eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynDostawa wyposażenia sal dydaktycznych wraz z montażem, zabawek i sprzętu komputerowego, multimedialnego, oprogramowania, pomocy dydaktycznych - materiałów plastycznych i parku linowego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-11-15

Ogłoszenie nr 500059306-N-2017 z dnia 15-11-2017 r.

Przedszkole Miejskie nr 24: Dostawa wyposażenia sal dydaktycznych wraz z montażem, zabawek i sprzętu komputerowego, multimedialnego, oprogramowania, pomocy dydaktycznych - materiałów plastycznych i parku linowego

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu "Pewny start na dobry początek" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Regionalny Program Operacyjny Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, osi priorytetowej RPWM.02.00.00 Kadry dla gospodarki, Działanie RPWM.02.01.00 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji przedszkol-nej, Numer projektu: RPWM.02.01.00-IŻ.00-28-001/16

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 598243-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500045608-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Przedszkole Miejskie nr 24, Krajowy numer identyfikacyjny 88317500000, ul. ul. Żołnierska 37, 10560 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 895 336 885, e-mail przedszkolemiejskienr24@xl.wp.pl, faks 895 336 885.
Adres strony internetowej (url): http://www.pm24olsztyn.dlaprzedszkoli.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa wyposażenia sal dydaktycznych wraz z montażem, zabawek i sprzętu komputerowego, multimedialnego, oprogramowania, pomocy dydaktycznych - materiałów plastycznych i parku linowego

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

4/2017/ZP

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia sal dydaktycznych wraz z montażem, zabawek i sprzętu komputerowego, multimedialnego, oprogramowania, pomocy dydaktycznych - materiałów plastycznych i parku linowego. Dokładny opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 39162110-9


Dodatkowe kody CPV: 30213100-6, 37520000-9, 48000000-8, 32332100-0, 30231300-0, 32322000-6, 37310000-4, 30190000-7, 39162100-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Oprogramowanie edukacyjne

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W oparciu o art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy z 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (jednolity Dz. U. z 2017 r., poz.1579), gdyż w części tej nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Sprzęt Komputerowy, multimedialny oraz oprogramowanie systemowe

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W oparciu o art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy z 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (jednolity Dz. U. z 2017 r., poz.1579), gdyż w części tej nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Pomoce dydaktyczne - wyposażenie sal

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

w oparciu o art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy z 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (jednolity Dz. U. z 2017 r., poz.1579), gdyż w części tej nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Zestaw do pracy z dziećmi

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W oparciu o art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy z 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (jednolity Dz. U. z 2017 r., poz.1579), gdyż w części tej nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Pomoce dydaktyczne - do zajęć sportowych

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W oparciu o art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy z 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (jednolity Dz. U. z 2017 r., poz.1579), gdyż w części tej nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu

CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Pomoce dydaktyczne- do zajęć z muzyki

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W oparciu o art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy z 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (jednolity Dz. U. z 2017 r., poz.1579), gdyż w części tej nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu

CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Pomoce dydaktyczne- stroje ludowe

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W oparciu o art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy z 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (jednolity Dz. U. z 2017 r., poz.1579), gdyż w części tej nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu

CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: Pomoce dydaktyczne - wyposażenie pracowni SI

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 7317.07
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "INBAR" Firma Handlowo-Usługowa Irena Bartołd
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. J. Słowackiego 29/1
Kod pocztowy: 83-000
Miejscowość: Pruszcz Gdański
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 8917.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 8917.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 8917.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 9

NAZWA: Pomoce dydaktyczne - do zajęć

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W oparciu o art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy z 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (jednolity Dz. U. z 2017 r., poz.1579), gdyż w części tej nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu

CZĘŚĆ NR: 10

NAZWA: Pomoce dydaktyczne- materiały plastyczne

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W oparciu o art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy z 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ) ofertę Wykonawcy LATER USŁUGI WIELOBRANŻOWE TERESA LASOTA ul. Wojciechowska 5A, 20-704 Lublin należało odrzucić z uwagi na to, że jej treść nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków zamówienia. W związku z tym w oparciu o art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy z 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ), w części tej nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu, co skutkuje, iż brak jest ofert niepodlegających odrzuceniu i w związku z powyższym postępowanie zostało w tej części unieważnione

CZĘŚĆ NR: 11

NAZWA: Pomoce dydaktyczne- materiały do zajęć sensoryki

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W oparciu o art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy z 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (jednolity Dz. U. z 2017 r., poz.1579), gdyż w części tej nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu

CZĘŚĆ NR: 12

NAZWA: Wyposażenie placu zabaw- mini park linowy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 12267.48
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: NOVUM Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Bolesława Chrobrego 1
Kod pocztowy: 12-100
Miejscowość: Szczytno
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 13580.10
Oferta z najniższą ceną/kosztem 13580.10
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 13580.10
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.