eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pilchowice › Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Pilchowice



Ogłoszenie z dnia 2018-03-15

Ogłoszenie nr 500057005-N-2018 z dnia 15-03-2018 r.

Gmina Pilchowice: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Pilchowice

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Przedmiot zamówienia jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020. Oś Priorytetowa IV. "Efektywność energetyczna, odnawialne źródła energii i gospodarka niskoemisyjna". Działanie 4.3. "Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej". Poddziałanie 4.3.1. "Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej - ZIT".

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 617607-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500066717-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Pilchowice, Krajowy numer identyfikacyjny 00068785300000, ul. ul. Damrota 6, 44145 Pilchowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 235 65 21, e-mail kontrola@pilchowice.pl; musiol.g@pilchowice.pl; kruczynska.j@pilchowice.pl;kaleta.g@pilchowice.pl;, faks 32 235 69 38.
Adres strony internetowej (url): www.bip.pilchowice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Pilchowice

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IZP.271.428.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Opis przedmiotu zamówienia: Zadanie nr 1: Termomodernizacja budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Pilchowicach: Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja starej części budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Pilchowicach, w której mieści się Szkoła Podstawowa. W ramach wykonywanych robót Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania wszelkich robót związanych z termomodernizacją starej części budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Pilchowicach opisanych w dokumentacji projektowej pn.: "Termomodernizacja starej części budynku Zespołu Szkół w Pilchowicach przy ul. Świerczewskiego 1" opracowaną przez firmę Midos Daniel Tomaszowski z Raciborza. Obecny adres placówki to Pilchowice, ul. Szkolna 1. Zakres robót obejmuje także kompletne malowanie wszystkich pomieszczeń budynku, renowację parkietu oraz roboty pośrednio i bezpośrednio wynikające z zakresu prowadzonych prac, łącznie z próbami, badaniami i sprawdzeniami wynikającymi z przepisów, wniosków Nadzoru Inwestorskiego bądź też Zamawiającego. W zakresie prowadzonych prac Wykonawca opracuje wszelką konieczną dokumentację powykonawczą realizowanych robót. Wykonawca dostarczy na pisemną prośbę Zamawiającego wszelkie niezbędne dane do wniosków i rozliczeń finansowych koniecznych z tytułu dodatkowego zewnętrznego współfinansowania inwestycji. Roboty budowlane będą prowadzone na czynnym obiekcie oświatowym w związku z czym Wykonawca zachowa wzmożoną kontrolę bezpieczeństwa robót oraz dostosuje harmonogram robót do pracy obiektu. Zakres prac obejmował będzie: Demontaże, rozbiórki oraz roboty przygotowawcze: 1.Usunięcie warstwy wykończeniowej podestów przy wejściach 2.Usunięcie luźnych tynków elewacji 3.Demontaż parapetów zewnętrznych 4.Demontaż elementów na elewacji ( nieczynne okablowanie, kratki wentylacyjne, oprawy oświetleniowe, itp.) 5.Demontaż krat zewnętrznych 6.Demontaż rur spustowych oraz rynien 7.Wyburzenie doświetli okien piwnicznych 8.Demontaż instalacji odgromowej 9.Demontaż starej instalacji c.o Roboty budowlane oraz sanitarne 1.Termomodernizacja/wykonanie docieplenia ścian wraz z robotami wykończeniowymi 2.Wykonanie nowych zadaszeń nad wejściami 3.Remont podestów 4.Remont/wymiana obróbek blacharskich i parapetów zewnętrznych 5.Remont/ wymiana rynien oraz rur spustowych 6.Montaż instalacji odgromowej 7.Montaż doświetli piwnicznych 8.Wykonanie innych niezbędnych robót budowlanych 9.Termomodernizacja/wykonanie dodatkowej warstwy izolacji termicznej w przestrzeni między stropowej stropodachu budynku głównego 10.Termomodernizacja/ wykonanie izolacji stropodachu sali gimnastycznej 11.Wymiana wewnętrznej instalacji c.o wraz z wymianą grzejników oraz obudów grzejnikowych 12.Wykonanie nowej wentylacji sali gimnastycznej 13.Wykonanie innych niezbędnych robót budowlanych Roboty elektryczne 1.Montaż nowych opraw oświetleniowych