyszące (przygotowawcze, ziemne, inne zgodnie z projektem technicznym i STWiORB): ? roboty pomiarowe liniowe, ? roboty ziemne, ? próby szczelności kanałów i sieci wodociągowych ? próby bakteriologiczne ? wykonanie przekopów kontrolnych i odtworzenia nawierzchni po robotach instalacyjnych. IV. Ponadto wykonawca zobowiązany będzie na własny koszt do: ? zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej z inwentaryzacją powykonawczą, ? pokrycia kosztów związanych z zajęciem pasa drogowego, ? wprowadzić odpowiednią organizację ruchu na czas budowy ? przeprowadzenia niezbędnych prób i badań wynikających z przepisów i prawa budowlanego. Wszystkie materiały użyte do budowy muszą posiadać: ? Certyfikat na znak bezpieczeństwa wykazując, że zapewniono zgodność z kryteriami właściwych przepisów i dokumentów technicznych. ? Deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z: Polską Normą lub, Aprobatą techniczną w przypadku wyrobów, dla których nie ustanowiono Polskiej Normy, jeżeli nie są objęte certyfikacją. Włączenie kanalizacji sanitarnej i wodociągu do sieci miejskich wykonać w uzgodnieniu z PWiK. Rozpoczęcie prac należy zgłosić do odpowiednich jednostek - gestorów sieci, celem poinformowania o w/w robotach i czasie ich trwania Przed przystąpieniem do realizacji należy bezwzględnie zapoznać się z protokołem z narady koordynacyjnej z dnia 17.03.2016r i 14.04.2016 i dotyczącej uzgodnienia sytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu na obszarze miasta Piotrkowa Trybunalskiego oraz warunkami technicznymi wydanymi przez PWiK Sp. z o.o. W pierwszej kolejności należy wykonać odcinek kanalizacji sanitarnej PVC 200 w ul. Żołędziowej i Chabrowej CPV 45232411-6, 45232150-8, 45232451-8 Zamawiający zastrzega wykonanie kluczowych części zamówienia, które wykonawca ma wykonać siłami własnymi: są to roboty montażowe kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i ciśnieniowej. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności wykonywane na rzecz Wykonawcy jak i Podwykonawców w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności: roboty montażowe przy wykonywaniu sieci kanalizacyjnych. W celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane powyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia wykonawca ma obowiązek przedstawienia inspektorowi nadzoru inwestorskiego poniżej wskazanych dowodów: 1) list osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, zaangażowanych do wykonywania ww. czynności na terenie budowy - przed ich przystąpieniem do tych czynności. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: ? dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, ? datę złożenia oświadczenia, ? wskazanie czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, ? imion i nazwisk tych osób, ? rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu, ? podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 2) umów o pracę pracowników wskazanych na ww. listach - na wezwanie inspektora nadzoru inwestorskiego. Umowa/y powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; W przypadku niespełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane powyżej czynności lub uniemożliwienia kontroli tego wymogu - za każdy taki przypadek zamawiający przewiduje karę umowną lub w wysokości 5 000,00 zł.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45232411-6
Dodatkowe kody CPV: 45232150-8, 45232451-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/10/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1119252.03
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Kaźmierczak Przedsiębiorstwo Robót Instalacyjno-Inżynieryjnych Zbigniew Kaźmierczak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1376680
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- WYKONYWANIE USŁUGI: WYWÓZ NIECZYSTOŚCI STAŁYCH I MAKULATURY
- SUKCESYWNA DOSTAWA PALIWA TJ. BENZYNY BEZOŁOWIOWEJ 95 I OLEJU NAPĘDOWEGO DO SAMOCHODÓW I NARZĘDZI ZARZĄDU DRÓG I UTRZYMANIA MIASTA Z SIEDZIBĄ W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
- Boisko wielofunkcyjne wraz z terenem lekkoatletycznym przy SP13 w Piotrkowie Trybunalskim - BO 2023
- Dostawa grysu kamiennego płukanego (bazalt) frakcji 2-5mm w ilości 1000Mg
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 3313E na odcinku Tychów - Biskupia Wola
- Sprzedaż i dostarczenie odczynników, podłoży, testów, materiałów zużywalnych dla potrzeb pracowni mikrobiologii wraz z dzierżawą aparatów z wpięciem do LIS i opieką aplikacyjną.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie dróg na terenie Gminy Górno w 2025 roku
- Rozbudowa i przebudowa dróg powiatowych Nr 1911T oraz Nr 1913T na odcinku o łącznej długości 571 mb w miejscowości Krasocin
- Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Ciechanowcu wraz z rozbudową systemów wodociągowych i zwiększenia ich efektywności
- "Rozbudowa drogi powiatowej nr 2992W Chmielewo - Bolino - Garwolewo".
- "Poprawa jakości wody na terenie Gminy Krzęcin poprzez budowę sieci wodociągowej wraz z przebudową sieci ściekowej poprzez zakup 4 pomp"
- Modernizacja sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w Mieście i Gminie Mordy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.