To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-11-21
Ogłoszenie nr 500061730-N-2017 z dnia 21-11-2017 r.
Stołeczny Ośrodek dla Osób Nietrzeźwych: Dostosowanie budynku Stołecznego Ośrodka dla Osób Nietrzeźwych do wymogów przeciwpożarowych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 560503-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Stołeczny Ośrodek dla Osób Nietrzeźwych, Krajowy numer identyfikacyjny 1731908500000,
ul. Kolska
2/4,
01-045
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 8388407, 6355595, e-mail
m.lesicki@poczta.internetdsl.pl, faks
226 365 597.
Adres strony internetowej (url): https://sodon.bip.um.warszawa.pl
Adres profilu nabywcy: https://sodon.bip.um.warszawa.pl/menu_przedmiotowe/Przetargi/Profil+nabywcy/default.htm
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostosowanie budynku Stołecznego Ośrodka dla Osób Nietrzeźwych do wymogów przeciwpożarowych
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DAD.3130.48.2017.KWO
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Rozdział III- Opis przedmiotu zamówienia Ogólna charakterystyka budynku. Budynek wykorzystywany w sposób następujący: a) Piwnica - pomieszczenia techniczne, magazynowe i warsztatowe, kotłownia, pomieszczenia składnicy akt, szatnie dla pracowników obiektu, sala szkoleniowa, b) Parter - pomieszczenia biurowe oraz pomieszczenia przeznaczone dla osób wychodzących z uzależnień, izba przyjęć, gabinety lekarskie, łazienki, pomieszczenia gospodarcze, depozyt, c) I piętro - gabinety pracowników, sale pacjentów, łazienka, d) II piętro - pomieszczenia zajmowane przez Samodzielny Wojewódzki Zespół e) Publicznych Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej w Warszawie - poza zakresem prowadzonego postępowania, f) Poddasze nieużytkowe - maszynownia dźwigu. Podstawowe dane techniczne budynku: ? powierzchnia zabudowy - 1040 m2, ? powierzchnia użytkowa łącznie - 4180 m2 (łącznie z pomieszczeniami Samodzielnego Wojewódzkiego Zespołu Publicznych Zakładów Psychiatrycznej opieki Zdrowotnej w Warszawie nie będących przedmiotem postepowania), ? kubatura - 12725 m3 ( w tym kubatura brutto pomieszczeń objętych opracowaniem ok. 10 900,00m3), ? liczba kondygnacji nadziemnych - 3 (w tym 2 objęte przedmiotem postepowania), ? liczba kondygnacji podziemnych - 1, ? szerokość elewacji frontowej - 14,6 m, ? długość - 72,8 m, ? wysokość - 10,9 m. Opis konstrukcji obiektu. Budynek posiada 3 kondygnacje nadziemne, poddasze nieużytkowe oraz podpiwniczenie. Konstrukcja budynku tradycyjna. 1. Ściany konstrukcyjne zewnętrzne, murowane z cegły pełnej: ? Piwnice o grubości 51 cm, ? Kondygnacje nadziemne o grubości 38 cm, 2. Ściany konstrukcyjne wewnętrzne, murowane z cegły pełnej: ? Piwnice grubości 38 i 51 cm, ? Kondygnacje nadziemne grubości 25 i 38 cm, 3. Ściany działowe murowane grubości 6, 12, i 18 cm, 4. Klatki schodowe żelbetowe wylewane, 5. Stropy z płyt DMS, 6. Stropodach dwuspadowy, wentylowany - płyty prefabrykowane ułożone na belkach DMS, kryty papą. 1. Przedmiot zamówienia ma być wykonany zgodnie z obowiązującymi w zakresie jego wykonania standardami, normami i przepisami ustawy Prawo Budowlane oraz aktami wykonawczymi. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących czynności: a) sporządzenie i przygotowanie przez Wykonawcę dokumentacji niezbędnej do uzyskania pozwolenia na budowę, b) przedłożenie Zamawiającemu przed rozpoczęciem prac harmonogramu realizacji zadania inwestycyjnego uwzględniającego w szczególności terminy sporządzenia i przekazania projektu budowlanego i projektu wykonawczego wielobranżowego oraz terminy przekazania dokumentacji do wymaganych akceptacji, c) przygotowanie dokumentacji projektowej i wykonawczej, w tym projektu budowlanego i projektu wykonawczego wielobranżowego, wraz z uzgodnieniami, zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności z art. 20 ustawy - Prawo budowlane, d) uzyskanie wymaganych przepisami pozwoleń na wykonanie prac, e) demontaż i utylizacja istniejących elementów instalacji, jeżeli nie mogą być one wykorzystane do realizacji przedmiotu zamówienia, f) zakup i dostawa na teren budowy niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia materiałów i urządzeń, g) wykonanie robót instalacyjnych i budowlanych przewidzianych w dokumentacji przetargowej zgodnie z zatwierdzonymi projektami i przyjętym przez Zamawiającego harmonogramem, h) udział w komisyjnych odbiorach prac oraz w odbiorze końcowym inwestycji. 