To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-03-20
Ogłoszenie nr 500059872-N-2018 z dnia 20-03-2018 r.
Wójt Gminy Rachanie: Przebudowa dróg gminnych.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 514451-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wójt Gminy Rachanie, Krajowy numer identyfikacyjny 54582800000,
ul. ul. Dolna
1,
22640
Rachanie, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
846 471 103, e-mail
rachanie@lubelskie.pl, faks
846 471 103.
Adres strony internetowej (url): http://www.rachanie.gmina.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa dróg gminnych.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):GKB.271.1.2018.RK
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej polegającej na: Przebudowie trzech odcinków dróg gminnych w miejscowościach Józefówka, Pawłówka i Rachanie położonych na terenie Gminy Rachanie. a) Zadanie nr 1 - Przebudowa drogi gminnej Nr 112099L w miejscowości Józefówka w granicach działek nr 1492 i 1393/1 o długości 0,380 km. Zamówienie obejmuje: - roboty przygotowawcze, - roboty ziemne, - poszerzenia, - remont istniejącej nawierzchni, - nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych, - zjazd publiczny, - oznakowanie, - roboty wykończeniowe. b) Zadanie nr 2 - Przebudowa drogi gminnej Nr 111612L w miejscowości Pawłówka w granicach działki nr 1030/1 o długości 0,175 km. Zamówienie obejmuje: - roboty przygotowawcze, - roboty ziemne, - modernizacja istniejącej podbudowy, - nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych, - roboty wykończeniowe. c) Zadanie nr 3 - Przebudowa drogi gminnej Nr 111615L w miejscowości Rachanie, ul. Krzywa w granicach działek nr 1609 i 1610. Zamówienie obejmuje: - roboty przygotowawcze, - remont istniejącej nawierzchni, - nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych, - roboty wykończeniowe. 2. Szczegółowy zakres robót określający przedmiot zamówienia podano w : a) w uproszczonej dokumentacji projektowej - ( załącznik nr 8 do SIWZ - Zadanie nr 1,2 i 3), b) przedmiarach robót - ( załącznik nr 9 do SIWZ - Zadanie nr 1,2 i 3). c) szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót - ( załącznik nr 10 do SIWZ - Zadanie nr 1,2 i 3), 3. Minimalny wymagany okres gwarancji i rękojmi za wady to 36 miesięcy. 4. W przypadku gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane nazwy, znaki towarowe lub typy materiałów czy produktów lub normy, aprobaty, specyfikacje czy systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w dokumentacji projektowej, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy oraz przedstawienia dokumentów potwierdzających ich równoważność takich jak: certyfikaty, aprobaty techniczne, z podaniem nazwy podmiotu wydającego oraz termin ważności dokumentu. 5. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Wykonawca załącza do oferty wykaz, z którego wynikać będzie, które elementy zamówienia zostaną wykonane przez podwykonawcę. 6. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a Prawa zamówień publicznych. 6.1 Zamawiający wymaga, aby czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w szczególności wykonywane przez: operatora rozkładarki, operatora walca, operatora koparki, kierowców pojazdów, osób zajmujących się robotami przygotowującymi, ziemnymi, wykończeniowymi, wykonywane były przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 z późn. zm.). Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę wyżej wymienionych osób powinno trwać nieprzerwalnie przez cały okres trwania umowy. 6.2Wykonawca na każde wezwanie Zamawiającego, zobowiązuje się przedstawić bieżące dokumenty potwierdzające, że przedmiot umowy jest wykonywany przez osoby będące pracownikami, o których mowa w pkt.6.l. 6.3W przypadku ustania zatrudnienia w trakcie realizacji przedmiotu niniejszej umowy Wykonawca zobowiązuje się zatrudnić na pozostały okres realizacji zamówienia licząc od dnia ustania zatrudnienia, inne osoby, na warunkach, o których mowa w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6.4 W przypadku nie zatrudnienia przy realizacji zamówienia osób na umowę o pracę lub nie przedstawieni Zamawiającemu na jego żądanie umów o pracę dokumentujących świadczenie pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 1.000,00 zł. (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) za każdy ujawniony przypadek niewywiązania się z warunków dotyczących zatrudnienia. 7. Do zadań Wykonawcy należeć będzie również: 7.1 zabezpieczenie na terenie budowy należytego ładu, porządku, przestrzeganie przepisów BHP, ochrona znajdujących się na terenie urządzeń i sprzętu oraz utrzymanie ich w należytym stanie technicznym, 7.2 wykonanie przedmiotu umowy z własnych materiałów zgodnie z posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją projektową. Zastosowane materiały winny spełniać wymogi prawa budowlanego, tj. posiadać odpowiednie certyfikaty na znak bezpieczeństwa, być zgodne z wymogami technicznymi Polskich Norm lub aprobatą techniczną, o ile dla danego wyrobu nie ustanowiono Polskiej Normy; wymagane są materiały atestowane i dopuszczone do stosowania, 7.3 dokumenty wymienione w pkt 7.2 wraz z ich kopiami powinny być przekazane do kontroli i wykorzystania inspektorowi nadzoru inwestorskiego w dniu sprowadzenia materiałów na plac budowy i przed zabudowaniem, 7.4 prowadzenie dokumentacji, obmiary, rozliczenia dokumentacja powykonawcza powinna być zgodna z wytycznymi inspektora nadzoru, 7.5 zgłaszanie inspektorowi nadzoru do odbioru robót ulegających zakryciu lub zanikających, 7.6 zgłoszenie obiektu do odbioru końcowego oraz uczestniczenie w czynnościach odbioru, a także niezwłocznego usunięcia stwierdzonych wad i usterek, 7.7 doprowadzenie do należytego stanu i porządku terenu budowy w terminie nie późniejszym niż w dniu odbioru końcowego robót, 7.8 pełna odpowiedzialność za szkody wynikłe na terenie budowy w trakcie realizacji robót, 7.9 Ubezpieczenie: a) Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umów ubezpieczeniowych z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej w okresie od dnia rozpoczęcia robót do ich odbioru, b) ubezpieczeniu podlegają w szczególności: - roboty, urządzenia oraz wszelkie mienie ruchome związane bezpośrednio z wykonywaniem robót, w tym sprzęt, materiały i urządzenia przeznaczone do wbudowania - odpowiedzialność za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych. 7.10 W dniu zgłoszenia robót do odbioru Wykonawca zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu dokumentację powykonawczą zawierającą: dokumenty wymagane przez przepisy Prawa budowlanego i normy branżowe ( dziennik budowy, atesty na wbudowane materiały, wyniki pomiarów sprawdzających, oświadczenie kierownika robót, geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą ). 8. Wykonawca we własnym zakresie zorganizuje czasowe zaplecze budowy na terenie przeznaczonym pod realizację zadania, Zamawiający nie przewiduje dodatkowego wynagrodzenia za: a) dozór budowy i ochronę mienia, b) utrudnienia związane z realizacją zadania.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV: 45233142-6, 45111200-0, 45233320-8, 45233220-7, 45233290-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
234494.88
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
288428.70
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 5% IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi dojazdowej do terenów inwestycyjnych przy Węźle Jarocin
- Modernizacja wodociągu w rejonie ul. Malejowskiej wraz z przepięciem starych przyłączy do nowej sieci
- Budowa odkrytego lodowiska w miejscowości Maniowy
- Budowa Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w Wysokiej
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Bobrówko na działkach o nr ewid. gruntu: 117/288; 117/289
- Budowa drogi w ul. Łabędziej od ul. Bocianiej w Ząbkach
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.