To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-11-17
Ogłoszenie nr 500060565-N-2017 z dnia 17-11-2017 r.
Gmina Sulechów: Naprawa nawierzchni podwórzy gminnych przy ul. Armii Krajowej w Sulechowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 598988-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Sulechów, Krajowy numer identyfikacyjny 52676500000,
ul. Plac Ratuszowy
6,
66100
Sulechów, woj.
lubuskie, państwo
Polska, tel.
683 851 120, e-mail
bz@sulechow.pl, faks
683 854 686.
Adres strony internetowej (url): www.bip.sulechow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Naprawa nawierzchni podwórzy gminnych przy ul. Armii Krajowej w Sulechowie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):BZ.271.60.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zamówienie obejmuje wynajem sprzętu wraz z obsługą operatorską dla potrzeb wykonania re-montu podwórek gminnych, polegającego głównie na wyrównaniu terenu oraz uzupełnieniu na-wierzchni z materiału udostępnionego przez Zamawiającego. W zakres zamówienia wchodzą ro-boty: a) ładowarką kołową o pojemności łyżki min. 3 m3, b) koparko - ładowarko - spycharką kołową o pojemności łyżki tylnej min. 0,18 m3, c) samochodem samowyładowczym o ładowności min. 12 Mg, d) walcem wibracyjnym samojezdnym stalowym min. 8 t, e) koparką kołową o pojemności łyżki 0,60-0,80 m3. Faktyczna ilość robót do wykonania uzależniona będzie od bieżących potrzeb Zamawiającego i oferowanej ceny jednostkowej netto z oferty Wykonawcy. W przypadku faktycznego wykona-nia mniejszej ilości robót niż określone w ofercie Wykonawcy, Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tytułu otrzymania niższego wynagrodzenia. Zakres robót i charakter wyko-nywanych prac należy dostosować do aktualnego stanu technicznego podwórzy. Zakres terenu objętego zamówieniem zawierają załączone do wniosku mapy poglądowe stanowiące rys. nr 1, 2 i 3. 2. Wykonawca zobowiązany jest, przez cały okres realizacji umowy, do zatrudniania osób wykonu-jących bezpośrednio czynności w zakresie robót budowlanych objętych umową wyłącznie na podstawie umów o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pra-cy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 z późn. zm.). Postanowienie powyższe stosuje się do podwyko-nawców Wykonawcy, jeśli będą uczestniczyli w realizacji zamówienia. 3. Zamawiający ma prawo samodzielnie lub za pośrednictwem innych upoważnionych osób, w każ-dym momencie realizacji zamówienia, do kontroli sposobu wykonania przez Wykonawcę zamó-wienia w zakresie opisanym w ppkt. 2 powyżej. W ramach uprawnień kontrolnych Zamawiający ma prawo w szczególności: 1) żądać od Wykonawcy złożenia wyjaśnień na piśmie w sprawach dotyczących zatrudniania pracowników przy realizacji czynności opisanych w ppkt. 2 powyżej, 2) żądać od Wykonawcy okazania dokumentów na potwierdzenie spełnienia obowiązków opisa-nych w ppkt. 2 powyżej, 3) przyjmować od osób uczestniczących w realizacji czynności opisanych w ppkt. 2 powyżej oświadczenia odnośnie faktu i podstaw ich zatrudnienia. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i/lub częściowych. 5. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 i 7. 6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. 7. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 60181000-0
Dodatkowe kody CPV: 45500000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
28925.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma "EKO-JANAS" Jarosław Janas
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
35823.75
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SULECHOWA
- Termomodernizacja i remont Szkoły Podstawowej w Kijach
- Modernizacja mostu drogowego nad Kanałem Obra Leniwa w ciągu drogi powiatowej nr 2106F w km 0+660 (ul. Ogrodowa w Babimoście)
- Dostawa fabrycznie nowej minikoparki
- "Budowa drogi dla rowerów Klępsk - Okunin" etap: opracowanie dokumentacji projektowej
- Remont sal dydaktycznych wraz z ciągami komunikacyjnymi w budynku CKZiU przy ul. A.Krajowej 75-realizacja zaleceń SANEPID
więcej: przetargi w Sulechowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac remontowych w wybranych pomieszczeniach oraz budynkach Urzędu Miasta Częstochowy - 4 części.
- "Rozbudowa i nadbudowa budynku zaplecza socjalnego boiska sportowego w Czerminie"
- Bieżące utrzymanie dróg na terenie Gminy Olszewo-Borki
- Budowa kancelarii pojedynczej w leśnictwie Długie Stare wraz z infrastrukturą towarzyszącą
- "Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie"
- Budowa budynku świetlicy wiejskiej w Dębianach wraz z zagospodarowaniem terenu przyległego - IV postępowanie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.