To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-11-12
Ogłoszenie nr 500057098-N-2017 z dnia 12-11-2017 r.
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Sanatorium Uzdrowiskowe MSW w Jeleniej Górze: DOSTOSOWANIE BUDYNKU SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ SANATORIUM UZDROWISKOWEGO MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH "AGAT" W JELENIEJ GÓRZE PRZY UL. CERVI 14 - DO WYMAGAŃ OBOWIĄZUJĄCYCH PRZEPISÓW TECHNICZNYCH I SANITARNYCH- KONTYNUACJA - 2017 r.
Część 1. WYMIANA NAWIERZCHNI PODŁÓG ORAZ STOLARKI DRZWIOWEJ
W POKOJACH JEDNOSTEK MIESZKALNYCH
Część 2. WYMIANA NAWIERZCHNI PODŁOGI, STOLARKI DRZWIOWEJ,SUFITU PODWIESZANEGO W SALI GIMNASTYCZNEJ - PARTER
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 595629-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Sanatorium Uzdrowiskowe MSW w Jeleniej Górze, Krajowy numer identyfikacyjny 23008105500029,
ul. ul. Cervi
14,
58560
Jelenia Góra, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
75 7552064 w.4026, e-mail
administracja@sanatorium-agat.pl, faks
757 551 093.
Adres strony internetowej (url): www.sanatorium-agat.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTOSOWANIE BUDYNKU SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ SANATORIUM UZDROWISKOWEGO MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH "AGAT" W JELENIEJ GÓRZE PRZY UL. CERVI 14 - DO WYMAGAŃ OBOWIĄZUJĄCYCH PRZEPISÓW TECHNICZNYCH I SANITARNYCH- KONTYNUACJA - 2017 r. Część 1. WYMIANA NAWIERZCHNI PODŁÓG ORAZ STOLARKI DRZWIOWEJ W POKOJACH JEDNOSTEK MIESZKALNYCH Część 2. WYMIANA NAWIERZCHNI PODŁOGI, STOLARKI DRZWIOWEJ,SUFITU PODWIESZANEGO W SALI GIMNASTYCZNEJ - PARTER
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest kontynuacja dostosowywania obiektu do wymagań obowiązujących przepisów technicznych i sanitarnych. Ze względu na możliwości finansowe przedsięwzięcie zostało podzielone na części realizowane w kolejnych latach. W 2017 r. postępowaniem została objęta w budynku Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Sanatorium Uzdrowiskowego Ministerstwa Spraw Wewnętrznych "Agat" w Jeleniej Górze przy ul. Cervi 14: kontynuacja wymiany nawierzchni podłóg oraz stolarki drzwiowej w pokojach jednostek mieszkalnych na II piętrze oraz wymiana nawierzchni podłogi, stolarki drzwiowej i sufitu podwieszanego na parterze. Wszystkie roboty budowlane prowadzone są w czynnym obiekcie, podczas prowadzenia statutowej działalności placówki. Pokoje objęte postępowaniem są zakontraktowane przez NFZ co oznacza, że muszą być bezwzględnie dotrzymane terminy realizacji określone w punkcie IV. celem uniknięcia poniesienia kosztów odszkodowawczych. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 1.1 wymianę drzwi przesuwnych do łazienek i drzwi wejściowych pełnych w klasie max. Rw= 42 dB i EI 30 w 14 pokojach jednoosobowych i 17 pokojach dwuosobowych, w tym: - rozebranie w niezbędnym zakresie elementów wyposażenia (boazeria, opaski, itp.) - wykucie z muru ościeżnic stalowych- wejście , łazienka, pokój, - rozkucie i przystosowanie otworów drzwiowych do nowych ościeżnic i wykończenia, - wymiana ościeżnic drzwiowych i skrzydeł, montaż drzwi przesuwnych, - montaż osprzętu i wyposażenia drzwi ( klamki, szyldy, wkładki, samozamykacze, itp.) - prace naprawcze i wykończeniowe w strefie wymiany ościeżnic drzwiowych, - usunięcie i wywiezienie gruzu i materiałów pochodzących z rozbiórki, - wymiana tablicy energetycznej rozdzielczej, piętrowej, która jest w kolizji z otworem drzwiowym- 1 szt 1.2 wymianę podłóg w 14 pokojach jednoosobowych i 17 pokojach dwuosobowych, w tym: - wyniesienie i złożenie mebli wraz z wyposażeniem pokoju przed rozpoczęciem prac oraz ponowne ich wniesienie z ustawieniem po zakończeniu robót, - rozebranie posadzek z deszczułek łącznie ok. 382m2 z oderwaniem listew lub cokołów- pokój , - zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych - przedpokój, łącznie ok. 126m2, - przygotowanie powierzchni do wykonania wylewek samopoziomujących, czyszczenie, odkurzanie, gruntowanie, itp. - wykonanie dylatacji obwodowej przy ścianach z taśmy ze spienionego PCV szer.100mm,łącznie ok. 419 m, - wykonanie wylewki samopoziomującej w pomieszczeniu pokoju i przedpokoju , - ułożenie posadzek z wykładziny obiektowej wielowarstwowej (heterogenicznej) PCV w pomieszczeniu pokoju i przedpokoju, łącznie ok. 570 m2, - wymiana progu przy wejściu na balkon, - przygotowanie ścian i sufitów da malowania oraz ich malowanie - łącznie ok. 2 295m2 - malowanie rur w pokoju, łącznie ok. 233m - usunięcie i wywiezienie gruzu i materiałów pochodzących z rozbiórki. 