3. Zakres dostosowania budynku SODON obejmuje: a) dostosowanie budynku do wymagań w zakresie bezpieczeństwa pożarowego, zgodnie z postanowieniem Mazowieckiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 20 grudnia 2016 r., znak WZ.5595.541.1.2016, b) wyposażenie budynku w instalację/modernizację systemu sygnalizacji pożarowej z monitoringiem do Państwowej Straży Pożarnej wraz z wyposażeniem systemu sygnalizacji pożarowej w sygnalizatory głosowe, c) wyposażenie poziomej drogi ewakuacyjnej na I piętrze budynku w urządzenia oddymiające uruchamiane za pomocą systemu wykrywania dymu, d) wyposażenie poziomej drogi ewakuacyjnej na parterze budynku w urządzenia oddymiające (wraz z zainstalowaną instalacją wentylacyjną dwubiegową) uruchamiane za pomocą systemu wykrywania dymu, e) wyposażenie pozostałych dróg ewakuacyjnych (klatki schodowe) w urządzenia oddymiające uruchamiane za pomocą systemu wykrywania dymu, f) wyposażenie dróg ewakuacyjnych, w klatkach schodowych i korytarzach w budynku w oświetlenie awaryjne - ewakuacyjne o natężeniu oświetlenia nie mniejszym niż 2 lx w osi drogi ewakuacyjnej i czasie działania nie krótszym niż 1 h, g) podziału budynku na strefy pożarowe wg zasady, że każda kondygnacja stanowić będzie odrębną strefą pożarową wraz z wydzieleniem pożarowym oraz zabezpieczeniem przejść instalacyjnych przez elementy oddzieleń przeciwpożarowych do klasy odporności ogniowej elementu przez który powyższe instalacje przechodzą, h) wydzielenie pomieszczenia kotłowni ścianami o klasie odporności ogniowej EI 120 oraz stropem o klasie odporności ogniowej REI 120 wraz z zamknięciem ww. kotłowni drzwiami o klasie odporności pożarowej EI 60, i) połączenie systemu sygnalizacji pożarowej z zaworem odcinającym dopływ gazu do budynku, j) wyposażenie budynku w przeciwpożarowy wyłącznik prądu (usytuowany przy wejściu głównym do budynku), k) wyposażenie w hydrant 33 przed wejściem do pomieszczenia archiwum (składnicy akt) na poziomie kondygnacji -1, l) budowę systemu kontroli dostępu do pomieszczeń w budynku SODON. 4. Wykonawca odpowiedzialny jest za wykonanie wszystkich niezbędnych prac projektowo wykonawczych wynikających z ekspertyzy, postanowień Mazowieckiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 20.12.2016 r. w sprawie zabezpieczeń będącym załącznikiem nr 1 do SIWZ. 5. Przedmiot zamówienia opisany jest w Programie funkcjonalno - użytkowym (zwanym dalej PFU) będącym załącznikiem nr 2 do SIWZ oraz wzorze Umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 6. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w oparciu o dokumentację przetargową, przeprowadzoną wizję lokalną na terenie prowadzenia robót budowlanych, ofertę Wykonawcy oraz przygotowaną przez Wykonawcę dokumentację projektową w uzgodnieniu z wyznaczonym przez Zamawiającego Inspektorem nadzoru. 7. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje pełne procesy robót budowlanych wraz z zakupem, dostarczeniem na plac budowy, wbudowaniem materiałów i urządzeń oraz usunięciem z placu budowy i utylizacją materiałów z rozbiórki, odpadów. 8. Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia na roboty budowlane zgodnie z art. 31 ust. 2 ustawy Pzp. 9. Zamawiający przekaże w terminie 3 dni od dnia zawarcia umowy wybranemu Wykonawcy dokumentację wymienioną poniżej a w szczególności: a) 1 egz. Ekspertyzy technicznej z zakresu ochrony przeciwpożarowej (do zwrotu Zamawiającemu po zakończeniu realizacji robót), b) 1 egz. kopia Postanowienia Mazowieckiego Komendanta Państwowej Straży Pożarnej, c) 1 egz. kopia Programu funkcjonalno - użytkowego, d) przekazania Wykonawcy za pokwitowaniem w terminie 3 dni od dnia zawarcia Umowy wszelkiej posiadanej dokumentacji branżowej i budowlanej budynku oraz pozostałych posiadanych dokumentów niezbędnych do wykonania Umowy. 10. Wykonawca, z którym zostanie zawarta Umowa, zobowiązany jest do zwrotu dokumentacji o której mowa w ust. 9. Dokumentację należy zwrócić do Sekretariatu Zamawiającego za potwierdzeniem odbioru w terminie do 7 dni od daty odbioru końcowego. 11. