To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-03-23
Ogłoszenie nr 500063593-N-2018 z dnia 23-03-2018 r.
Powiat Tczewski: NADZORY: INWESTORSKI I KONSERWATORSKI PRZY REALIZACJI ROBÓT BUDOWLANYCH W RAMACH ZADANIA PT. "KOMPLEKSOWA MODERNIZACJA ENERGETYCZNA BUDYNKÓW STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ POWIATU TCZEWSKIEGO" (DPS W WIELKICH WYRĘBACH)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
projekt pt. "Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków stanowiących własność Powiatu Tczewskiego" - w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Działanie 10.1 Poddziałanie 10.1.1
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 510471-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Tczewski, Krajowy numer identyfikacyjny ,
ul. ul. Piaskowa
2,
83110
Tczew, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
587 734 800, e-mail
starostwo@powiat.tczew.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): powiat.tczew.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
NADZORY: INWESTORSKI I KONSERWATORSKI PRZY REALIZACJI ROBÓT BUDOWLANYCH W RAMACH ZADANIA PT. "KOMPLEKSOWA MODERNIZACJA ENERGETYCZNA BUDYNKÓW STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ POWIATU TCZEWSKIEGO" (DPS W WIELKICH WYRĘBACH)
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.272.3.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2.1 Przedmiotem zamówienia w dwóch częściach jest pełnienie nadzorów: inwestorskiego i konserwatorskiego przy realizacji robót budowlanych związanych z termomodernizacją budynków Domu Pomocy Społecznej w Wielkich Wyrębach w ramach zadania pt. "Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków stanowiących własność Powiatu Tczewskiego". 2.4 Opis przedmiotu zamówienia odnoszący się do 1 części zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego przy wykonywaniu robót budowlanych w zakresie kilku branż. Na branżę budowlaną składa się m.in. nadzór nad: montażem i rozbiórką rusztowań zewnętrznych, robotami rozbiórkowymi i demontażowymi, wymianą stolarki okiennej i drzwiowej, wykonaniem izolacji pionowej i przeciwwilgociowej ścian w gruncie, dociepleniem ścian ponad gruntem, dociepleniem stropów nad ostatnią kondygnacją, dociepleniem stropodachów pełnych, wymianą pokrycia dachu z papy, wymianą obróbek blacharskich (zwieńczenia gzymsów, murków attykowych, parapety, itd.), wymianą rynien i rur spustowych, wykonaniem cienkowarstwowych tynków zewnętrznych elewacyjnych, wykonaniem opaski wokół budynku, przemurowaniem kominów ponad dachem, robotami remontowymi towarzyszącymi, robotami malarskimi, robotami wykończeniowymi i robotami budowlanymi towarzyszącymi. W kontekście branży elektrycznej nadzór dotyczy robót instalacyjnych elektrycznych, natomiast w zakresie branży sanitarnej nadzór prowadzony będzie nad m.in. montażem kompletnej instalacji pompy ciepła wraz z osprzętem, a także wykonaniem dolnego źródła dla potrzeb pompy ciepła. Ponadto Zamawiający informuje, że do obowiązku Wykonawcy RB będzie należało przestrzeganie wytycznych zawartych w ekspertyzie ornitologicznej i chiropterologicznej. 2.5 Opis przedmiotu zamówienia odnoszący się do 2 części zamówienia: Zespół dworsko-parkowy w Wielkich Wyrębach w tym obiekt dawnego dworu znajduje się pod ochroną Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru konserwatorskiego przy wykonywaniu robót budowlanych w zakresie kilku branż. Na branżę budowlaną składa się m.in. nadzór nad: wykonaniem pionowej izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych budynku, wykonaniem ocieplenia stropu strychowego w budynku dawnego dworu płytami z wełny mineralnej gr. 20 cm układanymi na folii paroprzepuszczalnej, wykonaniem podestów z płyt impregnowanych OSB opartych na niezależnej konstrukcji, wykonaniem ocieplenia stropodachu pełnego w budynku dawnego dworu z zastosowaniem styropapy EPS 100 z pokryciem papą termozgrzewalną, wymianą zewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej w budynku dawnego dworu, na drewnianą, dociepleniem stropodachu pełnego i ścian zewnętrznych w budynku garażowym oraz dociepleniem stropu strychowego i ścian zewnętrznych w budynku mieszkalnym. W kontekście branży elektrycznej nadzór konserwatorski dotyczy m.in. następujących prac: wymiany oświetlenia budynku dworu na energooszczędne, wykonania oświetlenia ewakuacyjnego, wykonania robót elektrycznych w przebudowywanej kotłowni w budynku dworu oraz wykonania instalacji odgromowej na budynku mieszkalnym i budynku garażowym. W zakresie branży sanitarnej nadzór konserwatorski prowadzony będzie nad m.in.: wykonaniem robót sanitarnych - 20 kolektorów (sond) pionowych o głębokości 100 m każdy w obrębie parku (dawnego ogrodu użytkowego) na zachód od budynku dworu wraz z instalacją pompy ciepła wspomaganą kotłownią olejową oraz przebudową instalacji centralnego ogrzewania w budynku dworu. Ponadto Zamawiający informuje, że do obowiązku Wykonawcy RB będzie należało przestrzeganie wytycznych zawartych w ekspertyzie ornitologicznej i chiropterologicznej. Informujemy, że zabytkowy zespół dworsko-parkowy w Wielkich Wyrębach, gm. Gniew, został wpisany do rejestru zabytków decyzją nr A-1087 (nowy nr 1340) Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Gdańsku z dnia 29.12.1990 r. 2.6 Zastrzeżenia dotyczące obu części zamówienia: 2.6.1 Szczegółowy opis robót budowlanych, nad którymi pełniony będzie nadzór inwestorski (z podziałem na branże), określa dokumentacja projektowa autorstwa firmy SOLARSYSTEM s.c. z Myślenic, stanowiąca Załącznik Nr 5 do SIWZ - Dokumentacja dotycząca przedmiotu zamówienia. 2.6.2 Z uwagi na fakt, że obiekt Domu Pomocy Społecznej funkcjonuje całodobowo, Wykonawca RB będzie zobowiązany przygotować harmonogram prac z podziałem na branże oraz przedstawić go do akceptacji Zarządcy Budynku i Zamawiającemu. Wykonywane prace budowlane, nad którymi będzie sprawowany nadzór inwestorski nie będą mogły utrudniać funkcjonowania DPS. Prace związane z budynkiem mieszkalnym będzie można wykonywać od poniedziałku do soboty w godzinach 700 - 1700. 2.6.3 Wykonawca RB został uprzedzony, że w przypadku wyboru jego oferty - przed podpisaniem umowy - będzie musiał przedłożyć kosztorys ofertowy, obejmujący pełen zakres robót niezbędnych do wykonania w celu realizacji zadania. Zadaniem Wykonawców Nadzoru Inwestorskiego będzie sprawdzenie tego kosztorysu ofertowego przed podpisaniem umowy z Wykonawcą robót budowlanych oraz późniejsze posługiwanie się tym kosztorysem w przypadkach określonych w umowie z Wykonawcą robót budowlanych (w tym weryfikacja wprowadzania do niego zmian, np. w wyniku przyjęcia robót zamiennych lub dodatkowych). Z uwagi na fakt, iż pozytywna weryfikacja przedmiotowego kosztorysu będzie warunkiem zawarcia umowy z Wykonawcą RB, Zamawiający będzie wymagać, aby Nadzór Inwestorski dokonał sprawdzenia i zatwierdzenia tego kosztorysu w możliwie najkrótszym czasie. 2.6.4 Zamawiający informuje, że do rozliczenia końcowego Wykonawca robót budowlanych zobowiązany będzie załączyć kosztorysy powykonawcze sporządzone metodą kalkulacji uproszczonej, zgodnie z obowiązującymi zasadami kosztorysowania, zaakceptowane przez inspektora nadzoru. 2.6.5 Zamawiający informuje, że udostępnione wraz z dokumentacją projektową przedmiary robót, z uwagi na wynagrodzenie ryczałtowe, pełnią funkcję wyłącznie pomocniczą i orientacyjną, a ich celem jest ułatwienie sporządzenia oferty przetargowej - zarówno dla Wykonawcy RB, jak i dla Wykonawców Nadzorów: Inwestorskiego i Konserwatorskiego. Stanowią one część składową opisu przedmiotu zamówienia i nie mogą być jedyną podstawą do obliczenia ceny oferty. 2.6.6 Zadaniem Wykonawców Nadzoru będzie m.in. nadzorowanie wykonania przez Wykonawcę RB pełnego zakresu robót budowlanych zawartych we wszystkich projektach (dla wszystkich branż), zarówno przedstawionych w formie rysunków, jak i w części opisowej tych projektów. Należy to rozumieć w taki sposób, że jeśli nawet jakaś uwaga zawierająca polecenie wykonania określonego zakresu robót budowlanych została zapisana w części opisowej projektu, a nie ma odzwierciedlenia na rysunku bądź w przedmiarze robót, to obowiązkiem Wykonawcy robót budowlanych będzie jej wykonanie. 2.6.7 Zaleca się, aby Wykonawcy Nadzorów dokonali wizji lokalnej w terenie przed sporządzeniem oferty przetargowej. 2.6.8 Wykonawca RB w swojej ofercie zobowiązany został do udzielenia gwarancji jakości i rękojmi za wady na okres 60 m-cy, licząc od daty podpisania przez strony bezusterkowego protokołu odbioru końcowego robót. Zamawiający podkreśla, iż długości zdefiniowanych okresów gwarancji nie należy rozumieć jako sumy m-cy dla dwóch różnych okresów gwarancyjnych, ponadto długość ta jest identyczna dla obu rodzajów okresu. To oznacza, że Wykonawca deklaruje 60 m-czny okres gwarancji jakości i 60 m-czny okres gwarancji rękojmi za wady. 2.6.9 Wykonawca RB w swojej ofercie zobowiązany został do zadeklarowania terminu wykonania zamówienia, przy założeniu, iż termin minimalny określony został na dzień 29.06.2018 r., a termin maksymalny - na dzień 31.08.2018 r. Ponieważ termin wykonania zamówienia jest jednym z kryteriów wyboru Wykonawcy RB, informacja ta będzie znana dopiero po rozstrzygnięciu przetargu na roboty budowlane; ponadto termin rozpoczęcia robót budowlanych również uzależniony jest od Wykonawcy RB (Zamawiający zakłada początek realizacji umowy na luty 2018 r.). 