eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻywiecDostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkół Agrotechnicznych i Ogólnokształcących w Żywcu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-03-26

Ogłoszenie nr 500064677-N-2018 z dnia 26-03-2018 r.

Zespół Szkół Agrotechnicznych i Ogólnokształcących CKP: Dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkół Agrotechnicznych i Ogólnokształcących w Żywcu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 511770-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500026049-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zespół Szkół Agrotechnicznych i Ogólnokształcących CKP, Krajowy numer identyfikacyjny 000744150, ul. Moszczanicka 9, 34-300 Żywiec, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 33 475 05 70, 33 475 05 70, e-mail zsaio@moszczanica.pl, zsaio@moszczanica.pl, faks 33 475 05 70.
Adres strony internetowej (url): www.moszczanica.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkół Agrotechnicznych i Ogólnokształcących w Żywcu

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PN/01/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkół Agrotechnicznych i Ogólnokształcących w Żywcu z podziałem na części. 2. Część I: Dostawa warzyw i owoców: 03212000-0 - ziemniaki i warzywa suszone 03110000-5 - rośliny uprawne, produkty warzywnictwa i ogrodnictwa 03212100-1 - ziemniaki 03221000-6 - warzywa 03220000-9 - warzywa, owoce i orzechy Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający rodzaj oraz ilość zamawianych produktów, określa Wykaz produktów, stanowiący załącznik Nr 6.01 do Specyfikacji. 3. Część II: Dostawa nabiału i mleka: 15500000-3 - produkty mleczarskie 15511000-3 - mleko Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający rodzaj oraz ilość zamawianych produktów, określa Wykaz produktów, stanowiący załącznik Nr 6.02 do Specyfikacji. 4. Część III: Dostawa mięsa i wędlin: 15112000-6 - drób 15100000-9 - produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15131700-2 - przetwory mięsne 15110000-2 - mięso 15131120-2 - produkty wędliniarskie 15131130-5 - wędliny Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający rodzaj oraz ilość zamawianych produktów, określa Wykaz produktów, stanowiący załącznik Nr 6.03 do Specyfikacji. 5. Część IV: Dostawa ryb: 15200000-0 - ryby przetworzone i konserwowane 15241500-4 - makrela 15221000-3 - ryby mrożone 15229000-9 - mrożone produkty rybne Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający rodzaj oraz ilość zamawianych produktów, określa Wykaz produktów, stanowiący załącznik Nr 6.04 do Specyfikacji. 6. Część V: Dostawa mrożonek: 15331170-9 - warzywa mrożone 15896000-5 - produkty głęboko mrożone 15311200-3 - ziemniaki krojone lub w plastrach oraz pozostałe ziemniaki mrożone Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający rodzaj oraz ilość zamawianych produktów, określa Wykaz produktów, stanowiący załącznik Nr 6.05 do Specyfikacji. 7. Część VI: Dostawa pieczywa i pieczywa cukierniczego: 15811300-9 - pieczywo francuskie 15811200-8 - rogaliki 15812000-3 - wyroby ciastkarskie 15612500 -6 - produkty piekarskie 15811000 -6 - pieczywo 15811100 -7 - chleb Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający rodzaj oraz ilość zamawianych produktów, określa Wykaz produktów, stanowiący załącznik Nr 6.06 do Specyfikacji. 8. Część VII: Dostawa artykułów spożywczych: 15800000-6 - różne produkty spożywcze 15400000-2 - oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne 15600000-4 - produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych 15981200-0 - gazowane wody mineralne 03142500-3 - jaja Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający rodzaj oraz ilość zamawianych produktów, określa Wykaz produktów, stanowiący załącznik Nr 6.07 do Specyfikacji. 9. Ilości podane przez Zamawiającego w Wykazach produktów, stanowiących Załączniki Nr 6.01 do 6.07 do Specyfikacji, są wyłącznie szacunkowe i służą tylko do wyliczenia ceny ofert i porównania złożonych ofert. Ilość faktycznego zapotrzebowania na produkty będzie odbiegać od ilości wskazanych w Wykazie produktów. Wynagrodzenie Wykonawcy wynikać będzie z ilości faktycznie dostarczonych produktów oraz zaoferowanych cen jednostkowych. Umowa zawarta z wyłonionym w drodze postępowania przetargowego wykonawcą rozliczana będzie na podstawie zaoferowanych w ofercie cen jednostkowych i faktycznie dostarczonych produktów, w oparciu o składane przez Zamawiającego zapotrzebowanie. 10. Zamawiający dopuszcza zmianę wielkości opakowania/gramatury itp. oferowanego produktu (w granicach +/-25%). 