eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Młyny › Sukcesywna dostawa tonerów i tuszy do urządzeń drukujących oraz odbiór zużytych tonerów wykorzystywanych w Zakładzie Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-03-23

Ogłoszenie nr 500063419-N-2018 z dnia 23-03-2018 r.

Zakład Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej: Sukcesywna dostawa tonerów i tuszy do urządzeń drukujących oraz odbiór zużytych tonerów wykorzystywanych w Zakładzie Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 519240-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej, Krajowy numer identyfikacyjny 18063549200000, ul. Korczowa - Przejście Graniczne , 37552 Młyny, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 166 242 550, e-mail zopgkorczowa@interia.pl, faks 166 242 550.
Adres strony internetowej (url): https://zopgkor.bip.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: jednostka budżetowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sukcesywna dostawa tonerów i tuszy do urządzeń drukujących oraz odbiór zużytych tonerów wykorzystywanych w Zakładzie Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DA-242/1/18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa tonerów i tuszy do drukarek atramentowych, laserowych, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych, faksów oraz odbiór zużytych tonerów wykorzystywanych w Zakładzie Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej. 2.Miejsce dostaw - Zakład Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej, Korczowa - Przejście Graniczne, 37-552 Młyny. 3.Podstawą realizacji dostaw będą zamówienia/zapotrzebowania wystawiane przez Dział Eksploatacji. Zamówienia/zapotrzebowania będą składane w formie pisemnej, przekazanej do Wykonawcy faksem, e-mailem, bądź listem poleconym. 4.Dostawy powinny być realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 - 15.00. 5.Transport towaru oraz wniesienie na miejsce wskazane przez upoważnionego pracownika Zamawiającego będzie realizowane przez Wykonawcę na jego koszt i ryzyko. 6.Pod pojęciem "materiały zalecane przez producenta urządzenia" Zamawiający rozumie fabrycznie nowe, nieużywane, legalne w świetle prawa patentowego, oryginalne materiały eksploatacyjne, nieuszkodzone, nieobciążone prawami osób lub podmiotów trzecich wyprodukowane przez producenta urządzenia do którego są przeznaczone. 7.Pod pojęciem "fabrycznie nowe" Zamawiający rozumie produkty nieużywane, nieuszkodzone, wyprodukowane nie wcześniej niż przed 6 miesięcy przed datą dostawy, wolne od wad fizycznych i prawnych, w oryginalnych opakowaniach producenta, z widoczną nazwą producenta urządzenia do którego produkt jest przeznaczony, z symbolem produktu, numerem katalogowym i datą produkcji, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem oraz zabezpieczenia szczelności kaset atramentowych, które będą spełniały parametry wskazane w Załączniku nr 3 do SIWZ i które będą mogły być używane zgodnie z przeznaczeniem. Produkty muszą być materiałami zalecanymi przez producentów urządzeń, do których są przeznaczone lub równoważnymi. 8.Wszystkie nazwy oraz symbole wskazane w zestawieniu zamawianych materiałów mają na celu określenie minimalnej jakości materiałów wymaganej przez Zamawiającego. 9.Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów eksploatacyjnych równoważnych innych producentów pod warunkiem, że ich wydajność, trwałość oraz jakość wydruków jest nie gorsza od jakości oryginalnych materiałów eksploatacyjnych zalecanych przez producentów urządzeń drukujących. 10.W przypadku zaproponowania w ofercie materiałów równoważnych lub lepszych od wskazanych w zestawieniu, należy przedstawić dokumenty wskazane w rozdziale VI ust. 2 pkt 3-4. 