To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-03-19
Ogłoszenie nr 500059440-N-2018 z dnia 19-03-2018 r.
Gmina Świebodzin: Roboty utrzymaniowe dróg, ulic gminnych i dróg wewnętrznych, których Gmina Świebodzin jest zarządcą oraz remonty wiat na przystankach w roku 2018 z podziałem na 6 zadań
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 513383-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Świebodzin, Krajowy numer identyfikacyjny 97077053400000,
ul. Rynkowa
2,
66-200
Świebodzin, woj.
lubuskie, państwo
Polska, tel.
684 750 916, e-mail
zp@um.swiebodzin.pl, faks
684 750 916.
Adres strony internetowej (url): www.bip.swiebodzin.eu
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty utrzymaniowe dróg, ulic gminnych i dróg wewnętrznych, których Gmina Świebodzin jest zarządcą oraz remonty wiat na przystankach w roku 2018 z podziałem na 6 zadań
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):BiZP.271.5.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest w ramach zamówienia p.n.: Roboty utrzymaniowe dróg, ulic gminnych i dróg wewnętrznych, których Gmina Świebodzin jest zarządcą oraz remonty wiat na przystankach w roku 2018 z podziałem na 6 zadań, wykonywanie: 1.1. Remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych - Zadanie 1, polegających m.in. na: - remoncie cząstkowym nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno-asfaltowymi w ilości ok. 190 t, - naprawie nawierzchni bitumicznych mieszankami bitumicznymi na zimno w ilości ok. 3 t, - uzupełnieniu ubytków w jezdni tłuczniem kamiennym o pow. ok. 15 m2, - wykonaniu nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o pow. ok. 50 m2, - powierzchniowym utrwaleniu nawierzchni asfaltem lub smołą, regeneracji i powierzchniowym zamknięciu nawierzchni bitumicznej i naprawy rakowin o pow. ok. 100 m2, - regulacji pionowej studzienek rewizyjnych, telefonicznych, dla zaworów wodociągowych i gazowych oraz kratek ściekowych w ilości ok. 8 szt. Zakres robót budowlanych do wykonania przez Wykonawcę został wskazany w Kosztorysie ofertowym - zał. nr 1a-1 oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót - zał. nr 2a-1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wykonawca zrealizuje roboty budowlane z materiałów własnych, które zakupi i dostarczy na teren budowy na własny koszt i ryzyko oraz na które posiada wymagane prawem aprobaty techniczne, świadectwa jakości, atesty, wyniki badań itp. Koszt wszelkich materiałów wykorzystanych do realizacji zadania Wykonawca musi uwzględnić w ofertowym wynagrodzeniu. i/lub 1.2. Remontów cząstkowych pozostałych nawierzchni - Zadanie 2, polegających m.in. na: - naprawie dróg gruntowych poprzez profilowanie o pow. ok. 10 000 m2, - naprawie dróg gruntowych poprzez zagęszczanie o pow. ok. 10 000 m2, - rozbiórce nawierzchni chodników z płyt betonowych o wym. 35x35x5 cm i 50x50x7 cm o pow. ok. 26 m2, - rozbiórce nawierzchni z betonu o pow. ok. 6 m2, - rozbiórce nawierzchni z kostki betonowej o pow. ok. 40 m2, - wykonaniu koryta na poszerzeniu jezdni i całej szerokości jezdni i chodników o pow. ok. 100 m2, - ustawieniu krawężników betonowych o wym. 15x30 cm i 20x30 cm o długości ok. 200 m, - ustawieniu obrzeży betonowych o wym. 25x5 cm i 30x8 cm o długości ok. 150 m, - wykonaniu jezdni i chodników z kostki brukowej betonowej o gr. 6 cm i 8 cm o pow. ok. 1160 m2, - regulacji pionowej studzienek rewizyjnych, telefonicznych, dla zaworów wodociągowych i gazowych oraz kratek ściekowych w ilości ok. 20 szt., - wykonaniu wodościeków oraz renowacji i wykonaniu nowych rowów drogowych ok. 18 m3, - budowie nawierzchni z betonowych płyt wielootworowych oraz betonowych płyt ażurowych o pow. ok. 100 m2, - układaniu czasowych dróg kołowych i placów z płyt żelbetowych o pow. ok. 100 m2. Zakres robót budowlanych do wykonania przez Wykonawcę został wskazany w Kosztorysie ofertowym - zał. nr 1a-2 oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót - zał. nr 2a-2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wykonawca