To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-03-23
Ogłoszenie nr 500063817-N-2018 z dnia 23-03-2018 r.
Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach: DOSTAWA WÓZKÓW MEDYCZNYCH I TRANSPORTOWYCH DLA CENTRUM ONKOLOGII - INSTYTUTU IM. MARII SKŁODOWSKIEJ - CURIE ODDZIAŁU W GLIWICACH
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 503356-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach, Krajowy numer identyfikacyjny 28836600028,
ul. ul. Wybrzeże Armii Krajowej
15,
44101
Gliwice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
032 2789171, 2789172, 2789193,, e-mail
przetargi@io.gliwice.pl, faks
032 2789197, 2789198.
Adres strony internetowej (url): www.io.gliwice.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Instytut Badawczy
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA WÓZKÓW MEDYCZNYCH I TRANSPORTOWYCH DLA CENTRUM ONKOLOGII - INSTYTUTU IM. MARII SKŁODOWSKIEJ - CURIE ODDZIAŁU W GLIWICACH
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DO/DZ-381-1-4/18
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa wózków medycznych i transportowych dla Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddziału w Gliwicach, zwanego dalej Zamawiającym. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w "Specyfikacji asortymentowo - cenowej " załączniki od nr 2.1 do nr 2. 17 do SIWZ. 3. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, a zatem przedmiot zamówienia podzielony jest na trzy odrębne zadania, w tym: Zadanie nr 1 - WÓZEK DO PRZEWOZU CHORYCH W POZYCJI SIEDZĄCEJ DLA DL/ZR Zadanie nr 2 - WÓZEK STALOWY DLA DL/ZR Zadanie nr 3- STOLIK ODDZIAŁOWY DLA DL/OCHD Zadanie nr 4- WÓZEK INWALIDZKI RĘCZNY DLA DK/ZB Zadanie nr 5- WÓZEK DO PRZEWOŻENIA CHORYCH DLA DK/ZB Zadanie nr 6- STOLIK OPATRUNKOWY DLA DK/BO Zadanie nr 7- WÓZEK TRANSPORTOWY DLA DK/ZFM Zadanie nr 8- WÓZEK UNIWERSALNY DLA DK/KCHO Zadanie nr 9- TACZKA USTAWIONA W STOS Z KRATKĄ DRUCIANĄ DLA DA/AA Zadanie nr 10- WÓZEK TRANSPORTOWY PLATFORMOWY DLA DA/AA Zadanie nr 11- WÓZEK PLATFORMOWY DLA DO/DI Zadanie nr 12- WÓZEK KELNERSKI 2 POZIOMOWY DLA DA/DK Zadanie nr 13- WÓZEK TRANSPORTOWY /WÓZEK PLATFORMOWY DLA DA/DK Zadanie nr 14- WÓZEK INWALIDZKI DLA PACJENTÓW OTYŁYCH Zadanie nr 15- WÓZEK INWALIDZKI DO PRZEWOŻENIA CHORYCH NA LEŻĄCO DLA PACJENTÓW OTYŁYCH Zadanie nr 16- WÓZEK DO TRANSPORTU ODPADÓW DLA ZAKŁADU MEDYCYNY NUKLEARNEJ Zadanie nr 17- WÓZEK DO TRANSPORTU PRANIA LUB ODPADÓW DLA SEKCJI CZYSTOŚCI
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33193000-9
Dodatkowe kody CPV: 34900000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: WÓZEK DO PRZEWOZU CHORYCH W POZYCJI SIEDZĄCEJ DLA DL/ZR |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie do upływu terminu składania ofert w zakresie ww. zadań do Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta, a zatem na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych postępowanie zostało unieważnione. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: WÓZEK STALOWY DLA DL/ZR |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/02/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1134.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: INOXMED Monika Pawłowska
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1015.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: STOLIK ODDZIAŁOWY DLA DL/OCHD |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/02/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
6975.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: INOXMED Monika Pawłowska
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
6102.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: WÓZEK INWALIDZKI RĘCZNY DLA DK/ZB |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie do upływu terminu składania ofert w zakresie ww. zadań do Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta, a zatem na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych postępowanie zostało unieważnione. |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: WÓZEK DO PRZEWOŻENIA CHORYCH DLA DK/ZB |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie do upływu terminu składania ofert w zakresie ww. zadań do Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta, a zatem na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych postępowanie zostało unieważnione. |
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: STOLIK OPATRUNKOWY DLA DK/BO |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/02/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
8960
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ALVO Sp. z o.o. Sp.k.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
