eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BełchatówPrzebudowa i odbudowa zbiorników małej retencji na obiekcie Lubiec

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-11-21

Ogłoszenie nr 500062379-N-2017 z dnia 21-11-2017 r.

Nadleśnictwo Bełchatów: Przebudowa i odbudowa zbiorników małej retencji na obiekcie Lubiec

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 596535-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy


I. 1) NAZWA I ADRES:

Nadleśnictwo Bełchatów, Krajowy numer identyfikacyjny 59001919800000, ul. ul. Lipowa 175, 97400 Bełchatów, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 044 635 72 01, e-mail marcin.chodak@lodz.lasy.gov.pl, faks 044 632 42 29.
Adres strony internetowej (url): http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lodz/nadl_belchatow/zamowienia_publiczne

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa i odbudowa zbiorników małej retencji na obiekcie Lubiec

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SA.270.65.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i odbudowa zbiorników wodnych, zlokalizowanych w powiecie bełchatowskim, gmina Szczerców, obręb ewidencyjny Lubiec, działki ewidencyjne nr 8/5, 8/3, 9/1, 10, 8/4 (leśnictwo Podlesie oddz. 76B). Powierzchnia zbiorników (lustra wody) ok. 66,66 ha. Zakres robót polega na: a) wykonaniu robót pomiarowych - co najmniej 71,68 ha oraz 5,782 km b) karczowaniu krzaków o pokryciu powierzchni 31-60% - co najmniej 2,0 ha c) karczowaniu krzaków o pokryciu powierzchni powyżej 60% - co najmniej 5 ha, d) karczowaniu pni Ø 10-15 cm koparką podsiębierną - co najmniej 508 szt., e) karczowaniu pni Ø 16-25 cm koparką podsiębierną - co najmniej 4304 szt., f) karczowaniu pni Ø 26-35 cm koparką podsiębierną - co najmniej 11 szt., g) usunięciu i spalenie pozostałości po karczowaniu - co najmniej 120 m3, h) wykoszeniu porostów ręcznie z dna cieków - co najmniej 150 000 m2, i) likwidacji stalowych stojaków mnicha poprzez przecięcie i zaślepienie - co najmniej 68 szt., j) wykonaniu wykopów w gruncie kat. III-IV koparkami z przemieszczeniem odspojonego gruntu na odległość w zakresie od 10 do 100 m - co najmniej 79 890 m3, k) wykonaniu wykopów w gruncie kat. III-IV spycharkami z przemieszczeniem odspojonego gruntu na odległość w zakresie od 10 do 80 m - co najmniej 186 410 m3 l) formowaniu i zagęszczeniu nasypów wysokości do 3,0 m w gruncie kat. III - co najmniej 199 725 m3, m) obsianiu skarp w ziemi urodzajnej - co najmniej 123 418 m2, n) wykonaniu wykopów rowów z rozplantowaniem gruntu - co najmniej 1 396 m3, o) plantowaniu skarp i dna wykopów - co najmniej 2 728 m2, p) ubezpieczeniu płytami ażurowymi krata na podsypce żwirowej - co najmniej 14 m2, q) oczyszczeniu przepustu rurowego Ø 0,6 m - 16 m, r) wykonaniu mnichów monolitycznych Ø 300 mm i długości 10 m - 1 szt., s) wykonaniu mnichów monolitycznych Ø 300 mm i długości 12 m - 2 szt., t) wykonaniu mnichów monolitycznych Ø 300 mm i długości 14 m - 1 szt., u) wykonaniu mnichów monolitycznych Ø 300 mmi długości 15 m - 1 szt., v) wykonaniu mnichów monolitycznych Ø 300 mm i długości 27 m - 1 szt., w) wykonaniu mnichów monolitycznych Ø 400 mm i długości 12 m - 3 szt., x) wykonaniu mnichów monolitycznych Ø 400 mm i długości 14 m - 2 szt., y) wykonaniu mnichów monolitycznych Ø 400 mm i długości 15 m - 2 szt., z) wykonaniu mnichów monolitycznych Ø 400 mm i długości 17 m - 3 szt., aa) wykonaniu mnichów monolitycznych Ø 400 mm i długości 23 m - 1 szt., bb) wykonaniu syfonu Ø 500 mm i długości 50,3 m - 1 szt., cc) wykonaniu syfonu Ø 300 mm i długości 20,9 m - 1 szt., dd) wykonaniu jazu typ J4-2.0 z zamknięciem typ JZD.4-2.0 (zasuwy) - 1 szt., ee) inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej - 1 szt. Zgodnie z art. 31 ust. 1 ustawy Pzp, przedmiot zamówienia jest szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiących Załączniki nr 10 i 11 do SIWZ. Szczegóły materiałów i technologii zostały określone w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Wskazanie w dokumentacji technicznej oraz w STWIORB z nazwy zastosowanych urządzeń, znaków towarowych, patentów, materiałów lub ich pochodzenia należy rozumieć jako spełnienie wymaganych parametrów technicznych, standardów jakościowych lub lepszych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 pkt.3 ustawy prawo zamówień publicznych, zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów lub urządzeń. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) wykonanie pełnego zakresu robót ujętych w dokumentacji projektowej, b) wykonanie niezbędnych robót towarzyszących (zorganizowanie placu budowy, zaplecza budowy, uporządkowania terenu po pracach itp.), c) prowadzenie pełnej obsługi geodezyjnej w czasie robót, d) wykonanie dokumentacji powykonawczej, e) zorganizowanie i przeprowadzenie prób, badań i odbiorów, h) uporządkowanie i odtworzenie terenu po zakończeniu budowy, i) zapewnienie w okresie gwarancji pełnego i nieodpłatnego serwisu gwarancyjnego, j) gromadzenie odpadów innych niż niebezpieczne, powstałych w trakcie realizacji inwestycji, w sposób selektywny i bezpieczny dla środowiska. k) gromadzenie odpadów niebezpiecznych, powstałych w trakcie realizacji inwestycji w sposób bezpieczny dla środowiska oraz przekazanie ich specjalistycznej firmie zajmującej się utylizacją tego typu odpadów.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45200000-9


Dodatkowe kody CPV: 45240000-1, 45244000-9, 45247270-3, 45247230-1, 71250000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Nie dotyczy

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 6417393.88
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 8
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 8
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: RPM Spółka Akcyjna
Email wykonawcy: biuro@rpm.com.pl
Adres pocztowy: ul. Niegolewskich 7
Kod pocztowy: 42-700
Miejscowość: Lubliniec
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3751894.63
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3751894.63
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 15594770.56
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Nie dotyczy


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.