zrealizuje roboty budowlane z materiałów własnych, które zakupi i dostarczy na teren budowy na własny koszt i ryzyko oraz na które posiada wymagane prawem aprobaty techniczne, świadectwa jakości, atesty, wyniki badań itp. za wyjątkiem materiałów stanowiących własność Zamawiającego, wskazanych w Kosztorysie ofertowym - zał. nr 1a-2, które Zamawiający dostarczy Wykonawcy na miejsce ich wbudowania. Koszt wszelkich materiałów wykorzystanych do realizacji zadania Wykonawca musi uwzględnić w ofertowym wynagrodzeniu. i/lub 1.3. Remontów dróg wewnętrznych - Zadanie 3, polegających m.in. na: - naprawie dróg gruntowych poprzez profilowanie o pow. ok. 12 000 m2, - naprawie dróg gruntowych poprzez zagęszczanie o pow. ok. 12 000 m2, - naprawie dróg gruntowych poprzez wyrównanie z uzupełnieniem mieszanką piaszczysto-gliniastą, tłuczniem i destruktem asfaltowym ok. 180 m3, - wykonaniu wodościeków oraz renowacji i wykonaniu nowych rowów drogowych ok. 40,5 m3. Zakres robót budowlanych do wykonania przez Wykonawcę został wskazany w Kosztorysie ofertowym - zał. nr 1a-3 oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót - zał. nr 2a-3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wykonawca zrealizuje roboty budowlane z materiałów własnych, które zakupi i dostarczy na teren budowy na własny koszt i ryzyko oraz na które posiada wymagane prawem aprobaty techniczne, świadectwa jakości, atesty, wyniki badań itp. Koszt wszelkich materiałów wykorzystanych do realizacji zadania Wykonawca musi uwzględnić w ofertowym wynagrodzeniu. i/lub 1.4. Remontów wiat na przystankach - Zadanie 4, polegających m.in. na: - wymianie zardzewiałych lub zniszczonych elementów wiat na przystankach tj. blach i ścian stalowych lub ocynkowanych na blachy i ściany ocynkowane o pow. ok. 30 m2, - odnowieniu wiat na przystankach poprzez dwukrotne malowanie farbą olejną powierzchni metalowych o pow. ok. 18 m2, - oszkleniu ram metalowych wiat o pow. ok. 10 m2, - naprawie drewnianych elementów siedziska ławki o pow. ok. 10 m2, - uzupełnieniu ubytków tynku na przystankach betonowych przed ich malowaniem o pow. ok. 28 m2, - dwukrotnym malowaniu ścian przystanków betonowych o pow. ok. 150 m2, - demontażu wiaty przystankowej stalowo-szklanej w ilości 1 szt. Zakres robót budowlanych do wykonania przez Wykonawcę został wskazany w Kosztorysie ofertowym - zał. nr 1a-4 oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót - zał. nr 2a-4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wykonawca zrealizuje roboty budowlane z materiałów własnych, które zakupi i dostarczy na teren budowy na własny koszt i ryzyko oraz na które posiada wymagane prawem aprobaty techniczne, świadectwa jakości, atesty, wyniki badań itp. Koszt wszelkich materiałów wykorzystanych do realizacji zadania Wykonawca musi uwzględnić w ofertowym wynagrodzeniu. i/lub 1.5. Oznakowania pionowego i poziomego - Zadanie 5, polegającego m.in. na: - mechanicznym malowaniu linii na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych farbą chlorokauczukową o pow. ok. 1400 m2, - ręcznym malowaniu linii na miejscach postojowych dla osób niepełnosprawnych i przejściach dla pieszych o pow. ok. 220 m2, - zamontowaniu słupków do znaków drogowych z rur stalowych o śr. 7 cm w ilości ok. 15 szt., - przymocowaniu tablic znaków drogowych zakazu, nakazu, ostrzegawczych i informacyjnych w ilości ok. 30 szt., - zamontowaniu poręczy ochronnych łańcuchowych podwójnych o długości ok. 10 m, - ustawieniu barier ochronnych stalowych - energochłonnych o długości ok. 8 m, - ustawieniu lustra drogowego o śr. 80 cm w ilości ok. 2 szt., - regeneracji - licowaniu znaków drogowych w ilości ok. 10 szt. Zakres robót budowlanych do wykonania przez Wykonawcę został wskazany w Kosztorysie ofertowym - zał. nr 1a-5 oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót - zał. nr 2a-5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wykonawca zrealizuje roboty budowlane z materiałów własnych, które