na elewacji wraz z montażem niezbędnych instalacji elektrycznych 2.Instalacja uziemienia i połączeń wyrównawczych 3.Wykonanie instalacji fotowoltaicznej 4.Wymiana opraw oświetleniowych na korytarzu parteru i piętra oraz na Sali gimnastycznej wraz z montażem niezbędnych instalacji elektrycznych 5.Montaż opraw z modułem awaryjnym na korytarzach wraz z montażem niezbędnych instalacji elektrycznych W ramach składanej oferty ryczałtowej Wykonawca skalkuluje również następujące roboty: 1.Roboty zabezpieczające 2.Roboty odtworzeniowe i naprawcze po robotach budowlanych i instalacyjnych 3.Kompletne odmalowanie wszystkich pomieszczeń wewnętrznych budynku (ściany oraz sufity) 4.Renowacja parkietu w sali gimnastycznej. Szczegóły wykonania robót budowlanych związanych z termomodernizacją starej części budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Pilchowicach." a)W ramach wykonywanych robót Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich robót związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia wraz z robotami pośrednio lub bezpośrednio wynikającymi z zakresu prowadzonych prac. W zakresie prowadzonych prac Wykonawca wykona wszelką konieczną dokumentację powykonawczą realizowanych robót. b)W zakresie robót zabezpieczających Wykonawca wykona wszelkie czynności, nadzory branżowe, środki zabezpieczające mienie, wyposażenie, prawa osób trzecich lub inwestora niezbędne do prawidłowego wykonania robót określonych dokumentacją w przypadku gdyby mogły one ulec naruszeniu bądź uszkodzeniu na skutek działania Wykonawcy robót. c)W zakresie robót odtworzeniowych i naprawczych, Wykonawca wykona wszelkie roboty związane z naprawami po wykonywanych pracach i przywróceniem stanu sprzed realizacji prac. Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ. Zadanie nr 2: Termomodernizacja budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Stanicy: Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku ZSP w Stanicy przy ul. Gliwickiej 18. W ramach wykonywanych robót Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania wszelkich robót związanych z termomodernizacją budynku ZSP w Stanicy opisanych w dokumentacji projektowej pn.:" Termomodernizacja budynku ZSP w Stanicy" opracowaną przez firmę Projektowanie architektoniczne, wycena nieruchomości Anna i Bartosz Michalscy s.c z Gliwic. Zakres robót obejmuje także kompletne malowanie wszystkich pomieszczeń budynku, renowację parkietu w sali gimnastycznej oraz roboty pośrednio i bezpośrednio wynikające z zakresu prowadzonych prac, łącznie z próbami, badaniami i sprawdzeniami wynikającymi z przepisów, wniosków Nadzoru Inwestorskiego bądź też Zamawiającego. W zakresie prowadzonych prac Wykonawca opracuje wszelką konieczną dokumentację powykonawczą realizowanych robót. Wykonawca dostarczy na pisemną prośbę Zamawiającego wszelkie niezbędne dane do wniosków i rozliczeń finansowych koniecznych z tytułu dodatkowego zewnętrznego współfinansowania inwestycji. Roboty budowlane będą prowadzone na czynnym obiekcie oświatowym w związku z czym Wykonawca zachowa wzmożoną kontrolę bezpieczeństwa robót oraz dostosuje harmonogram robót do pracy obiektu. Zakres prac obejmował będzie: Demontaże, rozbiórki oraz roboty przygotowawcze: 1.Demontaż wskazanych istniejących obróbek blacharskich 2.Demontaż istniejących instalacji odgromowych 3.Demontaż istniejącego pokrycia dachowego budynku szkoły 4.Demontaż istniejącego ołacenia połaci budynku szkoły wraz z ewentualną folia dachową(jeśli występuje) 5.Demontaż pokrycia oraz warstw spadkowych na dachu sali gimnastycznej 6.Lokalny demontaż suchej zabudowy poddasza- demontaż obudów płatwi pośrednich 7.Demontaż rur spustowych oraz rynien 8.Demontaż parapetów zewnętrznych 9.Demontaż stolarki okiennej w sali gimnastycznej oraz innej wskazanej stolarki okiennej 10.Demontaż wskazanej stolarki drzwiowej i zewnętrznej 11.Demontaż uchwytów flagowych(do ponownego montażu) 12.Usunięcie uszkodzonej wyprawy tynkarskiej, skucie obluzowanych tynków i zapraw 13.Demontaż elementów wyposażenia takiego jak oświetlenie, orynnowanie, okablowanie, tablice adresowe oraz inne urządzenia zewnętrzne elewacyjne - na czas prac remontowych (do ponownego montażu) 14.Lokalny demontaż nawierzchni chodnika w związku z wykonaniem izolacji termicznej oraz przeciwwodnej