1.3 wymiana nawierzchni podłogi, stolarki drzwiowej- wewnętrznej, sufitu podwieszanego, w zakresie: 1.3.1 prac rozbiórkowych i przygotowawczych: - wyniesienie i złożenie wyposażenia Sali w wyznaczonym miejscu oraz ponowne wniesienie z ustawieniem po zakończeniu robot, - wykucie z muru kratek wentylacyjnych- 10 sztuk, - rozbiórka ścianki działowej_ drewnianej 0 ok.15m2, - rozbiórka boazerii z płyt, - rozbiórka licowania słupów z płyt kamiennych- ok.26m2, - rozbiórka licowania ścian z płytek ceramicznych- ok.26m2, - usuniecie i wywiezienie gruzu i materiałów z rozbiórki. 1.3.2 wymiana podłóg: - rozebranie posadzek z deszczułek z oderwaniem listew lub cokołów ok. 195m2, - przygotowanie powierzchni do wykonania wylewek samopoziomujących, - wykonanie dylatacji obwodowej przy ścianach z taśmy ze spienionego PCV szer.100mm,łącznie ok. 81m - wykonanie wylewki samopoziomującej, - ułożenie posadzek z wykładziny obiektowej wielowarstwowej (heterogenicznej)PCV - ok. 208m2, - usunięcie i wywiezienie gruzu i materiałów z rozbiórki. 1.3.3 wymiana drzwi - z wypełnieniem, Rwmax 42dB, EI30, buk jasny, samozamykacz: - rozebranie w niezbędnym zakresie elementów wyposażenia (boazeria, opaski, itp.) - wykucie z muru ościeżnic, - przygotowanie otworów drzwiowych do nowych ościeżnic i wykończenia, - wymiana ościeżnic drzwiowych i skrzydeł - ok. 5,60m2, - montaż osprzętu i wyposażenia drzwi (klamki, szyldy, wkładki, itp.) - prace naprawcze i wykończeniowe w strefie wymiany ościeżnic drzwiowych, - usunięcie i wywiezienie gruzu i materiałów z rozbiórki. 1.3.4 wymiana sufitu podwieszanego ważony wskaźnik pochłaniania dźwięku ?w ? 0,9: - rozebranie istniejącego sufitu -ok. 189 m2 wraz z demontażem opraw oświetleniowych- 34 sztuk, - montaż sufitu podwieszanego na ruszcie stalowym , z wypełnieniem płytami sufitowymi higienicznymi dopuszczonymi do stosowania w obiektach służby zdrowia, - montaż opraw oświetleniowych - ledowe 42W, kasetony - 28szt, - usunięcie i wywiezienie gruzu i materiałów z rozbiórki. 1.3.5 prace budowlane wykończeniowe: - licowanie ścian płytkami glazurowanymi przy umywalce, - osadzenie kratek wentylacyjnych, - przygotowanie ścian do malowania oraz ich malowanie - ok.188m2, - montaż ścianek oszklonych z profili aluminiowych - ok.25 m2, - montaż drabinek do ćwiczeń rehabilitacyjnych - 1o sztuk, - wymiana umywalki wraz z baterią i podejściem, - wymiana punktowa instalacji c.o.- rury przyłączeniowe i podejścia do pionów, - dostosowanie instalacji elektrycznej zasilającej gniazda i włączniki oraz lampy sufitowe. ... 6. W oparciu o art. 29 ust.3a upzp Zamawiający żąda zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wszystkie osoby zatrudnione do wykonywania robót rozbiórkowych oraz osób zatrudnionych przy wykonywaniu czynności murarskich, tynkarskich i malarskich na umowę o pracę, których wykonywanie czynności polegać ma na wykonywaniu pracy w sposób określony w art.22 §1 ustawy z 26.06.1974 r.- Kodeks Pracy Dz.U. z 2014 r. poz.1502, z późn.zm. 6.1 Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę do wyżej wymienionych czynności powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres realizacji zamówienia. W przypadku każdorazowej zmiany personalnej osób wykonujących ww. czynności Wykonawca jest zobowiązany bez wezwania do aktualizacji oświadczenia oraz przedłożenia odpowiedniej umowy/ów, o których mowa w podpunkcie 6.3. 6.2 Wykonawca w dniu podpisania umowy zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu: 6.2.1 Wykaz osób, które będą wykonywać czynności w zakresie realizacji zamówienia ze wskazaniem, które z wymienionych osób zatrudnione są w oparciu o umowę o pracę. Wykaz zawierać musi informacje jednoznacznie wskazujące osobę pracownika oraz zakres wykonywanych przez niego czynności. Nie przedłożenie Wykazu w wyżej określonym terminie skutkować będzie uznaniem przez Zamawiającego, iż wykonawca uchyla się od podpisania umowy. W takim przypadku- Zamawiający zatrzymuje wykonawcy wadium na podstawie art.46 ust.5 pkt 1,3 upzp. Jeżeli wykonawca będzie się uchylał od przedłożenia Wykazu, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, zgodnie z art. 94 ust 3 upzp. W celu sporządzenia Wykazu osób - wykonawca może posłużyć się ponownie wzorem stanowiącym Załącznik nr4 6.3 W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudniania wszystkich osób na podstawie umowy o pracę skierowanych do bezpośredniej realizacji przedmiotu zamówienia przy wykonywaniu czynności określonych w ww. podpunkcie 6. