eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa WolaRemont korytarza na I piętrze i remont klatek schodowych w Publicznej Szkole Podstawowej z oddziałami integracyjnymi nr 7 w Stalowej Woli



Ogłoszenie z dnia 2017-11-14

Ogłoszenie nr 500058506-N-2017 z dnia 14-11-2017 r.

Stalowa Wola: Remont korytarza na I piętrze i remont klatek schodowych w Publicznej Szkole Podstawowej z oddziałami integracyjnymi nr 7 w Stalowej Woli
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 515315-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 103481-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Publiczna Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi Nr 7, Krajowy numer identyfikacyjny 83746500000, ul. ul. Okulickiego 14, 37450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 158 420 488, e-mail psp7_kopernik@interia.pl, faks 158 420 488.
Adres strony internetowej (url): https://psp7stalowa.pl/
Adres profilu nabywcy: https://psp7stalowa.pl/o-szkole/zamowienia-publiczne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont korytarza na I piętrze i remont klatek schodowych w Publicznej Szkole Podstawowej z oddziałami integracyjnymi nr 7 w Stalowej Woli

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

PSPzOI-7.26.01.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Remont korytarza na I piętrze w Publicznej Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi Nr 7 w Stalowej Woli - posadzka, roboty malarskie ścian i sufitów, wymiana stolarki drzwiowej oraz wymiana instalacji elektrycznej. Zamawiający wymaga aby na umowę o pracę zatrudnieni byli pracownicy wykonujący roboty budowlane wykończeniowe.


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45111000-8,

45410000-4,

45430000-0,

45421000-4,

45440000-3

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Dzień zawarcia umowy: 29 czerwca 2017 r. Dzień zakończenia prac: 23 sierpnia 2017 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
29/06/2017

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Zamówienia dodatkowe wynikłe w trakcie realizacji zamówienia.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W trakcie wykonywania robót rozbiórkowych stwierdzono uszkodzenia i ogólny zły stan techniczny szafki hydrantowej zlokalizowanej przy pomieszczeniu do windy: uszkodzone zawiasy i drzwiczki do hydrantu. Ponadto skrzynka nie spełnia wymogów wynikających z obowiązujących przepisów przeciwpożarowych. 2. W trakcie wykonywania robót związanych z wymianą drzwi do pomieszczenia do windy uszkodzeniu uległy tynki i posadzka. Stwierdzono ogólny zły stan techniczny pomieszczenia: pęknięcia tynków, łuszczenie się farby, zabrudzenie powierzchni sufitu, ścian i posadzki, nawierzchnia posadzki z płytek PCV wskazuje uszkodzenia. 3. W trakcie wykonywania robót związanych z wymianą drzwi do pomieszczenia pedagoga uszkodzeniu uległy tynki i posadzka. Stwierdzono ogólny zły stan techniczny pomieszczenia: pęknięcia tynków, łuszczenie się farby, zabrudzenie powierzchni sufitu, ścian i posadzki, nawierzchnia posadzki z płytek PCV i wykładziny wykazuje uszkodzenia. 4. W trakcie wykonywania robót związanych z remontem klatek schodowych w zakresie balustrad stwierdzono konieczność wypełniania przestrzeni pomiędzy schodami a dołem balustrad ze względu na dużą szczelinę powyżej 12 cm. Ze względu na przepisy i zapewnienie bezpieczeństwa należy wykonać wypełnienie tych przestrzeni elementami stalowymi.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Wartość umowy (aneksu): 9 901,50 zł

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.