zakupi i dostarczy na teren budowy na własny koszt i ryzyko oraz na które posiada wymagane prawem aprobaty techniczne, świadectwa jakości, atesty, wyniki badań itp. Koszt wszelkich materiałów wykorzystanych do realizacji zadania Wykonawca musi uwzględnić w ofertowym wynagrodzeniu. i/lub 1.6. Koszenia pasów przydrożnych - Zadanie 6, polegającego m.in. na: - koszeniu pasów przydrożnych - na szerokości ok. 2,5 m od krawędzi jezdni drogi nr 006125F (byłej drogi krajowej nr 3) z pozostawieniem skoszonych materiałów roślinnych w pasie drogowym o dł. ok. 48,6 km - 2 krotnie w ciągu roku, - koszeniu pasów przydrożnych - na całej szerokości pasa drogowego o zmiennej szerokości od granicy istniejących drzew lub żywopłotów drogi nr 006125F (byłej drogi krajowej nr 3) z pozostawieniem skoszonych materiałów roślinnych w pasie drogowym o dł. ok. 48,6 km, - przycinaniu żywopłotów w pasie drogowym drogi nr 006125F (byłej drogi krajowej nr 3) z rozdrobnieniem przyciętych gałęzi w rębaku i z pozostawieniem zrębek w pasie drogowym o pow. ok. 4 000 m2, - koszeniu pasów przydrożnych - na szerokości ok. 2,5 m od krawędzi jezdni drogi nr 006126F (byłej drogi wojewódzkiej nr 303 przed i za m. Jeziory) z pozostawieniem skoszonych materiałów roślinnych w pasie drogowym o dł. ok. 2,4 km - 2 krotnie w ciągu roku. Zakres prac do wykonania przez Wykonawcę został wskazany w Kosztorysie ofertowym - zał. nr 1a-6 oraz w STWiOR i mapy z lokalizacją wysp rozdzielających - zał. nr 2a-6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wszystkie prace należy prowadzić przy zachowaniu ruchu drogowego, wobec czego konieczne jest odpowiednie zabezpieczenie, oznakowanie terenu oraz sprzętu mechanicznego przy użyciu którego będą wykonywane prace, w taki sposób, aby nie wpływało to negatywnie na bezpieczeństwo osób trzecich jak i ich mienia, a także przy pomocy osób odpowiednio przeszkolonych w zakresie obsługi sprzętu mechanicznego. Ponadto osoby pracujące w pasie drogowym muszą być wyposażone w ubiór ostrzegawczy (koszulki, kamizelki, narzuty) w kolorze jaskrawo-zielonym bądź pomarańczowym. Przed rozpoczęciem wykonywania prac, przedstawiciel Zamawiającego dokona objazdu drogi nr 006125F (byłej drogi krajowej nr 3) i drogi nr 006126F (byłej drogi wojewódzkiej nr 303 przed i za m. Jeziory) z przedstawicielem Wykonawcy, celem poinstruowania w terenie o sposobie wykonywania przedmiotu niniejszego zamówienia, w szczególności wskazania konkretnych żywopłotów do przycinania. 2.1. Dla Zadania 1-5: Wykonawca musi uwzględnić w swojej ofercie wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, a w szczególności koszty: a) zakupu i dostawy materiałów, b) zabezpieczenia i oznakowania terenu robót i prac wykonywanych na drogach gminnych, na których odbywa się ruch pojazdów, c) transportu do miejsca wbudowania na terenie administracyjnym Gminy Świebodzin niezależnie od odległości i prac za i wyładunkowych, d) wyposażenia każdego pracownika pracującego na drogach gminnych w ubiór ostrzegawczy (koszulki, kamizelki, narzuty) w kolorze jaskrawo-zielonym bądź pomarańczowym, e) wynagrodzenia pracowników za pracę, podatek dochodowy, składki ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego itp. f) zakupu paliwa, płynów, olejów itp. g) ubezpieczenia i naprawy sprzętu, h) ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100 000,00 zł (Zadanie 1), 50 000,00 zł (Zadanie 2), 50 000,00 zł (Zadanie 3), 5 000,00 zł (Zadanie 4), 30 000,00 zł (Zadanie 5), i) wywiezienia materiałów, gruzu i śmieci z terenu robót - jeżeli zajdzie taka potrzeba - w cenie uwzględnił transport do podmiotu zajmującego się odzyskiem odpadów lub transport i składowanie na składowisku odpadów - dot. tej części materiałów, które zgodnie z odrębnymi przepisami zalicza się do odpadów, j) uporządkowania terenu po wykonaniu robót. 