eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MinikowoDostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania komputerowego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-11-09

Ogłoszenie nr 500056099-N-2017 z dnia 09-11-2017 r.

Kujawsko-Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Minikowie: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania komputerowego.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 595601-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Kujawsko-Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Minikowie, Krajowy numer identyfikacyjny 9322274500000, ul. , 89122 Minikowo, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 523 867 200, e-mail alicja.lisiecka@kpodr.pl, faks 523 867 227.
Adres strony internetowej (url): www.kpodr.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: państwowa jednostka organizacyjna posiadająca osobowość prawną

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania komputerowego.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DA-39-7/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Kujawsko-Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Minikowie w podziale na następujące zadania: Zadanie 1: Dostawa komputerów przenośnych - 12 szt. Zadanie 2: Dostawa drukarek: 1) Dostawa drukarek laserowych - 3 szt. 2) Dostawa drukarki/urządzenia wielofunkcyjnego atramentowego kolorowego - 1 szt Zadanie 3: Dostawa drukarki do etykiet wraz z akcesoriami i oprogramowaniem - 1 szt. Zadanie 4: Dostawę urządzeń typu serwer NAS wraz z dyskami twardymi - 11 szt. Zadanie 5 : Dostawę oprogramowanie biurowego - 104 szt. Dokładny opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 30213000-5


Dodatkowe kody CPV: 30232110-8, 48823000-3, 48000000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa komputerów przenośnych

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie w Części 1 unieważniono na podstawie art. 93 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych tj. z dnia 20 lipca 2017 r. (Dz. U z 2017 r., poz. 1579). Zgodnie z art.93 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych cena najkorzystniejszej oferty w tym zadaniu przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w tym zadaniu. Jednocześnie zamawiający informuje, że w tym zadaniu zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do cen oferty najkorzystniejszej.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa drukarek

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: EL TORO, Bobkowski, Blatkiewicz, sp. jawna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Racławicka 23
Kod pocztowy: 73-110
Miejscowość: Stargard
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 5325.90
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5325.90
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 6015.93
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Umowa zawarta z drugim w kolejności wykonawcą ze względu,iż pierwszy wykonawca uchylił się od zawarcia umowy.


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Dostawa drukarki do etykiet wraz z aksesorjami i oprogramowaniem

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 93 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych tj. z dnia 20 lipca 2017 r. (Dz. U z 2017 r., poz. 1579) unieważniono postępowanie w zadaniu 3. Zgodnie z art.93 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych cena najkorzystniejszej oferty w tym zadaniu przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w tym zadaniu. Jednocześnie zamawiający informuje, że w tym zadaniu zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej.

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Dostawa urządzeń typu serwer NAS wraz z dyskami twardymi.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 33089.43
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 34882.54
Oferta z najniższą ceną/kosztem 34882.54
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 40319.40
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Dostawa oprogramowania komputerowego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 81170.73
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Onex Group Jakub Hryciuk
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Al. NMP 34
Kod pocztowy: 42-200
Miejscowość: Częstochowa
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 95300.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 95300.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 139304.88
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.