eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stąporków"Nadzór inwestorski nad inwestycją rozbudowy i przebudowy oczyszczalni ścieków w Stąporkowie"



Ogłoszenie z dnia 2017-11-16

Ogłoszenie nr 500059659-N-2017 z dnia 16-11-2017 r.

Stąporków: "Nadzór inwestorski nad inwestycją rozbudowy i przebudowy oczyszczalni ścieków w Stąporkowie"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Przedmiot zamówienia do dofinansowania w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego 2014 - 2020, PRIORYTET 4 Dziedzictwo naturalne i kulturowe, działanie 4.3 Gospodarka wodno ściekowa

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 37800 - 2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 81409 - 2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stąporków, Krajowy numer identyfikacyjny 53020600000, ul. Piłsudskiego -, 26-220 Stąporków, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 413 741 122, e-mail sekretariat@staporkow.pl, faks 413 741 860.
Adres strony internetowej (url): bip.staporkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Nadzór inwestorski nad inwestycją rozbudowy i przebudowy oczyszczalni ścieków w Stąporkowie"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

BIN.271.4.2017/RS

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: "Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków Stąporkowie". Przedmiot zamówienia do dofinansowania w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego 2014 - 2020, PRIORYTET 4 Dziedzictwo naturalne i kulturowe, działanie 4.3 Gospodarka wodno ściekowa Przedmiot zamówienia obejmuje: 3.1.1. Pełnienie w pełnym zakresie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w zakresie następujących branż: a) sanitarnej, b) ogólnobudowlanej, c) elektrycznej, d) drogowej. 3.1.2. Pełnienie funkcji koordynatora inspektorów nadzoru w/w branż w okresie realizacji przedmiotowej inwestycji, tj. od dnia podpisania umowy do dnia zakończenia rzeczowego i finansowego inwestycji oraz osiągnięcia efektu ekologicznego - czas realizacji 18 miesięcy. 3.1.3. Inspektor nadzoru zobowiązany będzie wykonywać czynności nadzoru w sposób określony w art. 25 i 26 ustawy Prawo budowlane z dn. 07.07.1994 r (tj. Dz.U. z 2016 r., poz. 290) i zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i wiedzą techniczną w tym zakresie oraz uczestniczyć w przeglądach i odbiorach w okresie rękojmi.


II.4) Główny kod CPV: 71520000-9
Dodatkowe kody CPV:

71541000-2,

71540000-5

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od dnia 26.04.2017r. do dnia zakończenia rzeczowego i finansowego inwestycji oraz osiągnięcia efektu ekologicznego- czas realizacji 18 miesięcy

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
20/10/2017

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Zastąpienie wymienionych w Umowie osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu Umowy.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Wniosek Wykonawcy o wyrażenie zgody na zmianę Kluczowego Personelu przedstawionego w Zał. Nr 7 do SIWZ na podstawie pkt. IV, paragraf 9, ustęp 5 Umowy Nadzoru Inwestorskiego nr BIN.271.4.2017/RS oraz dopuszczenia zmiany zawartej umowy w okoliczności opisanej w SIWZ pkt. 25.3, tj. Wykonawca ma prawo do zastąpienia każdej z osób wymienionych w umowie, po uzyskaniu każdorazowo pisemnej zgody Zamawiającego, przy czym nowa osoba musi mieć kwalifikacje, doświadczenie i uprawnienia nie mniejsze niż określone w SIWZ i przyjętej ofercie.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Wykonawca złożył wniosek o zastąpienie osób mianowanych na funkcję Koordynatora oraz funkcję inspektora nadzoru robót elektrycznych. Prośbę swą Wykonawca uzasadnił ważnymi powodami osobistymi w/w osób (okoliczność niezależna od Wykonawcy). Po analizie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów,Zamawiający stwierdził spełnienie wymagań postawionych w SIWZ przez zaproponowane osoby i wyraził zgodę na zmiany Kluczowego Personelu.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.