To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-03-23
Ogłoszenie nr 500063928-N-2018 z dnia 23-03-2018 r.
Gmina Zblewo: Budowa budynku użyteczności publicznej - świetlicy wiejskiej z zapleczem
sportowym oraz rozbiórka budynku gospodarczego na terenie działek nr 179/46, 179/13,
179/53, obręb Borzechowo, gmina Zblewo
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 506416-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500021521
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Zblewo, Krajowy numer identyfikacyjny 549803000000,
ul. ul. Główna
40,
83210
Zblewo, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
585 884 381, e-mail
gmina@zblewo.pl, faks
585 884 569.
Adres strony internetowej (url): www.bip.zblewo.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa budynku użyteczności publicznej - świetlicy wiejskiej z zapleczem sportowym oraz rozbiórka budynku gospodarczego na terenie działek nr 179/46, 179/13, 179/53, obręb Borzechowo, gmina Zblewo
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):RO.271.3.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą "Budowa budynku użyteczności publicznej - świetlicy wiejskiej z zapleczem sportowym oraz rozbiórka budynku gospodarczego na terenie działek nr 179/46, 179/13, 179/53, obręb Borzechowo, gmina Zblewo", zwanego dalej "Inwestycją". 2. Inwestycja będzie realizowana w woj. pomorskim, powiat starogardzki gmina Zblewo, obręb Borzechowo i będzie obejmowała budowę budynku użyteczności publicznej - świetlicy wiejskiej z zapleczem sportowym wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz rozbiórkę budynku gospodarczego na terenie działek: 179/46, 179/13, 179/53, obręb Borzechowo. 3. Zadanie jest dofinansowane z Ministerstwa Sportu i Turystki, ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej, w ramach Pilotażowego Programu Modernizacji Infrastruktury Sportowej - Mały Klub. 4. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia wraz z zakresem robót - stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ. UWAGA: o Załączone przedmiary robót mają wyłącznie charakter pomocniczy do określenia zakresu robót. Podstawą wyceny robót są Projekty Budowlane i STWiOR. o Ewentualne użycie wprojektach nazw własnych ma na celu uszczegółowienie parametrów technicznych przyjętych w obliczeniach parametrów eksploatacyjnych. Takie nazwy należy odczytywać jako nazwy przykładowe. Każde takie wskazanie należy odczytywać z dopiskiem "lub równoważne". Wykonawca może zastosować rozwiązania zamienne zaakceptowane przez projektanta i inspektora nadzoru. o Zamawiający informuje, że będzie ubiegał się o zmianę pozwolenia na budowę w zakresie branży sanitarnej (źródłem ogrzewania jest gaz płynny) oraz zmianę usytuowania obiektu o 180 °. W związku z powyższym Wykonawca będzie mógł rozpocząć roboty budowlane w zakresie branży sanitarnej oraz ogólnobudowlanej po uzyskaniu zamiennego pozwolenia na budowę. 5. Nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 4520000-2 Roboty budowlane w zakresie bydynków 45000000-7 Roboty budowlane 45262500-6 Roboty murarskie i murowe 45261000-6 Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych 45320000-6 Roboty izolacyjne 45422000-1 Roboty ciesielskie 45443000-4 Roboty elewacyjne 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45111291-4 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45233253-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 45332000-3 Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45215500-2 Obiekty użyteczności publicznej 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa autorstwa pracowni projektowej "DOM" Pracownia Konstrukcji Budowlanych inż. Adama Ząbek, stanowiąca Załącznik Nr 6 do SIWZ, składająca się z następujących opracowań: 1) Branża architektoniczno-budowlana: a) projekt budowlano-wykonawczy b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych c) przedmiar robót 2) Branża sanitarna - sieć kanalizacji deszczowej: a) projekt budowlano-wykonawczy b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych c) przedmiar robót 3) Branża sanitarna - sieci wod. - kan.: a) projekt budowlano-wykonawczy b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych c) przedmiar robót 4) Branża elektryczna: a) projekt budowlano-wykonawczy b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych c) przedmiar robót, co stanowią: - TOM 1 o Projekt budowlany, projekt architektoniczny oraz konstrukcyjny wraz z branżą elektryczną, - TOM 2 o Projekt budowlany sanitarny, o Budowy wew. Instalacji wodociągowej, ppoż., kanalizacji sanitarnej, CO oraz wentylacji mechanicznej, o Budowy przyłącza wodociągowego oraz przyłącza kan. sanitarnej z proj. budynku użyteczności publicznej. 5) Decyzja o pozwoleniu na budowę nr AB. 6740.14.63.2016 z dnia 10.02.2017 r. 7. Użyte w dokumentacji projektowej nazwy własne i znaki towarowe producentów, są wskazane tylko przykładowo. Wykonawca może stosować materiały równoważne - tzn. o oraz o parametrach technicznych nie niższych niż wymienione w dokumentacji, posiadające atesty i certyfikaty wymagane prawem. 8. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy, zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę oraz podwykonawców, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wszystkie prace budowlane. Wymóg ten dotyczy robotników wykonujących fizyczne prace budowlane, nie dotyczy kierowników budowy i robót. 9. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych i projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, znajdują się w dokumentacji projektowej. 10. Okres gwarancji - minimum 36 miesięcy, licząc od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego robót. 10. Zamawiający przewiduje udzielenie wykonawcy robót budowlanych wyłonionemu w niniejszym przetargu, zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy, polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego: 1) roboty związane z wykonaniem: - monitoringu, - alarmu, - nagłośnienia, jeżeli będą one konieczne w wymiarze lub zakresie większym niż określono w dokumentacji projektowej do zamówienia podstawowego. 11. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać prace zgodnie z niniejszą SIWZ, zawartą umową i ofertą przetargową. Ponadto zamówienie należy wykonywać w sposób gwarantujący spełnienie warunków: 1) Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 290),2) właściwych przepisów bhp i ppoż. 12. Termin realizacji zamówienia: do 30 września 2018 r.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45200000-2
Dodatkowe kody CPV: 45000000-7, 45262500-6, 45261000-6, 45320000-6, 45422000-1, 45443000-4, 45421000-4, 45111291-4, 45233253-7, 45310000-3, 45332000-3, 45215500-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
932119.51
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "ZOJAX" s.c. Jan i Zofia Wildman
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1470105
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa obiektów Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z siedzibą Jednostki Ratowniczo- Gaśniczej PSP w Mrągowie wraz z dociepleniem
- Budowa budynku magazynowego na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 3 im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Koninie
- Wykonanie remontu instalacji C.O. w Urzędzie Skarbowym w Garwolinie w trybie zaprojektuj i wybuduj
- ,, Modernizacja oczyszczalni ścieków,,
- ,,Aktywny plac zabaw w Chodczu"
- Wykonanie robót budowlanych wraz z zagospodarowaniem terenów zieleni w ramach inwestycji pt. Zagospodarowanie Placu Powstańców Warszawy oraz pielęgnacja zieleni.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.