eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kościelisko › Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego na potrzeby ogrzewania budynku Urzędu Gminy Kościelisko oraz budynków jednostek organizacyjnych podległych Gminie Kościelisko.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-11-20

Ogłoszenie nr 500060989-N-2017 z dnia 20-11-2017 r.

Gmina Kościelisko: Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego na potrzeby ogrzewania budynku Urzędu Gminy Kościelisko oraz budynków jednostek organizacyjnych podległych Gminie Kościelisko.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 599304-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Kościelisko, Krajowy numer identyfikacyjny 49052655000000, ul. ul. Strzelców Podhalańskich 44, 34511 Kościelisko, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 182 079 100, e-mail przetargi@koscielisko.com.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.gminakoscielisko.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego na potrzeby ogrzewania budynku Urzędu Gminy Kościelisko oraz budynków jednostek organizacyjnych podległych Gminie Kościelisko.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.29.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż, wraz z dostawą i rozładunkiem, oleju opałowego lekkiego do celów grzewczych w ilości około 192 tysiące litrów w skali roku na potrzeby ogrzania budynku Urzędu Gminy Ko-ścielisko oraz budynków jednostek organiza-cyjnych podległych Gminie Kościelisko Podana ilość oleju opałowego stanowi szacunkowe zapotrzebowanie w okresie obowiązywania umowy. Rzeczywi-sta ilość zamawianego oleju będzie zależna od faktycznych potrzeb, które uzależnione są w szczególności od wa-runków atmosferycznych panujących w okresie obowiązywania umowy. Olej opałowy lekki musi spełniać parametry Polskiej Normy PN-C-96024:2011 tj: - Gęstość w temp. 15° C - max 860 kg/m3 - Wartość opałowa - min. 42,6 MJ/kg - Temperatura zapłonu - min. 56° C - Lep-kość kinematyczna w temp. 20° C - max 6,00 mm2/s - Temperatura płynięcia - max -20° C - Zawartość siarki - max 0,10% (m/m) - Barwa - czerwona Wykaz punktów dostaw oleju opałowego lekkiego zawarty w załączniku nr 4 do SIWZ. Zasady dostawy: - Dostawy realizowane będą sukcesywnie zgodnie z zapotrzebowaniem zgłaszanym przez zarządców poszcze-gólnych obiektów w terminie maksymalnie do 48 godzin od telefonicznego zgłoszenia zapotrzebowania. - Dostawy realizowane będą w godzinach od 8.00 do 14.00. - Dostawa oleju samo-chodami Wykonawcy wyposażonymi w atestowany i zalegalizowany licznik prawidłowo wskazujący zatankowana ilość oleju. - Dostarczo-na ilość paliwa fakturowana będzie w temperaturze referencyjnej 15°C. - Każdorazowo do faktury Wykonawca zobowiązany będzie dołą-czyć: - świadectwo jakości oleju opałowego z jego analizą, wystawiony przez producenta lub jednostkę przez nie-go upoważnioną oraz - komunikat cenowy Producenta obowiązujący w dniu dostawy. Nomenklatura Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV). 09.13.51.00-5 - Olej opałowy

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09.13.51.00 - Olej opałowy


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 527616.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PAPI SERVICE Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@papiservice.pl
Adres pocztowy: ul. Kasprowicza 28
Kod pocztowy: 34-520
Miejscowość: Poronin
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 504960.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 504960.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 516478.08
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.