To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-11-22
Ogłoszenie nr 500063142-N-2017 z dnia 22-11-2017 r.
Gmina Bychawa: Budowa oświetlenia w ulicach Marszałka Józefa Piłsudskiego, Adama Mickiewicza, Armii Krajowej w Bychawie.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 600958-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500042693-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Bychawa, Krajowy numer identyfikacyjny 43102009000000,
ul. ul. Partyzantów
1,
23100
Bychawa, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
81 5660004 w. 42, e-mail
przetargi@bychawa.pl, faks
815 660 048.
Adres strony internetowej (url): http://www.umbychawa.bip.lubelskie.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa oświetlenia w ulicach Marszałka Józefa Piłsudskiego, Adama Mickiewicza, Armii Krajowej w Bychawie.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):GPK. 271.17.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:4.1. Przedmiotem zamówienia jest budowa linii kablowej oświetlenia drogowego w miejscowości Bychawa, obejmująca: Część I: Budowa oświetlenia w ulicach Marszałka Józefa Piłsudskiego i Adama Mickiewicza: - wykonanie układu pomiarowego, - budowę linii kablowej - obwód 3 , - budowa punktów oświetleniowych z elementami sterowania - 20 szt. (słupy nr 3/1, 3/2, 3/3, 3/4, 3/5, 3/6, 3/7, 3/8, 3/9, 3/10, 3/11, 3/12, 3/13, 3/14, 3/15, 3/16, 3/17, 3/18, 3/19, 3/20) - Typ I opraw. Część II: Budowa oświetlenia w ulicy Armii Krajowej: - budowę linii kablowej - obwód 1 - budowa punktów oświetleniowych z elementami sterowania - 11 szt. (słupy nr 926/1, 926/2, 926/3, 926/4, 926/5, 1/6, 1/7, 1/8, 1/9, 1/10, 1/11) - Typ II opraw. 4.2. Ponadto wykonawca zobowiązany jest do: 1) wykonania przecisku pod urządzonym wjazdem do posesji na działce nr 1236 przy ul. A. Krajowej - 9 mb. 2) instalacji w gnieździe NEMA 5 lub 7 pin typu ANSI C 136.41 na oprawach oświetleniowych modułów współpracujących z Systemem Inteligentnego Oświetlenia, który umożliwi automatyczną zmianę parametrów oświetlenia, dostosowując je do bieżących wymagań, wynikających ze zmiennych sytuacji drogowych, oraz umożliwi informację zarządcy oświetlenia o pracy i awariach oświetlenia on-line (parametry Systemu Inteligentnego Oświetlenia zawiera zmiana do projektów technicznych), 3) opracowania projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót i sposobu zabezpieczenia robót w rejonie prowadzonych robót - projekt winien zostać zatwierdzony przez właściwą jednostkę zgodnie z obowiązującymi przepisami, 4) przygotowania dokumentów niezbędnych w celu uzyskania uprawnienia na zajęcie pasa drogowego od właściwego zarządcy drogi, do podpisu przez Zamawiającego, (drogi powiatowe nr 2284L - ul. Adama Mickiewicza, nr 2287L - ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego, droga gminna nr 107200L - ul. Armii Krajowej), 5) zapewnienia odbioru pasa drogowego przez właściwego zarządcę po zakończeniu robót w pasie drogowym, 6) informowania zarządców mediów znajdujących się w obrębie prowadzonych robót o rozpoczęciu i zakończeniu robót, ponoszenie ewentualnych kosztów nadzoru z ramienia tych służb, zapewnienie odbioru wykonanych prac przez przedstawicieli odpowiednich zarządców, 7) informowania mieszkańców terenu objętego inwestycją o rozpoczęciu, zakończeniu i utrudnieniach związanych z prowadzonymi pracami w formie ogłoszenia, 8) zapewnienia obsługi geodezyjnej w trakcie budowy oraz wykonanie inwentaryzacji w stanie odkrytym i powykonawczej, 9) wykonania pomiarów luminacji we wskazanych przez zamawiającego punktach - 5 szt. 10) zorganizowania i ponoszenia kosztów zaopatrzenia w energię elektryczną i wodę we własnym zakresie i na koszt własny, bieżący wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy, 11) utrzymania dróg dojazdowych do placu budowy w należytym porządku - zgodnie z art. 20, pkt 12 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2016 r. poz. 1440 z późn.zm.), 12) organizacji dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót, 13) wykonania robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu, w tym robót odtworzeniowych. 14) wykonania niezbędnych ekspertyz, badań, prób i pomiarów na koszt własny, 15) skompletowania i przedstawienia Zamawiającemu dokumentów pozwalających na ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu odbioru robót, a w szczególności: protokoły badań i sprawdzeń, protokoły technicznych odbiorów, dzienników budowy, zaświadczeń właściwych jednostek i organów wymaganych przepisami, niezbędnych świadectw kontroli jakości, wykonanie pełnej dokumentacji powykonawczej z naniesionymi zmianami w trakcie robót, 16) zapewnienia objęcia funkcji kierowników budowy oraz robót budowlanych przez osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie i posiadające uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w następujących specjalnościach: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; 4.3. Szczegółowy zakres robót zawiera przedmiary robót - zał. Nr 8, dokumentacja projektowa - zał. Nr 9 oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - zał. Nr 10. Przedmiar robót stanowi jedynie materiał pomocniczy i nie stanowi podstawy określenia zakresu przedmiotu zamówienia. Przedmiar robót powinien być odczytywany w powiązaniu z SIWZ w tym, z Dokumentacją projektową i Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Uważa się, że Wykonawca dokładnie zapoznał się ze szczegółowym opisem robót, które należy wykonać i sposobem ich wykonania. Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie, w celu uzyskania dodatkowych informacji koniecznych do prawidłowego przygotowania oferty. 4.4. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia, wskazany został znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, które mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, systemów odniesienia, itd. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga, o ile to konieczne, złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających równoważność. Wyżej wskazane dokumenty mogą podlegać ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania "równoważności". Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazane są odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Równoważność, o której mowa powyżej przyjmować należy jako równoważność, o której mowa zarówno w art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, jak i art. 30 ust. 4 ustawy Pzp.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45231400-9
Dodatkowe kody CPV: 45311100-1, 45316110-9, 45310000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Budowa oświetlenia w ulicach Marszałka Józefa Piłsudskiego i Adama Mickiewicza |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
169373.28
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Anmax PPHU M.Młodnicki
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
227500.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Budowa oświetlenia w ulicy Armii Krajowej |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
93155.31
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Anmax PPHU Marek Młodnicki
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
140490.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI BYCHAWA
- Projekt "Maluch+" - Rozbudowa przedszkola wraz z budową żłobka i wyposażeniem żłobka - Część III zamówienia - Zakup i dostawa sprzętu elektronicznego.
- Świadczenie usług żywieniowych dla pacjentów Szpitala Powiatowego i Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Bychawie.
więcej: przetargi BYCHAWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa oczyszczalni ścieków komunalnych w Trąbkach Wielkich
- "Remont sali gimnastycznej w budynku Zespołu Szkół nr 1 w Milanówku "
- Modernizacja pracowni integracji sensorycznej(SI) w Małopolskiej Policealnej Szkoły Masażu nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Krakowie
- Modernizacja infrastruktury społecznej i sportowej na terenie Gminy Kobylnica
- Modernizacja pracowni integracji sensorycznej(SI) w Małopolskiej Policealnej Szkoły Masażu nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Krakowie
- Modernizacja budynku Zespołu Szkoły i Przedszkola w Krzyworzece
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.