eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Masłowice › Przebudowa budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Chełmie ze zmianą sposobu użytkowania piętra z nieużytkowego na świetlicę wiejską

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-11-13

Ogłoszenie nr 500057208-N-2017 z dnia 13-11-2017 r.

Gmina Masłowice: Przebudowa budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Chełmie ze zmianą sposobu użytkowania piętra z nieużytkowego na świetlicę wiejską

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 592789-N-2017 z dn. 25.09.2017 r.

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Masłowice, Krajowy numer identyfikacyjny 59064810300000, ul. , 97515 Masłowice, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 447 874 625, e-mail maslowice@zgwrp.org.pl, faks 447 874 615.
Adres strony internetowej (url): www.bip.maslowice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Chełmie ze zmianą sposobu użytkowania piętra z nieużytkowego na świetlicę wiejską

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

UG.271.18.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Chełmie, na działce o numerze ewidencyjnym 823/3 w obrębie geodezyjnym Chełmo (Nr 0003), która polegać będzie na: a)zmianie funkcjonalnej wewnątrz budynku: - zamiana pomieszczeń w części parteru - z przedzielenia pomieszczenia garażu powstanie dodatkowe pomieszczenie kotłowni; - wykonanie nowej klatki schodowej; - powstanie na poddaszu nowych pomieszczeń spełniających rolę sali na przyjęcia okolicznościowe. Powstanie między innymi kuchnia wraz z odpowiednim zapleczem; b) wymianie pokrycia dachu z płyt azbestowych na blachodachówkę wraz z obróbkami blacharskimi; c) termomodernizacji budynku i wykonaniu tynku cienkowarstwowego; d) utwardzeniu terenu wokół budynku (opaska z kostki betonowej o szerokości 1 m) e) wykonaniu schodów zewnętrznych z kostki betonowej do projektowanej kotłowni; zgodnie z projektem budowlanym branży architektoniczno-konstrukcyjnej stanowiącym załącznik nr 1a do niniejszej SIWZ; f) wykonaniu wewnętrznej instalacji: wody zimnej, ciepłej użytkowej i cyrkulacji ciepłej wody użytkowej, kanalizacji sanitarnej, instalacji C.O. wraz ze źródłem ciepła (kotłownia na paliwo stałe(ekogroszek)), wentylacji grawitacyjnej i mechanicznej wywiewnej zgodnie z projektem budowlanym branży sanitarnej stanowiącym załącznik nr 1b do niniejszej SIWZ; g) wykonaniu instalacji elektrycznych zgodnie z projektem budowlanym branży elektrycznej stanowiącym załącznik nr 1c do niniejszej SIWZ: Prace budowlane i montażowe objęte przedmiotem zamówienia poprzedzone będą niezbędnymi pracami rozbiórkowymi i demontażowymi opisanymi w dokumentacji technicznej stanowiącej załączniki do SIWZ. Szczegółowo przedmiot zamówienia, rozwiązania projektowe, zalecenia dotyczące zastosowanych materiałów i technologii wykonania robót oraz zakres robót określa: a)dokumentacja projektowa stanowiąca załączniki nr 1a, 1b i 1c do SIWZ: - projekt budowlany branża architektoniczno-konstrukcyjna - załącznik nr 1a, - projekt budowlany branża sanitarna - załącznik nr 1b, - projekt budowlany branża elektryczna - załącznik nr 1c; b)specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót stanowiące załączniki nr 2a, 2b i 2c do SIWZ: - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - branża architektoniczno-konstrukcyjna - załącznik nr 2a; - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - branża sanitarna - załącznik nr 2b; - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - branża elektryczna - załącznik nr 2c. Prace wymagane przez Zamawiającego, a nieobjęte dokumentacja projektową: 1)wykonanie dokumentacji odbiorowej w dwóch egzemplarzach w języku polskim z podziałem na branże (oprawionej w segregatory ze szczegółowym spisem treści) zawierającej co najmniej: a)pozwolenie na użytkowanie/zgłoszenie do użytkowania do PINB przyjęte bez sprzeciwu, b)oryginał/kserokopia dziennika budowy, c)oryginał oświadczenia Kierownika Budowy: - o zgodności wykonania obiektu budowlanego z projektem budowlanym i warunkami pozwolenia na budowę oraz aktualnie obowiązującymi przepisami, - o uporządkowaniu terenu budowy i terenów sąsiednich jeżeli w trakcie prac konieczne było wejście na nie, d) zestawienie wbudowanych materiałów wraz z dokumentami potwierdzającymi dopuszczenie ich do stosowania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, e)oryginał/kopie projektu budowlanego powykonawczego, podpisanego przez Kierownika Budowy/Kierowników robót (w przypadku zmian istotnych wynikłych podczas realizacji inwestycji), f)wykaz zmian istotnych (jeżeli miały miejsce) z załącznikiem graficznym, podpisany przez Kierownika Budowy, Kierowników Robót odpowiednio do charakterystyki branży, której dotyczy zmiana wraz z dokumentami potwierdzającymi prawidłową legalizacje tych zmian, g)protokoły z badań wykonywanych w trakcie realizacji prac budowlanych, h)"Instrukcja użytkowania i eksploatacji obiektu" wraz z wykazem wbudowanych urządzeń, które wymagają przeglądów serwisowych, i)wszelkie instrukcje obsługi oraz DTR urządzeń (w języku polskim), wraz z potwierdzeniem wykonania szkoleń w zakresie obsługi tych urządzeń. Do sporządzenia rzetelnej wyceny zamówienia Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej na terenie realizacji zamówienia. Uwaga: Przedmiary robót załączone do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jako załączniki nr 3a, 3b, 3c do SIWZ (przedmiar branża architektoniczno-konstrukcyjna - załącznik nr 3a, przedmiar branża sanitarna - załącznik nr 3b, przedmiar branża elektryczna - załącznik nr 3c), pełnią wyłącznie funkcję informacyjną i pomocniczą opisu przedmiotu zamówienia. Jeżeli przedmiar robót w pozycji podstawa, posiada podstawę wyceny, należy ją traktować pomocniczo. Wykonawca może wycenić ofertę na podstawie dowolnych podstaw wyceny. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: - dokumentacją projektową (załączniki nr 1a, 1b, 1c do SIWZ); - specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót (załączniki nr 2a, 2b, 2c do SIWZ); - specyfikacją istotnych warunków zamówienia; - złożoną ofertą; - warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów technicznych i Prawa budowlanego, - wymaganiami wynikającymi z obowiązujących Polskich Norm, przenoszących europejskie normy zharmonizowane, - zasadami rzetelnej wiedzy technicznej, sztuki budowlanej ustalonymi zwyczajami oraz wytycznymi i zaleceniami Zamawiającego, przy pomocy osób posiadających odpowiednie kwalifikacje, przeszkolonych w zakresie bhp i przepisów przeciwpożarowych oraz wyposażonych w odpowiedni sprzęt i odzież, - z materiałów, których jakość winna odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do stosowania w budownictwie, zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 07 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 ze zmianami).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 686169.92
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Waldemar Szymczyk Zakład Transportowo-Sprzętowo-Wykonawczy "SZYMBUD"
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Sw. Rozalii 19
Kod pocztowy: 97-500
Miejscowość: Radomsko
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 728000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 728000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1177000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.