2.7 INFORMACJA O UBEZPIECZENIU O.C.: 2.7.1 Wybrany Wykonawca Nadzoru, przez cały okres trwania umowy, zobowiązany będzie do posiadania aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w ramach prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, w wysokości: 1) dot. części zamówienia nr 1: nie mniej niż 100 000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych 00/100), 2) dot. części zamówienia nr 2: nie mniej niż 80 000,00 PLN (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych 00/100). 2.7.2 Polisy, o których mowa powyżej, Wykonawcy dostarczą Zamawiającemu przed podpisaniem umowy (zgodnie z pkt 14.4.2 SIWZ). 2.7.3 W przypadku składania oferty na kilka części zamówienia należy posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na kwotę wynikającą z sumowania wartości, określonych dla poszczególnych części zamówienia, wskazanych w pkt 2.7.1 ppkt 1 - 2 SIWZ. 2.8 INFORMACJA O PODWYKONAWCACH: 2.8.1 Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w swojej ofercie (Załączniku Nr 1 do SIWZ - Formularzu oferty) części zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcy wraz z podaniem nazwy oraz danych kontaktowych podwykonawców (osób do kontaktu z nimi), zaangażowanych w realizację przedmiotu umowy. Brak takich określeń w ofercie oznaczać będzie, iż Wykonawca deklaruje wykonanie całego przedmiotu zamówienia samodzielnie. 2.8.2 Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy będzie dotyczyć podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Ustawy w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podmiot samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 2.8.3 Przy realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców zastosowanie mają przepisy art. 36ba ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 2.8.4 Powierzenie części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników. 2.10 Realizacja niniejszego zamówienia nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę, gdyż brak jest czynności polegających na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 71247000-1
Dodatkowe kody CPV: 71520000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Nadzór inwestorski przy realizacji robót budowlanych związanych z termomodernizacją budynków Domu Pomocy Społecznej w Wielkich Wyrębach |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
38868.12
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: INWESTYCJE BUDOWLANE "MARKON" Mariusz Konieczka
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
36900.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Nadzór konserwatorski przy realizacji robót budowlanych związanych z termomodernizacją budynków Domu Pomocy Społecznej w Wielkich Wyrębach |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie unieważnione w trybie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp. z uwagi na fakt, iż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu w terminie wyznaczonym do składania ofert zgodnie z przepisami ustawy Pzp. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z TCZEWA
- Poprawa stanu nawierzchni bitumicznych
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: "Remont kapliczki w Czarlinie"
- Budowa przedszkola na terenie Gminy Tczew
- Budowa drogi w miejscowości Boroszewo (dz. nr 167)
- Bieżące utrzymanie oznakowania poziomego dróg gminnych i wewnętrznych w mieście Tczewie w 2025 r.
- "Modernizacja dachu hali sportowej II Liceum Ogólnokształcącego w Tczewie"
więcej: przetargi w Tczewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi polegającej na pełnieniu funkcji Inż. Kontraktu wraz Nadzorem Inwest. dla Projektu pn. "Poprawa efektywności energet. dwóch bud. szkolnych w Brzegu Dolnym (SP nr 5 oraz SP nr 6 )"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego zadania pn. Przebudowa ul. Tarasiuka oraz części ul. Walerowskiego w Kleosinie
- Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Termomodernizacja dwóch budynków użyteczności publicznej Gminy Miasto Świdnica (...)"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego zadania "Modernizacja budynków wraz z infrastrukturą towarzyszącą w obrębie zespołu zabudowy na Jazdowie ..."
- Budowa kompleksu sportowego Orlik 2024 na terenie MOSiR w Bielsku Podlaskim wraz z budową kortu tenisowego z trybunami i boiska do siatkówki
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Modernizacja (przebudowa) stacji pomp Modła III (Etap I)"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.