ścian fundamentowych- do ponownego zabudowania 15.Rozbiórka muru oporowego i schodów stanowiących zewnętrzne zejście do piwnicy celem jego poszerzenia 16.Demontaż istniejących obudów grzejnikowych w całym budynku 17.Demontaż kotłów c.o, instalacji, osprzętu oraz armatury w istniejącym pomieszczeniu kotłowni 18.Demontaż istniejącej instalacji c.o wraz z grzejnikami oraz pozostałą armaturą c.o w całym budynku 19.Demontaż istniejącej ścian działowych wg rysunków 20.Demontaż wskazanej stolarki drzwiowej wewnętrznej 21.Rozbiórka/demontaż istniejących warstw posadzkowych w kotłowni. Roboty remontowe i budowlane: 1.Montaż wzmocnienia/stabilizacji konstrukcji dachu (nadbitki krokwi, wzmocnienie płatwi pośrednich)- budynek szkoły 2.Montaż połaciowych okien oddymiających- budynek szkoły 3.Montaż nowych wyłazów dachowych- budynek szkoły 4.Montaż kontrłat wraz z montażem folii dachowej wysoceparoprzepuszczalnej- budynek szkoły 5.Montaż łacenia zgodnego z projektowanym pokryciem dachowym- prefabrykowane panele blaszane łączone na rąbek stojący (blacha tytan-cynk) 6.Montaż niezbędnych obróbek blacharskich dachowych oraz orynnowania (pasy nadrynnowe, podrynnowe, obróbki kominów) 7.Montaż pokrycia dachowego- prefabrykowane panele blaszane łączone na rąbek stojący (blacha tytan-cynk) 8.Montaż akcesoriów dachowych (ławy i stopnie kominiarskie, płotki śniegowe) 9.Remont i termomodernizacja dachu nad salą gimnastyczną oBudowa/montaż warstw spadkowych na dachu sali gimnastycznej oMontaż niezbędnych obróbek blacharskich oraz orynnowania oMontaż pokrycia dachowego wraz z izolacją termiczną na dachu Sali gimnastycznej (styropapa) 10.Montaż instalacji odgromowych na obu dachach 11.Montaż nowych rur spustowych 12.Montaż nowej stolarki okiennej w sali gimnastycznej oraz w innych wskazanych miejscach 13.Remont zewnętrznych tynków cementowo-wapiennych istniejących- wykonanie oczyszczenia, naprawy, uzupełnienie i wyrównania istniejącej wyprawy tynkarskiej stanowiącej podkład pod warstwy docieplające 14.Montaż i uporządkowanie istniejącego okablowania (uprzednio zdemontowanego) biegnącego po elewacji poprzez ułożenie w peszlach prowadzonych podtynkowo 15.Remont/odtworzenie murku oporowego przy zejściu do piwnicy wraz z remontem zewnętrznych schodów i posadzki podestu piwnicznego 16.Wykonanie izolacji przeciwwodnej/przeciwwilgociowej oraz termomodernizacji ścian fundamentowych 17.Montaż nowej stolarki drzwiowej zewnętrznej 18.Termomodernizacja ścian zewnętrznych nadziemia oMontaż ocieplenia ścian zewnętrznych budynku oWykonanie wypraw tynkarskich cienkowarstwowych stanowiących wykończenie elewacji oMalowanie elewacji wg podanej kolorystyki 19.Montaż nowych obróbek blacharskiej elewacji 20.Montaż parapetów zewnętrznych 21.Ponowny montaż elementów zdemontowanych na czas prac dociepleniowych 22.Montaż obudowy płatwi pośrednich w systemie suchej zabudowy (do REI60) 23.Roboty towarzyszące dotyczące wnętrza budynku 24.Wykonanie nowej posadzki wraz z podbudową oraz izolacją przeciwwodną w pomieszczeniach kotłowni oraz składu opału 25.Montaż studni schładzającej 26.Zabezpieczenie stropów kotłowni do REI60 oraz stropu składu opału do REI120 27.Montaż nowej stolarki drzwiowej wewnętrznej 28.Montaż nowych obudów grzejnikowych w sali gimnastycznej oraz montaż uprzednio zdemontowanych obudów w pozostałych pomieszczeniach 29.Montaż paneli fotowoltaicznych na elewacjach i zadaszeniu 30.Montaż nowych kotłów c.o wraz z niezbędnymi robotami instalacyjnymi oraz zasilaniem 31.Montaż nowej instalacji c.o w całym budynku wraz z grzejnikami 32.Montaż uprzednio zdemontowanych oraz nowych obudów grzejnikowych 33.Wymiana wszystkich opraw oświetleniowych na ledowe (1:1) 34.Montaż instalacji elektroenergetycznej zasilającej istniejące obwody z paneli fotowoltaicznych wraz z niezbędnymi urządzeniami i osprzętem 35.Montaż wszelkich niezbędnych instalacji towarzyszących i wykonanie niezbędnych robót instalacyjnych związanych z ww. zakresem prac. W ramach składanej oferty ryczałtowej Wykonawca skalkuluje również następujące roboty: 1.Roboty zabezpieczające 2.Roboty odtworzeniowe i naprawcze po robotach budowlanych i instalacyjnych 3.Kompletne odmalowanie wszystkich pomieszczeń wewnętrznych budynku (ściany oraz sufity) 4.Renowację parkietu w sali gimnastycznej 