eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PobiedziskaKompleksowa termomodernizacja budynku Przedszkola w Pomarzanowicach wraz z modernizacją instalacji elektrycznej i C.O. oraz przebudową wewnętrznej instalacji gazowej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-11-21

Ogłoszenie nr 500062033-N-2017 z dnia 21-11-2017 r.

Gmina Pobiedziska: Kompleksowa termomodernizacja budynku Przedszkola w Pomarzanowicach wraz z modernizacją instalacji elektrycznej i C.O. oraz przebudową wewnętrznej instalacji gazowej

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego - Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014- 2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 598503-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Pobiedziska, Krajowy numer identyfikacyjny 53044200000, ul. ul. Tadeusza Kościuszki 4, 62010 Pobiedziska, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 618 977 100, e-mail zp@pobiedziska.pl, faks 618 977 124.
Adres strony internetowej (url): www.bip.pobiedziska.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Kompleksowa termomodernizacja budynku Przedszkola w Pomarzanowicach wraz z modernizacją instalacji elektrycznej i C.O. oraz przebudową wewnętrznej instalacji gazowej

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.34.2017.KP

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku przedszkola. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację dwóch podzadań: a) Podzadanie 1 polegające na: 1. Wymianie okien na nowe okna PCV o współczynniku max U=1,3 W/m2K oraz U=0,9 W/(m2K) Maksymalne współczynniki przenikania ciepła dla okien zostały określone w audycie energetycznym sporządzonym przez firmę ECOREN AUDYTING z dnia 09.03.2016r. i wynosi U=0,9 W/(m2K) dla okien OZ6 i OZ8 oraz U=1,3 W/(m2K) dla pozostałych okien. Oznaczenia okien zostały naniesione na "załączniku do Audytu energetycznego-okna" 2. Wymianie zewnętrznych drzwi na nowe energooszczędne, wykonane z aluminium, (U=1,3 W/(m2K)) 3.Ocieplenie dachu obejmujące: wymianę poszycia dachowego, wymianę rynien i rur spustowych oraz wszystkie konieczne obróbki blacharskie (zastosować blachę tytan-cynk), minimalna wartość oporu cieplnego po termomodernizacji dachu wynosić będzie: R=5,01 m2K/W, przemurowanie kominów oraz odtworzenie istniejącej instalacji odgromowej. 4. Ocieplenie stropu nad piwnicą, minimalna wartość oporu cieplnego po termomodernizacji wynosić będzie R=5,19 m2K/W 5. Ocieplenie ścian zewnętrznych, minimalna wartość oporu cieplnego po termomodernizacji ścian wynosić będzie: R=4,59 m2K/W 6. Tynkowanie i malowanie ścian zewnętrznych b) Podzadanie 2 polegające na: 1. Wymianie grzejników na nowe konwektorowe (23sztuki) oraz kotła gazowego na dwa kotły kondensacyjne oraz zasobnik c.w.u. wraz z przebudową wewnętrznej instalacji gazowej wraz z detekcją i odprowadzeniem spalin. 2. Wymianie oświetlenia na energooszczędne świetlówki LED wraz z modernizacją części istniejącej instalacji elektrycznej. 3. Wymianie wentylatora dachowego sali gimnastycznej na wentylator z odzyskiem ciepła (rekuperator) UWAGA: Część załączonej dokumentacji dotyczy również rozbudowy, przebudowy i remontu przedszkola, których Zamówienie nie dotyczy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7


Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45111200-0, 45262520-2, 45261210-9, 45320000-6, 45321000-3, 45421000-4, 45410000-4, 45443000-4, 45442100-8, 45310000-3, 45331000-6, 45331100-7, 45300000-0, 45333000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Podzadanie 1. Wymiana okien oraz ocieplenie budynku w ramach termomodernizacji Przedszkola

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 544715.45
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Monter Dom Firma Usługowo Handlowa Tomasz Bierła
Email wykonawcy: info@monterdom.pl
Adres pocztowy: 62-240 Trzemeszno ul. Krańcowa 10
Kod pocztowy: 62-240
Miejscowość: Trzemeszno
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 670000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 670000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 670000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Podzadanie 2 Modernizacja instalacji w ramach termomodernizacji Przedszkola

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 169431.74
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Instalatorstwo Sanitarne Roboty Budowlane Tchorzewski Kaziemierz
Email wykonawcy: tchorzewski@tkinstalacje.pl
Adres pocztowy: 62-200 Gniezno ul. Świerkowa 16
Kod pocztowy: 62-200
Miejscowość: Gniezno
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 208401.04
Oferta z najniższą ceną/kosztem 208401.04
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 208401.04
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.