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: (a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogu oraz dokonywania ich oceny, (b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzania spełniania ww. wymogu, (c) zwrócenia się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 6.4 W trakcie realizacji zamówienia, na każde wezwanie Zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę wszystkich osób skierowanych do bezpośredniej realizacji przedmiotu zamówienia przy wykonywaniu czynności określonych w ww. podpunkcie 6.: (a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy; (b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy /umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności określone w podpunkcie 6, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy. Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: imię i nazwisko, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 6.5 Z tytułu niespełnienia, na etapie realizacji przedmiotu Umowy, przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wszystkich osób skierowanych do bezpośredniej realizacji przedmiotu zamówienia przy wykonywaniu czynności, określonych w podpunkcie 6. Zamawiający przewiduje sankcje w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w Rozdziale II. Wzór umowy - §13 . ... Wymagany okres gwarancji jakości i rękojmi za wady fizyczne, dla całego przedmiotu zamówienia - minimum 48 miesięcy. Bieg okresu gwarancji rozpoczyna się wraz z dniem podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia, w którym nie stwierdza się występowania wad lub wraz z dniem podpisania protokołu odbioru usunięcia wad i usterek stwierdzonych w protokole odbioru końcowego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45215110-1
Dodatkowe kody CPV: 45111100-9, 45400000-1, 45300000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Remont jednostek mieszkalnych (pokoi) jednoosobowych i dwuosobowych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
296982.79
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Pan Zbigniew Waszkiewicz prowadzący działalność gospodarczą pn.Zbigniew Waszkiewicz Przedsiębiorstwo Budowlano-Usługowe "REMONT"
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
371259.39
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Remont sali gimnastycznej |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
134734.10
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Pan Zbigniew Waszkiewicz prowadzący działalność pn. Zbigniew Waszkiewicz Przedsiębiorstwo Budowlano-Usługowe "REMONT"
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
164918.30
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- Dostawa sprzętu sportowego dostosowanego do pracy z Osobami z Niepełnosprawnością i innych akcesoriów do Karkonoskiej Akademii Nauk Stosowanych w Jeleniej Górze
- Naprawa i diagnostyka linii kablowych SN na FW Dobrzyń
- Dostawa i finansowanie w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu używanej gąsienicowej układarki do mas bitumicznych
- Dostawa pomocy dydaktycznej: multimedialnego stołu anatomicznego prezentującego obraz ciała ludzkiego w rzeczywistych rozmiarach na potrzeby Karkonoskiej Akademii Nauk Stosowanych
- Dostęp do nowych wersji oprogramowania ESKULAP, dostęp do nowych wersji oraz usługa serwisu aplikacyjnego Planowanie pracy dla WCSKJ w Jeleniej Górze - postępowanie powtórzone
- Wykonanie otworu Cieplice C-3 w ramach realizacji inwestycji pn. "Rozpoznanie i udokumentowanie zasobów wód termalnych (...)
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie w formule "zaprojektuj i wykonaj" podłączenia instalacji fotowoltaicznej o łącznej mocy 243,93 kWp do operatora systemu dystrybucyjnego (OSD) w SPZOZ w Puławach
- Wymiana instalacji grzewczej oraz stolarki okiennej i drzwiowej wraz z wykonaniem niezbędnych prac budowlanych w Muzeum - Zamek Górków w Szamotułach
- Przebudowa pediatrii w ramach programu FENX - Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)
- Wykonanie izolacji poziomych i pionowych ścian piwnic w budynku położonym przy ul. Lubelskiej 30/32 w Warszawie.
- "Odnawialne źródła energii w Klastrze Energii Powiatu Myszkowskiego" - 3 części
- Wymiana stolarki drzwiowej w oddziale I i II Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego w Zamościu
więcej: Roboty w zakresie burzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.