2.2. Dla Zadania 6: Wykonawca musi uwzględnić w swojej ofercie wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, a w szczególności koszty: a) zabezpieczenia i oznakowania terenu prac wykonywanych w pasie drogowym drogi nr 006125F (byłej drogi krajowej nr 3) oraz drogi nr 006126F (byłej drogi wojewódzkiej nr 303 przed i za m. Jeziory), na której odbywa się ruch pojazdów, b) transportu pracowników i sprzętu do miejsca wykonywania przedmiotu zamówienia, c) wyposażenia każdego pracownika pracującego w pasie drogowym w ubiór ostrzegawczy (koszulki, kamizelki, narzuty) w kolorze jaskrawo-zielonym bądź pomarańczowym, d) wynagrodzenia pracowników za pracę, podatek dochodowy, składki ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego itp. e) zakupu paliwa, płynów, olejów itp. f) ubezpieczenia i naprawy sprzętu, g) ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 30 000,00 zł. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we Wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8-1 (Zadanie 1), załącznik nr 8-2 (Zadanie 2), załącznik nr 8-3 (Zadanie 3), załącznik nr 8-4 (Zadanie 4), załącznik nr 8-5 (Zadanie 5) oraz załącznik nr 8-6 (Zadanie 6) do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45233142-6
Dodatkowe kody CPV: 45233000-9, 45233100-0, 45213315-4, 45233221-4, 45233290-8, 45233292-2, 77310000-6, 77342000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie 1: Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
267045.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: DROGBUD Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
348366.75
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie 2: Remonty cząstkowe pozostałych nawierzchni |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
211376.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: FLASTER Andrzej Kwiatkowski
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
246966.30
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zadanie 3: Remonty dróg wewnętrznych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
113280.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: DROGBUD Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
148959.15
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Zadanie 4: Remonty wiat na przystankach |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W związku z tym, że w niniejszym postępowaniu nie złożono żadnej oferty na Zadanie 4, Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.), zgodnie z którym: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Zadanie 5: Oznakowanie pionowe i poziome |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
64040.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Drogowe Centrum Produkcyjno-Handlowe "BIG" Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
83840.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Zadanie 6: Koszenie pasów przydrożnych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
51451.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Konserwacji Terenów Zielonych "MIRT" Trzebniak Sp. Jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
52767.72
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŚWIEBODZINA
- "Świadczenie usług geodezyjnych w trakcie robót drogowych wykonywanych przez OTL w Świebodzinie w roku 2025 i 2026"
- Zakup mebli biurowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Świebodzinie
- Budowa drogi gminnej wraz z budową oświetlenia w Chociulach
więcej: przetargi w Świebodzinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi ul. Ks. I. Gałczyńskiego, części ul. Iwaszkiewicza i W. Szymborskiej w Barczewie
- Remont nawierzchni dróg gminnych
- "Modernizacja (przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Rykach"
- Budowa drogi gminnej nr 107042L w Bełżycach od km 0+338 do km 1+024
- BIEŻĄCA KONSERWACJA I USUWANIE AWARII NA SIECI KANALIZACJI DESZCZOWEJ NA TERENIE DZIELNICY WESOŁA m.st. WARSZAWY
- Odbudowa DP 2673S ul. Turystycznej w Wiśle w km 1+796 ÷ 1+856 wraz z murem oporowym wzdłuż potoku Łabajów.
więcej: Roboty budowlane w zakresie wiat na przystankach autobusowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.