5.Renowację bądź wymianę obudów grzejnikowych dostosowaną do wymiarów nowych grzejników. Szczegóły wykonania robót budowlanych związanych z termomodernizacją budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Stanicy. a)W ramach wykonywanych robót Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich robót związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia wraz z robotami pośrednio lub bezpośrednio wynikającymi z zakresu prowadzonych prac. W zakresie prowadzonych prac Wykonawca wykona wszelką konieczną dokumentację powykonawczą realizowanych robót. b)W zakresie robót zabezpieczających Wykonawca wykona wszelkie czynności, nadzory branżowe, środki zabezpieczające mienie, wyposażenie, prawa osób trzecich lub inwestora niezbędne do prawidłowego wykonania robót określonych dokumentacją w przypadku gdyby mogły one ulec naruszeniu bądź uszkodzeniu na skutek działania Wykonawcy robót. c)W zakresie robót odtworzeniowych i naprawczych, Wykonawca wykona wszelkie roboty związane z naprawami po wykonywanych pracach i przywróceniem stanu sprzed realizacji prac. Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ. Inne wymagania: 1.Obowiązkowe jest prowadzenie dziennika budowy jako dokumentu budowy z realizacji zadania. 2.Wykonawca umieści na budowie w widocznym miejscu tablicę informacyjną oraz ogłoszenie zawierające dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia. 3.Wykonawca uwzględni specyfikę pracy w czynnych obiektach oświatowych i dostosuje do niej sposób realizacji robot budowlanych. 4.Wykonawca musi zorganizować teren budowy w taki sposób by umożliwić jednostce prowadzenie swojej działalności. Wykonawca robót jest zobowiązany do ogrodzenia terenu prowadzonych robót budowlanych. 5.Prace głośne, pylące itp. prace uciążliwe Wykonawca będzie wykonywać na terenie budowy po zakończeniu zajęć lekcyjnych; roboty wewnątrz budynku wykona w miesiącach lipiec- sierpień; nie będzie prowadzić robót wewnątrz budynku po godzinach pracy jednostki i w dni wolne od pracy jednostki; odstępstwo od tych zasad jest możliwe po przeprowadzeniu uzgodnień z umocowanym przedstawicielem Użytkownika i inspektorem nadzoru reprezentującego Zamawiającego oraz uzyskaniu pisemnej zgody umocowanego przedstawiciela Użytkownika.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45110000-1, 45321000-3, 45312311-0, 45111000-8, 45261910-6, 45262512-3, 45223820-0, 45262100-2, 45331200-8, 45331100-7, 45113000-2, 45112500-0, 45111291-4, 45111240-2, 45111230-9, 45111220-6, 45111300-1, 45200000-9, 45442200-9, 45320000-6, 45262000-1, 45262300-4, 45262311-4, 45262350-9, 45223210-1, 45100000-8, 45421160-3, 45262680-1, 45262670-8, 45410000-4, 45442100-8, 45432110-8, 45262321-7, 45432112-2, 45421130-4, 45261000-4, 45260000-7, 45311100-1, 45311200-2, 45315600-4, 45315700-5, 45317300-5, 45314300-4, 45111100-9, 45300000-0, 45331100-7, 45331110-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zadanie nr 1: Termomodernizacja budynku Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Pilchowicach

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1175984.33
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 7
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Gerard Gola FIRMA INŻYNIERSKA "ALOG"
Email wykonawcy: f.i.alog@poczta.internetdsl.pl
Adres pocztowy: ul. Kozielska 24
Kod pocztowy: 47-208
Miejscowość: Reńska Wieś
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1540157.89
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1290000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1612271.95
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zadanie nr 2: Termomodernizacja budynku Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Stanicy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1254864.01
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 7
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Semper Plus s.c. Krzysztof Hadaś, Beata Hadaś
Email wykonawcy: semper@semperplus.pl
Adres pocztowy: ul. Daszyńskiego 239
Kod pocztowy: 44-100
Miejscowość: Gliwice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1496503.17
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1351000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1784805.72
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.