eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadkówRemont dróg Radków 491 km 0+000 - 0+180, Radków 508, 515 km 0+000 - 0+385 [intensywne opady deszczu czerwiec, lipiec 2012r.; intensywne opady deszczu i powódź czerwiec, lipiec, wrzesień 2010r.]

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-11-22

Ogłoszenie nr 500063070-N-2017 z dnia 22-11-2017 r.

Gmina Radków: Remont dróg Radków 491 km 0+000 - 0+180, Radków 508, 515 km 0+000 - 0+385 [intensywne opady deszczu czerwiec, lipiec 2012r.; intensywne opady deszczu i powódź czerwiec, lipiec, wrzesień 2010r.]

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 610145-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Radków, Krajowy numer identyfikacyjny 89071859000000, ul. ul. Rynek 1, 57420 Radków, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 748 735 000, e-mail zamow_publ@radkowklodzki.pl, faks 748 735 015.
Adres strony internetowej (url): www.radkowklodzki.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont dróg Radków 491 km 0+000 - 0+180, Radków 508, 515 km 0+000 - 0+385 [intensywne opady deszczu czerwiec, lipiec 2012r.; intensywne opady deszczu i powódź czerwiec, lipiec, wrzesień 2010r.]

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.19.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiot zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest remont dróg Radków 491 km 0+000 - 0+180, RADKÓW 508, 515 km 0+000 - 0+385 [intensywne opady deszczu czerwiec, lipiec 2012r.; intensywne opady deszczu i powódź czerwiec, lipiec, wrzesień 2010r.]. 2. W ramach zadania należy wykonać: Odcinek drogi na działkach nr 508, 515 - roboty drogowe - wytyczenie odcinka drogi i kładki w terenie - 0,385km - korytowanie na gł. 40cm z wywozem urobku - 1047,20m2 - podbudowa z kruszywa łamanego o łącznej gr. 30cm - 875,16m2 - nawierzchnia z kostki betonowej gr. 8cm na podsypce cem.-piaskowej - 875,16m2 - obrzeża betonowe na ławie betonowej z oporem - 752,0m - formowanie i zagęszczenie poboczy z kruszywa łamanego na całej długości remontowanej drogi - 56,1m3 Remont kładki przez potok Pośna w ciągu drogi o nr działek 508, 515 - rozebranie istniejącej kładki betonowej na dźwigarach stalowych wraz z przyczółkami - 11,192m3 - karczowanie pni w korycie potoku - 2szt. - roboty ziemne - odmulenie dna potoku, wykopy pod nowe przyczółki i mury oporowe - 63,05m3 - wykonanie ław betonowych - 15,8m3 - wykonanie nowych przyczółkow i murów oporowych - 30,45m3 - wykonanie nowych ław podłożyskowych - 1,92m3 - montaż łożysk - 6szt - dostawa i montaż ustroju nośnego HEB320 - 4,456Mg - zbrojenie kładki - 0,592Mg - montaż poręczy - 38m Odcinek drogi na działce nr 491 - wytyczenie odcinka drogi w terenie - 0,180km - korytowanie na gł. 40cm z wywozem urobku - 831,23m2 - karczowanie pnia - 1szt. - podbudowa z kruszywa łamanego o łącznej gr. 30cm - 741,83m2 - nawierzchnia z kostki betonowej gr. 8cm na podsypce cem.-piaskowej - 741,83m2 - obrzeża betonowe na ławie betonowej z oporem - 138,0m - krawężniki betonowe na ławie betonowej z oporem - 284,0m - studnie rewizyjne z kręgów betonowych - 4szt. - studzienki ściekowe uliczne z wpustami żeliwnymi na zawiasach - 5szt - przykanaliki PCV160 - 15,0m 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót - stanowiące załącznik do SIWZ. 4. Kosztem Wykonawcy jest także: - odtworzenie ogrodzeń itp.,wywóz gruzu, odszkodowania wynikłe z winy Wykonawcy, koszty ubezpieczeń, opracowania dokumentacji odbiorowej; - sporządzenia planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r., poz. 290 z późn. zm.); 5. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy: 1) Do dodatkowych obowiązków Wykonawcy należą wszelkie roboty przygotowawcze, porządkowe, zagospodarowania placu budowy, zaplecza budowy (naprawy, woda, energia elektryczna, telefon, ogrodzenie tymczasowe, dozorowanie budowy itp.). 6. Wykonawca jest ponadto zobowiązany do wykonania i utrzymania na własny koszt wykonanie oznakowania tymczasowego robót przez cały okres realizacji, a także jego demontażu po robotach i powinien to uwzględnić w cenie ofertowej. 7. Zamawiający wymaga, by na przedmiotowe roboty budowlane Wykonawca udzielił minimum 36 miesięcznej gwarancji. 8. Niniejsza specyfikacja opisuje przedmiot zamówienia w sposób wyczerpujący i kompletny. Jednakże w celu lepszego zapoznania się z przedmiotem zamówienia Zamawiający zaleca dokonanie przez Wykonawcę (na własny koszt) oględzin miejsca, w którym nastąpi realizacja przedmiotu zamówienia i jego otoczenia i zaleca szczegółowe zapoznanie się z dokumentacją techniczną. 9. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę/Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 roku, poz. 1666 z późn. zm.), tj. : 1) wykonujących czynności polegające na wykonywaniu robót drogowych: - z zakresu wykonania nawierzchni drogowej; - z zakresu wykonania robót ziemnych. 9.1. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów. 9.2. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 3 czynności w trakcie realizacji zamówienia: - oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; 9.3. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3 czynności. 9.4. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233220-7


Dodatkowe kody CPV: 45113000-2, 45111200-0, 45233320-8, 45232452-5, 45221113-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 369730.77
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Renata Krężel prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą Renata Krężel Firma Ogólnobudowlana "KRĘŻEL"
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ścinawka Średnia ul. Sikorskiego 21a
Kod pocztowy: 57-420
Miejscowość: poczta Radków
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 452476.38
Oferta z najniższą ceną/kosztem 452476.38
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 452476.38
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: -

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie - na podstawie art. - ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
-

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.