eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZdunyBudowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Ruda

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-03-20

Ogłoszenie nr 500060514-N-2018 z dnia 20-03-2018 r.

Gmina Zduny: Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Ruda

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt jest dofinansowany ze środków Unii Europejskiej z Program Rozwoju Obszarów Wiejskich nalata 2014 - 2020 w ramach poddziałania "Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność" w ramach działania "Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER" objętego Programem w zakresie/zakresach: Budowa lub przebudowa ogólnodostępnej i niekomercyjnej infrastruktury turystycznej lub rekreacyjnej, lub kulturalnej.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 506605-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Zduny, Krajowy numer identyfikacyjny 53112800000, ul. ul. Rynek 2, 63760 Zduny, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 627 215 001, e-mail zampub@zduny.pl, faks 627 215 243.
Adres strony internetowej (url): www.zduny.bip.cc

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Ruda

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DG.271.4.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

W zakres prac budowlanych wchodzą następujące elementy: o Usunięcie warstwy gleby urodzajnej (humusu) na części niezabudowanej o Wykonanie wykopu pod fundamenty o Wykonanie elementów żelbetowych (ław, słupów, trzpieni) o Wykonanie ścian murowanych fundamentowych o Wykonanie obsypki, instalacji podpodadzkowej, warstwy betonu podkładowego o Wykonanie montażu elementów szkieletowych - konstrukcji stalowej o Wykonanie obudowy ścian płytami warstwowymi o Wykonanie montażu elementów konstrukcji dachu z płyt warstwowych o Wykonanie budowy ścian zewnętrznych od strony pomieszczeń z płyt gipsowokartonowych o Wykonanie lekkich ścianek działowych o Wykonanie izolacji termicznej oraz przeciwwilgociowej, wraz z obudową ścian i sufitów płytami GK o Wykonanie prac elewacyjnych ze styropianu wraz z wyprawką tynkarską o Wykonanie obróbek blacharskich: rynien i rur spustowych, o Montaż stolarki okiennej i drzwiowej o Wykonanie instalacji elektrycznych i sanitarnych o Wykonanie montażu instalacji fotowoltaicznych (panele na dachu strona południowa oraz montaż mat grzewczych emitujących promienie podczerwienie montowanych pod obudową gipsowo-kartonową. o Wykonanie gładzi wewnętrznych o Wykonanie posadzek w pomieszczeniach o Malowanie ścian, sufitów, wykonanie prac glazurniczych (zgodnie z indywidualnym wystrojem Inwestora) o Montaż osprzętu elektrycznego i sanitarnego o Wykonanie wszystkich przyłączy do budynku o Wykonanie zagospodarowania terenu (dojścia, opaska odsączająca dojazdy). Wykonawca dla niniejszego zamówienia zobowiązany jest wykonać również poniższe czynności, a tym samym uwzględnić je w proponowanej przez siebie cenie : 1) odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy, 2) zapewnienia dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, 3) prowadzenia robót zgodnie z przepisami bhp i ppoż., 4) utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, 5) umożliwienia wstępu na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego i jednostek sprawujących funkcje kontrolne oraz upoważnionym przedstawicielom Zamawiającego, 6) uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazania go Zamawiającemu. 7) naprawy uszkodzonych urządzeń uzbrojenia podziemnego, 8) ubezpieczenia budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, na cały czas jej trwania. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisują : 1) projekt budowlano-wykonawczy 2) przedmiary robót

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45262500-6, 45223100-7, 45432000-4, 45431000-7, 45442100-5, 45420000-7, 45421146-9, 45443000-4, 45321000-3, 45262100-2, 45330000-9, 45311000-9, 45100000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 243431.27
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Budowlany " JAN-BUD" Janusz Piskorski
Email wykonawcy: janbud3@0p.pl
Adres pocztowy: 63-740 Kobylin
Kod pocztowy: 63-740
Miejscowość: Zalesie Wielkie 62
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 299420.46
Oferta z najniższą ceną/kosztem 299420.46
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 387064.21
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.