To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-11-13
Ogłoszenie nr 500057298-N-2017 z dnia 13-11-2017 r.
Instytut Podstawowych Problemów Techniki Polskiej Akademii Nauk: Dostawa sprzętu komputerowego (VIII Części)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 594438-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Instytut Podstawowych Problemów Techniki Polskiej Akademii Nauk, Krajowy numer identyfikacyjny 32602600000,
ul. ul. Pawińskiego
,
02106
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
228 269 819, e-mail
akraw@ippt.gov.pl, faks
22 826 98 19.
Adres strony internetowej (url): www.ippt.pan.pl/przetargi
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: jednostka organizacyjna Polskiej Akademii Nauk
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego (VIII Części)
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/PN/271/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, nie powystawowego, wysokiej jakości, wolnego od wad sprzętu komputerowego: Część I - Komputery przenośne (notebooki) - 8 szt; Część II - Komputery przenośne (notebooki) - 4 szt; Część III - Komputer stacjonarny - 2 szt; Część IV - Komputer stacjonarny - 2 szt; Część V - Stacja robocza - 2 szt; Część VI - Karta graficzna - 1 szt; Część VII - Monitory LCD - 4 szt; Część VIII - Drukarka, urządzenie wielofunkcyjne, skaner- 4 szt. 2.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30213000-5
Dodatkowe kody CPV: 30213100-6, 30213300-8, 30214000-2, 30231300-0, 30232100-5, 30216110-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Komputery przenośne (notebooki) - 8 szt |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: na podstawie Art. 93, ust. 1, punkt. 1, nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Komputery przenośne (notebooki) - 4 szt |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/10/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
23749
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ZYCOM Polska Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
29211.27
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Komputer stacjonarny - 2 szt |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: na podstawie Art. 93, ust. 1, punkt. 1, nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Komputer stacjonarny - 2 szt |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: na podstawie Art. 93, ust. 1, punkt. 1, nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Stacja robocza - 2 szt |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/10/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
9790
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ANNCOMP I Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
12041.70
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Karta graficzna - 1 szt |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: na podstawie Art. 93, ust. 1, punkt. 1, nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu |
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Monitory LCD - 4 szt |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/10/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4740
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ANNCOMP I Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
5830.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Drukarka, urządzenie wielofunkcyjne, skaner- 4 szt. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: na podstawie Art. 93, ust. 1, punkt. 1, nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ROLETY MATERIAŁOWE DO KWATER INTERNATOWYCH
- Część 1: Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ul. Powstańców Śląskich - Sternicza Część 2: Przebudowa skrzyżowania ul. Puławskiej z ul. Jagielską wraz z ul. Drumli
- Świadczenie usług w zakresie przeglądu serwisowego i konserwacji stałej urządzeń i instalacji klimatyzacyjnych w pomieszczeniach technicznych i biurowych oraz kurtyn powietrznych.
- Świadczenie usług hotelarskich, restauracyjnych oraz wynajmu sal szkoleniowych w związku z organizacją: "Kongresu Sportu Akademickiego i Gali Sportu Akademickiego" w terminie 29 - 31.10.2025 roku.
- Kompleksowa obsługa zakupu biletów lotniczych
- Wykonanie usług cateringowych podczas 12 Międzynarodowego Konkursu Wokalnego im. Stanisława Moniuszki w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem do realizacji zadań Projektów pn. Regionalne Centrum Kryzysowe, Social Silver, Centrum Usług Społecznych w Szczecinie oraz na potrzeby MOPR.
- Dostawa 9 pakietów dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Płocku w ramach projektu "GOTOWI NA SAMODZIELNOŚĆ"
- Dostawa wyposażenia do Przedszkola w Miejskiej Górce
- DOSTAWA KOMPUTERÓW STACJONARNYCH, KOMPUTERÓW PRZENOŚNYCH I MONITORÓW
- Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Starostwa Powiatowego w Zawierciu
- Zakup sprzętu informatycznego i oprogramowania
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.