To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-11-09
Ogłoszenie nr 500056189-N-2017 z dnia 09-11-2017 r.
Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Poznaniu: Rozbudowa muru oporowego pompowni Morzysław na kanale Ślesińskim w km 0+430
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 596262-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Poznaniu, Krajowy numer identyfikacyjny 000079243,
ul. ul. Chlebowa
4/8,
61-003
Poznań, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
61 8567706, e-mail
hanna.kurek@poznan.rzgw.gov.pl, faks
61 8525731.
Adres strony internetowej (url): www.poznan.rzgw.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Administracja Rządowa Niezespolona - Gospodarka Wodna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa muru oporowego pompowni Morzysław na kanale Ślesińskim w km 0+430
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):NZ/23/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: "Rozbudowa muru oporowego pompowni Morzysław na kanale Ślesińskim w km 0+430". 1. Cel i zakres: Zadanie polega na rozbudowie istniejącego muru oporowego pompowni Morzysław wraz z zakupem, montażem i rozruchem technologicznym czyszczarki mechanicznej na wlocie do pompowni odwrotnej. 2. Lokalizacja zadania: Przedmiot zadania zlokalizowany jest w miejscowości Konin - Morzysław przy ul. Portowej 12, działka nr 200 obręb 0006 Laskówiec, oraz 242/6 obręb 0011 Morzysław miasto Konin województwo wielkopolskie. 3. Szczegółowy zakres prac obejmuje: - częściową rozbiórkę istniejącego muru - górnego pasa wysokości 0,80÷1,00 m, - zabicie ścianki szczelnej stalowej wzdłuż istniejącego muru - częściową przebudowę styku komory wlotu pompowni odwrotnej z murem, - wykonanie oczepu żelbetowego na zabitej ściance oraz rekonstrukcję wlotu do komory, - wykonanie prawego fundamentu pod czyszczarkę krat, - wykonanie boksu na skratki celem umożliwienia składowania i wywozu odpadów, - odbudowę umocnień placu manewrowego przy pompowni, - zakup i montaż czyszczarki krat wraz z sterowaniem automatycznym, - rozruch technologiczny urządzenia, - odtworzenie bariery ochronnej typu mostowego, - odtworzenie umocnień kanału. 4. Opis stanu istniejącego: Istniejący stan techniczny muru oporowego wymaga remontu, występują liczne ubytki betonu od strony wlotu do pompowni. Mur oporowy wykonany jest z elementów prefabrykowanych, żelbetowych, spiętych betonowym oczepem. 5. Technologia robót i przyjęte rozwiązania techniczne: Szczegółowe rozwiązania techniczne, materiałowe, oraz organizacyjne zawarte są w projekcie budowlanym, projekcie wykonawczym oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych przedmiotu zadania. 6. Metoda realizacji. Realizacja prac może być wykonana metodą tradycyjną w systemie gospodarczym, z pomocą zatrudnionych rzemieślników lub koncesjonowanych firm specjalistycznych. Szczegóły, detale techniczne i materiałowe wykonania prac budowlanych wg projektu wykonawczego oraz oddzielnych opracowań branżowych. Wszystkie roboty budowlane i montażowe wykonać należy zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i normami oraz przepisami BHP, pod nadzorem osób uprawnionych do kierowania tymi pracami oraz kontrolowania ich jakości. 7. Instalacja elektryczna i uziemniająca. Wykonanie zasilania energetycznego i sterującego wraz wykonaniem instalacji uziemiającej oraz konfiguracja sterowania automatycznego czyszczarki krat. 8. Wizja lokalna. Zamawiający zaleca dokonanie przez oferenta wizji lokalnej w terenie oraz uzyskanie, wszelkich istotnych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania przedmiotowej oferty. Osoba do kontaktu w sprawie wizji terenowej: Adam Adamczewski tel. 0 660-512-990. 9. Dokumenty odbiorowe. Do odbioru końcowego Wykonawca przedstawi następujące dokumenty: - dokumentacja techniczna - powykonawcza, - inwentaryzacja powykonawcza, - protokół rozruchu technologicznego - protokoły z pomiarów elektrycznych, - komplet dokumentów dla urządzeń oraz materiałów (świadectwa oraz deklaracje jakości na wbudowane wyroby budowlane, protokoły branżowe). 10. Informacje dodatkowe: Wykonawca robót przed przystąpieniem do realizacji zadania przedstawi szczegółowy harmonogram prac i uzyska akceptację Zamawiającego w celu realizacji przedmiotu zadania. 11. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną, decyzjami administracyjnymi, projektem budowlanym, projektem wykonawczym, sztuką budowlaną oraz obowiązującymi normami i przepisami BHP. Powstałe odpady budowlane w trakcie realizacji robót należy przekazać uprawnionym podmiotom gospodarczym oraz dostarczyć kartę przekazania odpadu zamawiającemu. Na Wykonawcy robót spoczywa obowiązek wyznaczenia kierownika budowy w branży konstrukcyjno - budowlanej. 12. Informacje dodatkowe: 1) Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby zatrudnione na stanowiskach robotnika, biorące bezpośredni udział w realizacji zamówienia, były zatrudnione na umowę o pracę przez cały okres realizacji zamówienia. Liczba robotników biorących udział w realizacji zamówienia ma zapewnić terminową realizację przedmiotu zamówienia. Powyższy wymóg dotyczy pracowników realizujących czynności wskazane w przedmiarze robót i kosztorysie zerowym, które są przewidziane do realizacji przez robotników. Szczegółowe wymogi dotyczące zatrudnienia zawiera punkt 13 I Części SIWZ - Instrukcja dla Wykonawców. 2) Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów niż podane w dokumentacji projektowej lub STWiOR, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych, niż określone w tych dokumentach. W sytuacji zastosowania innych materiałów niż przyjęte w dokumentacji projektowej, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały, na etapie składania oferty przetargowej. W przypadku, gdy zastosowanie tych materiałów wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania poniesie Wykonawca.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45.24.64.00 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
593912.55
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Melioracyjne Spółka z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
403707.84
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Sprzątanie z zanieczyszczeń jezdni i wybranych elementów pasa dróg powiatowych
- Zakup i dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Departamentu Sportu i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w 2025 roku
- Dostawa spektrometru emisyjnego ICP OES
- Wykonanie pól uwagi w terenowych jednostkach organizacyjnych II Oddziału ZUS w Poznaniu - 2 części.
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego obejmująca sprzedaż i dystrybucję gazu na potrzeby Oddziału Terenowego TVP S. A. w Poznaniu w likwidacji.
- Dostawa przeciwciał monoklonalnych
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane na terenie Nadzoru Wodnego w Słupsku w podziale na części
- Udrożnienie i naprawa koryt cieków oraz przywrócenie funkcjonalności urządzeń wodnych w ramach usuwania skutków powodzi na wybranych ciekach Zarządu Zlewni Leszno, części od 1 do 15
- Udrożnienie koryta rzeki Pszczynki w km 16+900-17+500, m. Pszczyna, gm. Pszczyna (rozmiar rzeczowy: 0,600 km)
- Roboty budowlane na terenie ZZ w Stalowej Woli.
- Usunięcie nieprawidłowości stanu technicznego wałów rz. Gostynki w km P: 2+838-4+125 i 12+432-14+243, L: 4+107-4+193 m. Bieruń, Bojszowy, Tychy w formule "zaprojektuj i buduj"
- Przebudowa zbiorników (stawów) nr 2 i nr 3 położonych na terenie zabytkowego parku w miejscowości Cielądz
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.