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu w terminie 14 dni przed dniem odbioru końcowego robót budowlanych trzech egzemplarzy dokumentacji powykonawczej, opracowanej przez osobę odpowiedzialną za wykonanie robót budowlanych, obrazującej przebieg robót i zawierającej opracowanie ich wyników w sposób umożliwiający identyfikację i dokładną lokalizację przestrzenną wszystkich czynności, użytych materiałów, wszelkie niezbędne atesty i certyfikaty, deklaracje zgodności, instrukcje obsługi, dokumentację techniczno-rozruchową i inne dokumenty załączone do dokumentacji powykonawczej. 12. Wykonawca jest zobowiązany do zawiadomienia Zamawiającego o terminie rozpoczęcia i zakończenia robót budowlanych z 7-dniowym wyprzedzeniem. 13. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej (bez użycia audio i video), w miejscu prowadzenia robót budowlanych, tj. w siedzibie Stołecznego Ośrodka dla Osób Nietrzeźwych przy ulicy Kolskiej 2/4 w Warszawie. 14. Dokonanie wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia jest możliwe w dni powszednie w godzinach 7:00 - 14:00, po uprzednim pisemnym (fax (22) 636-55- 97 lub e-mail sekretariat.sodon@idsl.pl) ustaleniu terminu z pracownikiem Zamawiającego. 15. Wszystkie urządzenia muszą być fabrycznie nowe i objęte niniejszym zamówieniem, dla których istnieją normy zharmonizowane powinny posiadać deklaracje zgodności i być oznakowane znakiem CE. 16. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania w realizacji przedmiotu zamówienia wyrobów zgodnych z obowiązującymi normami. 17. Budynek w czasie trwania robót budowlanych nie zostanie wyłączony z użytku co może wpłynąć na utrudnienia w realizacji prac. Wykonawca powinien uwzględnić ww. problemy na etapie przygotowywania harmonogramu i kosztorysu prac. 18. Dodatkowe informacje dotyczące zamówienia: 1) W trakcie robót Wykonawca jest zobowiązany do zachowania czystości w budynku oraz na terenie posesji. 2) W przypadku rozwiązania Umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, wyraża on zgodę i umożliwi kontynuację prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia przez innego Wykonawcę. Wykonawca, który odpowiada za zerwanie zawartej umowy zabezpieczy teren budowy oraz udzieli gwarancji na wykonane przez niego prace/ roboty. 3) Wykonawca sporządza na własny koszt dokumentację projektową oraz przedmiar robót w oparciu o informacje zawarte w SIWZ i załącznikach do niego. Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie za roboty budowlane, które są niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia a nie zostały uwzględnione w przygotowanej przez Wykonawcę dokumentacji wykonawczej. Wykonawca zobowiązany jest wykonać wszystkie roboty wskazane w przygotowanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej w ramach wynagrodzenia określonego w ofercie. 4) Okres gwarancji na wykonane prace i materiały wynosi minimum 36 miesięcy od daty podpisania protokołu końcowego odbioru inwestycji. 5) Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 6) Wykonawca w trakcie prowadzenia prac ma obowiązek każdorazowo pisemnie zgłaszać Zamawiającemu wszelkie problemy związane z realizacją przedmiotu zamówienia oraz współpracować z nim w zakresie ich rozwiązywania. 7) Wykonawca ma obowiązek zabezpieczyć teren budowy przed dostępem osób trzecich.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45300000-0, 44482000-2, 45312100-8, 45331210-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
462227.87
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PHU HELION ARTUR DZIECHCIARSKI
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
475500
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Zamawiający wystąpił do Wykonawców z wnioskiem o wydłużenie terminu związania ofertą pismem z dnia 14.09.2017 r. zgodnie z art. 89 ust.1 pkt 7a ustawy Pzp. Powodem wniosku była konieczność zwiększenia środków finansowych na inwestycję. |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazwą Akademia Kompetencji w zakresie Zamówień Publicznych dla pracowników uczelni
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostki Centrum Usług Logistycznych w Juracie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło (5 lokali).
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (część II)
- Remont nawierzchni wieży do skoków zlokalizowanej na basenie Pałacu Młodzieży w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Jastków - budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
- Przebudowa kompleksu sportowego "Moje Boisko -ORLIK 2012" oraz budowa krytego kortu tenisowego przy ul. Margonińskiej 50 w Budzyniu
więcej: Urządzenia przeciwpożarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.