To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-03-26
Ogłoszenie nr 500064515-N-2018 z dnia 26-03-2018 r.
Urząd Gminy w Kruklankach: Poprawa efektywności energetycznej poprzez termomodernizację i wymianę instalacji c.o. w budynkach Urzędu Gminy, Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej i sali gimnastycznej w Kruklankach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko - Mazurskiego na lata 2014-2020. Oś priorytetowa 4: Efektywność energetyczna, Działanie 4.3 Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków, Poddziałanie 4.3.1 Efektywność energetyczna w budynkach publicznych.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 514101-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Gminy w Kruklankach, Krajowy numer identyfikacyjny 53564600000,
ul. ul. 22 Lipca
10,
11612
Kruklanki, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
874 217 002, e-mail
kruklanki2@wp.pl, faks
874 217 002.
Adres strony internetowej (url): http://bipkruklanki.warmia.mazury.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Poprawa efektywności energetycznej poprzez termomodernizację i wymianę instalacji c.o. w budynkach Urzędu Gminy, Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej i sali gimnastycznej w Kruklankach
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):PBO.271.2.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:"Poprawa efektywności energetycznej poprzez termomodernizację i wymianę instalacji c.o. w budynkach Urzędu Gminy, Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej i sali gimnastycznej w Kruklankach" zostało podzielone na 2 części: 1.1. Część nr 1- roboty budowlane polegające na termomodernizacji budynków Urzędu Gminy, Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej i sali gimnastycznej w Kruklankach, w ramach których zostaną wykonane następujące roboty: 1.1.1. termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Kruklankach, polegająca w szczególności na: 1.1.1.1. wymianie starych okien i drzwi zewnętrznych, 1.1.1.2. dociepleniu ścian zewnętrznych starej części budynku, 1.1.1.3. dociepleniu stropu strychu starej części budynku, 1.1.1.4. dociepleniu stropodachu nowej części budynku, 1.1.1.5. dociepleniu ścian zewnętrznych nowej części budynku (bez klatki schodowej), 1.1.1.6. dociepleniu ścian zewnętrznych piwnic przy gruncie starej części budynku oraz ścian fundamentowych nowej części budynku, 1.1.2. termomodernizacja budynku Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kruklankach, polegająca w szczególności na: 1.1.2.1. wymianie starych okien i drzwi zewnętrznych, 1.1.2.2. dociepleniu ścian zewnętrznych, 1.1.2.3. dociepleniu stropu strychu górnego, 1.1.2.4. docieplenie ścian zewnętrznych piwnic przy gruncie, 1.1.2.5. docieplenie połaci dachowej, 1.1.2.6. wymianie połaci dachowej, 1.1.3. termomodernizacja budynku sali gimnastycznej w Kruklankach polegająca w szczególności na: 1.1.3.1. wymianie starych okien i drzwi zewnętrznych oraz instalacji wentylacji, 1.1.3.2. dociepleniu stropu strychu, 1.1.3.3. dociepleniu ścian zewnętrznych, 1.1.3.4. docieplenie połaci dachowej, 1.1.3.5. wymianie połaci dachowej 1.1.4. remont dachu Urzędu Gminy w Kruklankach polegający w szczególności na: 1.1.4.1. robotach rozbiórkowych, 1.1.4.2. robotach murowych- kominy, 1.1.4.3. wymianie połaci dachowej, 1.1.4.4. wykonaniu instalacji odgromowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu został zawarty w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz pomocniczo w przedmiarach robót. 1.2. Część nr 2- roboty budowlane i instalacyjne polegające na wymianie instalacji c.o. w budynkach Urzędu Gminy, Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej i sali gimnastycznej w Kruklankach, w ramach których zostaną wykonane następujące roboty: 1.2.1. remont instalacji centralnego ogrzewania w budynku Urzędu Gminy w Kruklankach, polegający w szczególności na: 1.2.1.1. wymianie rur c.o. w starej części budynku, 1.2.1.2. montażu nowych grzejników płytowych, 1.2.1.3. instalacji zaworów termostatycznych przy grzejnikach, 1.2.1.4. instalacji automatycznych odpowietrzników na pionach, 1.2.1.5. montażu kotła c.o. 1.2.2. remont instalacji centralnego ogrzewania w budynku Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kruklankach, polegający w szczególności na: 1.2.2.1. kompletnej wymianie rur c.o., 1.2.2.2. montażu nowych grzejników i podłączenie 2 szt. istniejących, 1.2.2.3. instalacji zaworów termostatycznych przy grzejnikach, 1.2.2.4. instalacji automatycznych odpowietrzników na pionach, 1.2.2.5. montażu kotła c.o. 1.2.3. remont instalacji centralnego ogrzewania w budynku Sali gimnastycznej w Kruklankach, polegający w szczególności na: 1.2.3.1. kompletnej wymianie rur c.o., 1.2.3.2. montażu nowych grzejników, 1.2.3.3. instalacji zaworów termostatycznych przy grzejnikach, 1.2.3.4. instalacji automatycznych odpowietrzników, 1.2.3.5. instalacji wywietrznika dachowego, 1.2.3.6. montażu kotła c.o. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu został zawarty w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz pomocniczo w przedmiarach robót.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45210000-2
Dodatkowe kody CPV: 45321000-3, 45261910-6, 45331100-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: "Poprawa efektywności energetycznej poprzez termomodernizację i wymianę instalacji c.o. w budynkach Urzędu Gminy, Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej i sali gimnastycznej w Kruklankach" |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
632175.16
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Gastronom Mikuła Spółka Jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
598200.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: "Poprawa efektywności energetycznej poprzez termomodernizację i wymianę instalacji c.o. w budynkach Urzędu Gminy, Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej i sali gimnastycznej w Kruklankach" |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
317936.37
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
237330.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja, remont dachu oraz kominów budynku mieszkalnego wielorodzinnego, położonego w Trzebiatowie przy ul. Długiej 7, wraz z robotami towarzyszącymi.
- "Budowa budynku wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w Złotym Stoku"
- Roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn "Termomodernizacja Szpitala św. Łukasza w Bolesławcu" w formule "zaprojektuj i wybuduj" realizowanego w ramach projektu FEDS. 02.01-IZ.00-0047/23
- Wykonanie robót remontowych wolnych lokali mieszkalnych (pustostanów), stanowiących własność Gminy Wrocław
- Termomodernizacja budynku Niepublicznej Szkoły Podstawowej w Zachowicach przy ul. Słonecznej 4 i Przebudowa budynku Niepublicznej Szkoły Podstawowej w Zachowicach
- WYKONANIE ROBÓT REMONTOWYCH WOLNYCH LOKALI MIESZKALNYCH (PUSTOSTANÓW) STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ GMINY WROCŁAW
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.