10692.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: WÓZEK TRANSPORTOWY DLA DK/ZFM |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie do upływu terminu składania ofert w zakresie ww. zadań do Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta, a zatem na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych postępowanie zostało unieważnione. |
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: WÓZEK UNIWERSALNY DLA DK/KCHO |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie do upływu terminu składania ofert w zakresie ww. zadań do Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta, a zatem na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych postępowanie zostało unieważnione. |
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: TACZKA USTAWIONA W STOS Z KRATKĄ DRUCIANĄ DLA DA/AA |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie do upływu terminu składania ofert w zakresie ww. zadań do Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta, a zatem na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych postępowanie zostało unieważnione. |
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: WÓZEK TRANSPORTOWY PLATFORMOWY DLA DA/AA |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie do upływu terminu składania ofert w zakresie ww. zadań do Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta, a zatem na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych postępowanie zostało unieważnione. |
|
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: WÓZEK PLATFORMOWY DLA DO/DI |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie do upływu terminu składania ofert w zakresie ww. zadań do Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta, a zatem na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych postępowanie zostało unieważnione. |
|
CZĘŚĆ NR: 12 NAZWA: WÓZEK KELNERSKI 2 POZIOMOWY DLA DA/DK |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/02/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1694
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: WÓZEK KELNERSKI 2 POZIOMOWY DLA DA/DK
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2263.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 13 NAZWA: WÓZEK TRANSPORTOWY /WÓZEK PLATFORMOWY DLA DA/DK |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/02/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2475
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: INOXMED Monika Pawłowska
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2904.03
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 14 NAZWA: WÓZEK INWALIDZKI DLA PACJENTÓW OTYŁYCH |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie do upływu terminu składania ofert w zakresie ww. zadań do Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta, a zatem na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych postępowanie zostało unieważnione. |
|
CZĘŚĆ NR: 15 NAZWA: WÓZEK INWALIDZKI DO PRZEWOŻENIA CHORYCH NA LEŻĄCO DLA PACJENTÓW OTYŁYCH |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie do upływu terminu składania ofert w zakresie ww. zadań do Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta, a zatem na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych postępowanie zostało unieważnione. |
|
CZĘŚĆ NR: 16 NAZWA: WÓZEK DO TRANSPORTU ODPADÓW DLA ZAKŁADU MEDYCYNY NUKLEARNEJ |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie do upływu terminu składania ofert w zakresie ww. zadań do Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta, a zatem na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych postępowanie zostało unieważnione. |
|
CZĘŚĆ NR: 17 NAZWA: WÓZEK DO TRANSPORTU PRANIA LUB ODPADÓW DLA SEKCJI CZYSTOŚCI |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie do upływu terminu składania ofert w zakresie ww. zadań do Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta, a zatem na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych postępowanie zostało unieważnione. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Przebudowa drogi pożarowej i zagospodarowanie terenu przy Domu Asystenta oraz DS SOLARIS. Znak sprawy: IA1.284.20.2024.HP
- Roboty budowlane w podziale na dwie części
- Usługa związana z pełnieniem funkcji personelu nominowanego w Akademickim Ośrodku Szkolenia Lotniczego Politechniki Śląskiej - instruktorzy IA1.283.33.2024.DM
- Organizacja pobytu uczestników Konferencji pt.: "Rozwój społeczny wobec wartości. Etyka-technika-społeczeństwo" Znak sprawy: IA1.283.34.2024.MK
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy drogi dla pieszych i rowerów przy drodze powiatowej Nr 2909S Chudów - Paniówki
- 4WOG-1200.2712.46.2024 Świadczenie usługi restauracyjnej w formie przygotowania i dostarczenia czterech posiłków dz. (śniadanie, II śniadanie, obiad, kolacja) dla żołnierzy z j.w. - 4 części
więcej: przetargi w Gliwicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.