Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-03-21
Ogłoszenie nr 500061246-N-2018 z dnia 21-03-2018 r.
Samorządowy Zespół Administracyjny Szkół w Lubartowie: Dowożenie uczniów do szkół w okresie od 1 kwietnia 2018 r. do 30 czerwca 2019 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 520010-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samorządowy Zespół Administracyjny Szkół w Lubartowie, Krajowy numer identyfikacyjny 43061093200000,
ul. Lubelska
18A,
21-100
Lubartów, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
818 545 917, e-mail
szaszlub@op.pl, faks
818 552 357.
Adres strony internetowej (url): http://szaszlubartow.bip.lubelskie.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dowożenie uczniów do szkół w okresie od 1 kwietnia 2018 r. do 30 czerwca 2019 r.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SZASZ.271.1.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia ,, Dowożenie uczniów do szkół od 01 kwietnia 2018 r. do 30 czerwca 2019 r. ", jest dowóz do szkół i odwóz do miejsca zamieszkania uczniów. Dowóz uczniów z miejsca ich zamieszkania (z ustalonych przez Zamawiającego w każdej miejscowości przystanków) do siedziby szkół podstawowych, oraz z siedziby szkół podstawowych do miejsca zamieszkania uczniów (do ustalonych przez Zamawiającego w każdej miejscowości przystanków) w formie zakupu biletów miesięcznych w roku 2018 i 2019. Przejazd uczniów szkół podstawowych odbywać się będzie na podstawie imiennego biletu miesięcznego. Dowóz odbywał się będzie w roku 2018 i 2019 w okresie od 01 kwietnia 2018 r. do 30 czerwca 2019 r., z wyłączeniem dni wolnych zgodnie z kalendarzem roku szkolnego oraz dni ustalonych przez Zamawiającego, w godzinach umożliwiających przybycie uczniów do szkoły, nie później niż 10 minut przed ustaloną godziną rozpoczęcia zajęć szkolnych i opuszczenie szkoły o ustalonej przez Zamawiającego godzinie. Wykonawca zobowiązuje się świadczyć usługi w oparciu o minutowy rozkład jazdy, dla określonej trasy, sporządzony przez Wykonawcę i zatwierdzony przez Zamawiającego. Usługa obejmuje dowóz uczniów na trasach tj.: 1) Trasy w okresie od dnia 01 kwietnia 2018 r. do dnia 30 czerwca 2018 r.; Trasa I - Szczekarków (zakręt) - Szczekarków - Lubartów (S.P nr 3); - szacunkowa długość trasy 6 km (dowóz i odwóz); - na trasę potrzebny jest pojazd/pojazdy o min. liczbie miejsc siedzących 16; - szacunkowa liczba dzieci dowożonych - 16; - na trasie nr I uczniów należy dowieźć do szkoły na godz. 07:20 - 07:50. Trasa II - Lisów (bagno) - Lisów - Lubartów (S.P nr 1) - szacunkowa długość trasy 5,7 km (dowóz i odwóz); - na trasę potrzebny jest pojazd/pojazdy o min. liczbie miejsc siedzących 18; - szacunkowa liczba dzieci dowożonych - 18 - na trasie nr II uczniów należy dowieźć do szkoły na godz. 07:20 - 07:50. Trasa III - Chlewiska- Lubartów (SP nr 3) - szacunkowa długość trasy 5,8 km (dowóz i odwóz); - na trasę potrzebny jest pojazd/pojazdy o min. liczbie miejsc siedzących 38; -szacunkowa liczba dzieci dowożonych - 38 - na trasie nr III uczniów należy dowieźć do szkoły na godz. 07:20 - 07:45. 2) Trasy w okresie od dnia 01 września 2018 r. do dnia 30 czerwca 2019 r.: Trasa I - Szczekarków (zakręt) - Szczekarków - Lubartów (S.P nr 3); - szacunkowa długość trasy 6 km (dowóz i odwóz); - na trasę potrzebny jest pojazd/pojazdy o min. liczbie miejsc siedzących 9; - szacunkowa liczba dzieci dowożonych - 9; - na trasie nr I uczniów należy dowieźć do szkoły na godz. 07:20 - 07:50. Trasa II - Lisów (bagno) - Lisów - Lubartów (S.P nr 1) - szacunkowa długość trasy 5,7 km (dowóz i odwóz); - na trasę potrzebny jest pojazd/pojazdy o min. liczbie miejsc siedzących 7; - szacunkowa liczba dzieci dowożonych - 7; - na trasie nr II uczniów należy dowieźć do szkoły na godz. 07:20 - 07:50. - na trasę nr I i II może być pojazd/pojazdy o min. liczbie miejsc siedzących 16; Trasa III - Chlewiska- Lubartów (SP nr 3) - szacunkowa długość trasy 5,8 km (dowóz i odwóz); - na trasę potrzebny jest pojazd/pojazdy o min. liczbie miejsc siedzących 30; - szacunkowa liczba dzieci dowożonych - 30; - na trasie nr III uczniów należy dowieźć do szkoły na godz. 07:20 - 07:45. Odwóz jest odwrotnością dowozu; planowana godzina odwozu ok. 13:15 - 15:20. Uczniowie w pojazdach mają mieć zapewnione miejsca siedzące. Z uwagi na zmiany organizacyjne pracy szkoły w trakcie roku szkolnego, oraz zmiany organizacyjne dotyczące uczniów aktualna liczba uczniów objętych może ulec zmianie, tym samym trasa dowozu może ulec zmianie oraz godziny dowozu i odwozu uczniów. Dokładne godziny kursowania pojazdów przewoźnik uzgadniał będzie z dyrektorami poszczególnych szkół. Główny kod CPV: 60000000-8 Usługi transportowe Dodatkowe kody CPV: 60100000-9 Usługi w zakresie transportu drogowego 2. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia: od 01 kwietnia 2018 r. do 30 czerwca 2019 r., Wykonawca będzie świadczył swoje usługi w dniach nauki szkolnej, z wyłączeniem dni wolnych od nauki, określonych w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz.U. z 2017 r. poz. 1603). 3 . Wymagania zamawiającego w związku z w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. Wykonawca lub podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. *art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. - Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. 4. Wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: - czynności kierowcy. Zakres obowiązków kierowcy przy przewozach uczniów: 1) dbanie o bezpieczne wejście ucznia, jego przewóz i wyjście do i z pojazdu, 2) zachowanie szczególnej ostrożności w czasie przewozu uczniów poprzez dostosowanie prędkości do warunków drogowych, zgodnie z przepisami o ruchu drogowym, 3) dbanie o stan techniczny pojazdu, wykonywania obsługi codziennej, utrzymywania czystości i estetyki pojazdu, 4) prowadzenie dokumentacji jazdy, 5) taktowne i życzliwe zachowanie wobec uczniów 5. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: 1) Sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób. a) czynności kierowcy będą świadczone przez osoby wymienione w wykazie pracowników wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia - załączniku nr 2 b do SIWZ. b) wykonawca w terminie do 10 dni licząc od dnia podpisania umowy będzie zobowiązany do przedstawienia zamawiającemu: - oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy, a także oświadczenie osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, że są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. c) Wykonawca na każde pisemne żądanie zamawiającego w terminie do 5 dni roboczych przedkładał będzie zamawiającemu raport stanu i sposobu zatrudnienia ww. osób, oświadczenia zatrudnionych osób o otrzymaniu wynagrodzenia, przedkładał poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji, przez cały okres realizacji zamówienia. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia. a) W przypadku nie przedstawienia informacji w terminach, o których mowa w pkt. b) i c) Wykonawca każdorazowo płacić będzie karę w wysokości 5 000,00 PLN za każdy stwierdzony przypadek. b) w przypadku dwukrotnego nie wywiązania się z obowiązku wskazanego w pkt. b) i c) SIWZ zamawiający ma prawo od umowy odstąpić i naliczy dodatkowo kary umowne. c) w przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia osób zgodnie pkt. IV pkt 3 i 4 SIWZ, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej Zamawiającemu, w wysokości 5% całkowitego wynagrodzenia, za każdy stwierdzony przypadek. d) w uzasadnionych przypadkach, nie z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, możliwe jest zastąpienie ww. osoby lub osób innymi osobami lub osobą pod warunkiem, że spełnione zostaną wszystkie powyższe wymagania co do sposobu zatrudnienia na okres realizacji zamówienia określone przez wykonawcę w ofercie.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 60000000-8
Dodatkowe kody CPV: 60100000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
80610.40
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Usługi Transportowe Krajowe i Międzynarodowe Sławomir Siwek
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
109160.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z LUBARTOWA
- Zakup dodatkowego wyposażenia dla Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w Lubartowie
- Świadczenie usług opiekuńczych, specjalistycznych usług opiekuńczych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na rzecz mieszkańców Miasta Lubartów
- Zagospodarowanie odpadów o kodach 170101, 170102, 170103, 170107, 200203, 200399ex, 200199ex, oraz odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodach 170380, 170604, 130208*, 200132, 200110, 200111
więcej: przetargi w Lubartowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOWOŻENIE UCZNIÓW DO SZKÓŁ Z TERENU GMINY KRZYNOWŁOGA MAŁA W 2025 ROKU
- "Kompleksowe wykonanie usługi w zakresie dowozu dzieci do placówek oświatowych Gminy Skąpe w 2025 roku"
- Przewóz seniorów - uczestników Klubu Senior+ oraz Dziennego Domu Senior + w Ćmielowie
- DOWÓZ UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z TERENU GMINY MIEJSKIEJ PRZEWORSK DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH WRAZ Z OPIEKĄ PODCZAS PRZEWOZU W 2025 ROKU Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
- Przewóz dzieci i ich opiekunów do szkół i przedszkoli na terenie gminy Cisek w formie zakupu biletów miesięcznych w 2025 roku
- Świadczenie usług transportowych na rzecz uczestników DDS z terenu Gminy Kobierzyce do DDS w Tyńcu Małym oraz do miejsc zamieszkania.
więcej: Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.