To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-11-22
Ogłoszenie nr 500062695-N-2017 z dnia 22-11-2017 r.
1 Regionalna Baza Logistyczna: Dostawa akcesoriów elektrycznych i materiałów tapicerskich
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 582021-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500028430-N-2017, 500030807-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
1 Regionalna Baza Logistyczna, Krajowy numer identyfikacyjny 320927404,
ul. ul. Ciasna
7,
78-601
Wałcz, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
26 1472184, e-mail
1rblog.szp@ron.mil.pl, faks
26 1472184.
Adres strony internetowej (url): www.1rblog.wp.mil.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka Budżetowa Sektora Finansów Publicznych
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa akcesoriów elektrycznych i materiałów tapicerskich
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):77/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów elektrycznych i materiałów tapicerskich, z podziałem na trzy zadania, tj. Zadanie nr 1. Dostawa akumulatorów, baterii, gniazd elektrycznych, żarówek; Zadanie nr 2. Dostawa akcesoriów i artykułów elektrycznych; Zadanie nr 3. Dostawa materiałów tapicerskich. Przedmiot zamówienia jest szczegółowo opisany w Rozdziale III SIWZ, w "Formularzu ofertowym" będącym załącznikiem nr 1 do SIWZ oraz "Specyfikacji Technicznej" będącej załącznikiem nr 6 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne przy odniesieniu do norm europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt. 2 i ust. 3 ustawy Pzp. Wykonawca powołujący się na te rozwiązania jest zobowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego dostawy spełniają wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 31600000-2
Dodatkowe kody CPV: 31211300-1, 31224100-3, 31440000-2, 31680000-6, 44167000-8, 19100000-7, 19120000-3, 19212500-0, 19435100-4, 30192910-3, 30197100-7, 30197110-0, 30197600-2, 33711900-6, 39227110-3, 39265000-7, 39541110-0, 39561100-3, 39562000-9, 44424200-0, 44192100-3, 44532100-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa akumulatorów, baterii, gniazd elektrycznych, żarówek |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
24672.28
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Hurtownia "CZECHOWICE" Spółka Jawna D. Szczęch & K. Franczak
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
26515.72
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa akcesoriów i artykułów elektrycznych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
61813.20
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Hurtownia "CZECHOWICE" Spółka Jawna D. Szczęch & K. Franczak
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
59854.15
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Dostawa materiałów tapicerskich |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
77909.48
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MARABUT Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
100358.16
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WAŁCZA
- Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Wałcz w roku szkolnym 2024/2025 - przewozy regularne
- Roboty budowlane polegające na wymianie instalacji elektrycznych i teletechnicznych w budynku głównym Domu Pomocy Społecznej w Wałczu
- Usługa cateringu - zbiorowego żywienia dzieci w placówkach oświatowych na terenie Gminy Wałcz w roku szkolnym 2024/2025
- Dożywianie dzieci w placówkach oświatowych na terenie Gminy Wałcz w roku szkolnym 2024/2025
- Dostawa części zamiennych do sprzętu ochrony osobistej, dróg oddechowych i ciała.
- na roboty budowlane polegające na przebudowie i remoncie budynku.
więcej: przetargi w Wałczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia do żłobka samorządowego w Gminie Olszanica w ramach programu "MALUCH+
- Budowa nowoczesnego systemu odbioru i zarządzania odpadami komunalnymi w gminie Śrem
- " Dostawa drobnego sprzętu łączności i informatyki dla Jednostki Wojskowej nr 4101 w Lublińcu ( 2 ).
- Remont z przebudową pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego w Bielsku Podlaskim, przy ul. 3 Maja 7 - etap I
- Zakup i dostawa środków czystościowych
- DOSTAWA ŚRODKÓW HIGIENY
więcej: Skóra wyprawiona »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.