11.Przez materiał eksploatacyjny równoważny Zamawiający rozumie materiał o parametrach i standardach jakościowych nie gorszych, takich samych bądź lepszych (wydajność, trwałość i jakość wydruku) w stosunku do materiału oryginalnego (wzorcowego), w pełni kompatybilny z urządzeniami pochodzącymi od firm wskazanych w zestawieniu zamawianych materiałów oraz: 1)fabrycznie nowy, nierenegowany, pochodzący z bieżącej produkcji, wytworzony seryjnie w cyklu produkcyjnym zgodnym z normą ISO 9001 oraz ISO 14001 lub normami równoważnymi (do oferty wymagane jest dołączenie stosownych dokumentów), 2)opakowany hermetycznie, nie noszący śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz używania, 3)którego wydajność zgodnie z normą ISO/IEC 19752 dla kaset z tonerem do drukarek monochromatycznych, ISO/IEC 19798 dla kaset z tonerem do kolorowych drukarek laserowych ISO/IEC 24711 oraz ISO/IEC 24712 dla wkładów drukujących, jest co najmniej taka jak materiału oryginalnego zalecanego przez producenta sprzętu, 4)który zapewnia jakość wydruku co najmniej taką, jak materiał oryginalny, zalecany przez producenta sprzętu, 5)który nie ogranicza pełnej współpracy z programem sprzętu, monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem, a po jego zainstalowaniu w sprzęcie, na monitorze oraz panelu kontrolnym sprzęt nie mogę pojawiać się żadne negatywne komunikaty np. o nieoryginalności zastosowanego materiału ( przypadku, gdy produkt oryginalny posiada wbudowany układ scalony, który monitoruje proces druku i zużycie tuszu/tonera, materiał eksploatacyjny równoważny musi posiadać analogiczny element), 6)który w żadnym stopniu nie narusza praw patentowych ani innej własności intelektualnej, 7)w którym wszystkie części są nowe, 8)nie dopuszcza użycia składników poprzednio uzupełnianych bądź przerabianych, 9)nie dopuszcza się materiałów eksploatacyjnych, w których chip bądź jakikolwiek inny element eksploatacyjny był powtórnie wykorzystany w procesie produkcji materiału. 12.Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie produktów równoważnych opisywanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez wpisanie nazwy producenta produktu równoważnego w "Nazwa producenta (kod produktu)" w formularzu cenowym (załącznik nr 3 do SIWZ), a także dołączyć do oferty opis ze szczegółową specyfikacją, z której w sposób niebudzący wątpliwości winno wynikać, że oferowany materiał eksploatacyjny posiada takie same lub lepsze parametry techniczne, jakościowe niż określone przez Zamawiającego. 13.Jeżeli w trakcie trwania umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów równoważnych odbiega na niekorzyść od parametrów eksploatacyjnych zalecanych przez producentów (pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony) lub jeżeli produkt nie sygnalizuje we właściwy sposób stanu zużycia tuszu, tonera lub innego wymaganego materiału eksploatacyjnego, może w przypadku dwukrotnej reklamacji danej pozycji materiału eksploatacyjnego równoważnego żądać dostaw przedmiotu oryginalnego zalecanego przez producenta, w cenie określonej w zapotrzebowaniu - formularzu cenowym (załącznik nr 3 do SIWZ) dla danej pozycji. W takim przypadku wymagana będzie zgoda Zamawiającego na zamianę oferowanego materiału. 14.W związku z tym, że ilość zamówionych materiałów eksploatacyjnych uzależniona jest od bieżących potrzeb Zamawiającego, Zamawiający zastrzega, że ilość zamawianych materiałów eksploatacyjnych podana w Załączniku Nr 3 jest ilością szacunkową, przy czym Zamawiający gwarantuje realizacje zamówienia na poziomie nie niższym niż 90% wartości brutto. Fakt niewykorzystania przewidzianych przez Zamawiającego ilości towarów określonych w niniejszej SIWZ, nie może stanowić podstawy do zgłoszenia roszczeń przez Wykonawcę.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 87202.90
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Handlowa ER-TEL s. c.
Email wykonawcy: biuro@er-tel.pl
Adres pocztowy: ul. Grucy 4
Kod pocztowy: 37-500
Miejscowość: Jarosław
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 81927.11
Oferta z najniższą ceną/kosztem 81811.11
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 116235.07
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.