eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi EłkRemonty cząstkowe dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej na terenie Gminy Miasta Ełk w 2018 roku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-03-15

Ogłoszenie nr 500057100-N-2018 z dnia 15-03-2018 r.

Miasto Ełk: Remonty cząstkowe dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej na terenie Gminy Miasta Ełk w 2018 roku

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 511604-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Ełk, Krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. M. J. Piłsudskiego 4, 19300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 087 73 26 200, e-mail zium@um.elk.pl, faks 087 73 26 230.
Adres strony internetowej (url): www.elk.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remonty cząstkowe dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej na terenie Gminy Miasta Ełk w 2018 roku

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

O-ZP.271.4.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Zakres remontu cząstkowego: a ) masą mineralno - bitumiczną n a gorąco ( z otaczarki ) - roboty przygotowawcze i pomia rowe, oznakowanie robót, dostarc zenie materiałów na teren robót, oczyszczenie uszkodzonych miejsc z wycinką łat o regularnym ksz tałcie, usunięcie rumoszu na wysypisko, skropienie lepiszczem wyboju i rozścielenie mieszank i mineralno - bitumicznej w jednej lub dwóch warstwach w zależnoś ci od głębokości uszkodzeń z zach owaniem niwelety jezdni, zagęszczenie mechaniczne poszcze gólnych warstw ułożonej mieszan ki. b) mieszanką mineralno - asfaltową na zimno - roboty prz ygotowawcze i pomiarowe, oznakow anie robót, dostarczenie materiałów na teren robót, oczys zczenie uszkodzonych miejsc z w ycinką łat o regularnym kształcie, usunięcie rumoszu na wysypisko, s kropienie lepiszczem wyboju i rozścielenie mieszanki mineralno - asfaltowej w jednej lub dwóch w arstwach w zależności od głęboko ści uszkodzeń z zachowaniem niwelety jezdni, zagęszczenie m echaniczne poszczególnych warstw ułożonej mieszanki. c)żwirami kruszonymi i emulsją asfaltow ą - roboty przygotowawcze i pomiar owe, oznakowanie robót, dostarczenie materiałów na t eren robót, oczyszczenie uszkodzony ch miejsc, bez wycinki łat o regularnym kształcie, a tylko us unięcie miejsc skruszonych i b. falistych, usunięcie rumoszu na wysypisko, skropienie lepiszczem wyboju i rozścielenie kruszywa (przy większych wybojach skropienie i rozściele nie ich warstwami) z zachowaniem niwelety jezdni, zagęszczenie mechaniczne poszczególnych warstw, pielęgnacj a łat. Szacunkowy zakres ilośc iowy przedstawia się następująco: - Wbudowanie masy min. asf. z otacza rki bez wycięcia uszkodzonych miejsc - 30 ton - Wbudowanie 1 tony masy min. asf. z wycięciem uszkodzonych miejsc i odwiezien iem materiału z rozbiórki na odl do 5 km - 35 ton - Wbudowanie mieszanki m ineralno-asfaltowej na zi mno bez wycięcia uszkodzonych miejsc - 15 ton - Wbudowanie miesza nki mineralno-asfaltowej na zimno z wycięciem uszkodzonych miejsc i odwiezieniem materi ału z rozbiórki na odl. do 5 km - 1 0 ton - Wykonanie frezowania nawierzchni bitumicznej gr. 4 cm z wywozem materiału z rozbiórk i na odl. do 5 km - 2850 m2 - Dodatek za zwiększenie głębokoś ci frezowania o 1 cm ponad 4 cm - 1000 m2 - Wykonanie nakładki z MMA gr. 4 cm - 2850 m2 - Dodatek za zwiększenie grubości nakład ki o 1 cm ponad 4 cm - 900 m2 - Remont żwirami kruszonymi i emulsją asfaltową gr. do 1,5 cm - 9 00 m2 - Dodatek za zwiększenie głębokości wyboju o 0,5 cm ponad 1,5 c m - 400 m2 - Regulacja st udni kanalizacyjnych Ø1200mm z wymianą pokrywy, włazu i założen iem pierścienia odciążającego - 4 szt - Regulacja studni kanalizacyjnych - 6 szt - Regulac ja wpustów ulicznych - 10 szt - Regulacja zaworów wodociągowych i gazowych - 9 szt Podane zakresy ilościowe są szacunkowe i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zadania. 2. Zaleca się, aby wykonawc a (oferent) zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania ofer ty i podpisania umowy. 3. Wybran y Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie do dostarc zenia poświadczonej za zgodn ość z oryginałem kopii polisy OC. 4. Wykonawca będzie zobowią zany do wykonania prac pod nadzo rem osób uprawnionych zgodnie z ustawą Prawo budowla ne z dnia 7 lipca 1994r. 5. Wymag ania Zamawiają cego w zakresie zatrudnienia pracowników przy real izacji przedmiotu zamówienia. 5.1. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pr acę przez Wykonawcę lub Pod wykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakc ie realizacji zamówienia: a) Wykonywanie robót związanych z wbudowywaniem masy asfaltowe j z otaczarki. b) Wykonywanie robót związanych z wbudowywaniem mieszanki mineralno-asfaltow ej na zimno. c) Wykonywanie robót p rzy frezowaniu nawierzchni bitumicznej. d) Wykonywanie nakłade k z masy mineralno- asfaltow ej. e) Wykonywanie robót przy remontach żwirami i emulsją as faltową. f) Wykonywanie robót prz y regulacji studni kanalizacyjnych. g) Wykonywanie robót przy regulac ji wpustów ulicznych. h) Wykon ywanie robót przy regulacji zaworów wodociągowych i gazowych. i ) Dowóz i wywóz materiałów n a budowę i z budowy. (Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują cz ynności bezpośrednio związan e z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wym óg nie dotyczy więc, między inn ymi osób kierujących budową, wykonujących usługę geodezyjną it p.) 5.2 W trakcie realizacji z amówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kont rolnych wobec wykonawcy odnoś nie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umo wy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 5.1 czynności. Zamawiający upra wniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentó w w zakresie potwierdzenia spe łniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliw ości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 5.3. W trakcie realizacji zam ówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dow ody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkc ie 5.1. czynności w trakcie r ealizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podw ykonawcy o zatrudnieniu na podst awie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyc zy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególnoś ci: dokładne określenie podmiotu składają cego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że obj ęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazani em liczby tych osób, imion i nazw isk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpo wiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pr acę osób wykonujących w trakc ie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwy konawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków , jeżeli został sporządzony). Kopi a umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapew niający ochronę danych osobowych p racowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 s ierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników) . Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umow y, rodzaj umowy o pracę i wymiar e tatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; (Uwaga: Wyliczen ie ma charakter przykładowy. Umowa o pracę może zawierać również inne dane, które podlegaj ą anonimizacji. Każda umowa po winna zostać przeanalizowana przez składającego pod kątem przep isów ustawy z dnia 29 sierpni a 1997 r. o ochronie danych osobowych; zakres anonimizacji umowy musi być zgodny z przepisa mi ww. ustawy.) 5.4. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnie nia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazan e w punkcie 5.1. czynności zamaw iający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez w ykonawcę kary umownej w wysoko ści określonej w istotnych postanowieniach umowy (we wzorze um owy) w sprawie zamówienia pu blicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zam awiającego terminie żądanych p rzez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnie nia przez wykonawcę lub podwykonawc ę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie pr zez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podsta wie umowy o pracę osób wykonującyc h wskazane w punkcie 5.1. czynności. 5.5. W przypadku uzasadni onych wątpliwości co do prz estrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawia jący może zwrócić się o prze prowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 6. GWARANCJA - minimalny wymagany ok res gwarancji 24 pełnych miesięcy od daty odbioru końcowego dla każdej części przedmiotu zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 283380.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych w Ełku Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kolonia 1
Kod pocztowy: 19-300
Miejscowość: Ełk
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 381951.45
Oferta z najniższą ceną/kosztem 381951.45
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 381951.45
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.