11. Jeżeli oferowana przez Wykonawcę wielkość opakowania/gramatura itp. jest większa/mniejsza (w granicach +/- 25%), wówczas Wykonawca jest zobowiązany przyjąć do wyceny ofertowej wielkość opakowania/gramaturę itp. wskazanego w Wykazie produktów - Załączniki Nr 6.01 - 6.07 do Specyfikacji, z jednoczesnym dokonaniem: a) proporcjonalnego zwiększenia ceny jednostkowej w wypadku, gdy wielkość oferowanego przez Wykonawcę opakowania/gramatura itp. jest mniejsza niż wskazana w Wykazie produktów; b) proporcjonalnego zmniejszenia ceny jednostkowej w wypadku, gdy wielkość oferowanego przez Wykonawcę opakowania/gramatura itp. jest większa niż wskazana w Wykazie produktów. 12. Dostarczony towar powinien być w pierwszym gatunku, odpowiadać przepisom i normom obowiązującym na terenie Unii Europejskiej oraz Polski, zgodny z obowiązującymi atestami, oraz systemem HCCAP. 13. Wykonawca będzie w szczególności zobowiązany do przestrzegania przepisów: 1) ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r., poz. 149 ze zm.), 2) ustawy z dnia 12 grudnia 2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r., poz. 2047). 14. Na każdym dostarczonym opakowaniu musi znajdować się etykieta z następującymi danymi: 1) nazwa i adres dostawcy lub producenta, 2) nazwa i rodzaj produktu, 3) termin przydatności do spożycia (dzień, miesiąc, rok), 4) masa netto / pojemność, 5) wykaz składników według udziału surowców. 15. Realizacja zamówienia następować będzie sukcesywnie (częściami) w miarę potrzeb, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem zamawiającego. Dostawa poszczególnych elementów zamówienia następować będzie po wcześniejszym złożeniu zamówienia telefonicznie, mailem lub faxem - z jednodniowym wyprzedzeniem. 16. Osobami upoważnionymi do kontaktów w kompetencji składania zamówień oraz zgłaszania reklamacji ze strony Zamawiającego są: Pani Karolina Duraj-Różycka oraz Pani Iwona Pawlus. 17. Towar będzie dostarczany przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego - Zespół Szkół Agrotechnicznych i Ogólnokształcących CKP im. Józefa Piłsudskiego w Żywcu, ul. Moszczanicka 9, 34-300 Żywiec, do magazynu kuchni, z następującą częstotliwością: a) część I Dostawa warzyw i owoców: od 7:00 do 8:00 od poniedziałku do piątku, opcjonalnie w sobotę, b) część II Dostawa nabiału i mleka: od 7:00 do 8:00 od poniedziałku do piątku, opcjonalnie w sobotę, c) część III Dostawa mięsa i wędlin: od 7:00 do 9:00 od poniedziałku do piątku, opcjonalnie w sobotę, d) część IV Dostawa ryb: od 7:00 do 9:00, 1 raz w tygodniu, e) część V Dostawa mrożonek: od 7:00 do 9:00, 2 razy w tygodniu, f) część VI Dostawa pieczywa i pieczywa cukierniczego: pieczywo - o godz. 6:00 od poniedziałku do piątku, opcjonalnie w sobotę, oraz opcjonalnie druga dostawa o godz. 12:00 od poniedziałku do soboty, opcjonalnie w sobotę; pieczywo cukiernicze - o godz. 6:00 od poniedziałku do piątku, opcjonalnie w sobotę, g) część VII Dostawa artykułów spożywczych: od 7:00 do 9:00 od poniedziałku do piątku, opcjonalnie w sobotę. 18. Zamawiający dopuszcza dostawę produktów równoważnych do opisanych w wykazach stanowiących Załączniki Nr 6.01 - 6.07 do Specyfikacji. Zaoferowane produkty równoważne muszą posiadać te same lub bardzo zbliżone walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, estetyka, konsystencja) oraz zawierać w swoim składzie te same lub bardzo zbliżone surowce użyte do produkcji, co produkt określony przez Zamawiającego w "Wykazie produktów". 19. W przypadku złożenia oferty równoważnej Wykonawca zobowiązany jest zaznaczyć w ofercie, którego produktu dotyczy oferta równoważna oraz winien wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają kryterium równoważności w stosunku do produktów wskazanych przez Zamawiającego. 20. Jeżeli Wykonawca w Formularzu ofertowym, w kolumnie nr 2 w miejscu kropek nie wskaże pojemności/gramatury/zawartości procentowej mięsa oferowanego produktu/opakowania, wówczas Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje wielkości wskazane w Wykazie produktów, stanowiącym załączniki Nr 6.01 - 6.07 do Specyfikacji. 21. Produkty muszą być dostarczone do Zamawiającego staraniem i kosztem Wykonawcy, środkiem transportu do tego przeznaczonym (spełniającym wymagania sanitarne), w warunkach zapewniających ich wysoką jakość i brak uszkodzeń. 22. Wykonawca winien wskazać, zgodnie z treścią pkt 5 Formularza ofertowego (zał. Nr 1.01 do 1.07 do Specyfikacji), termin płatności faktury, który wynosi minimalnie 7 dni, zaś maksymalnie 30 dni. Jeżeli wykonawca nie wskaże w Formularzu ofertowym terminu płatności, wówczas Zamawiający za termin płatności przyjmie maksymalny wymagany okres, tj. 30 dni.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 15000000-8


Dodatkowe kody CPV: 03212000-0, 03110000-5, 03212100-1, 03221000-6, 03220000-9, 15500000-3, 15511000-3, 15112000-6, 15100000-9, 15131700-2, 15110000-2, 15200000-0, 15241500-4, 15221000-3, 15229000-9, 03142500-3, 15800000-6, 15811100-7, 15811400-0, 15300000-1, 15400000-2, 15600000-4, 15981200-0, 15131120-2, 15131130-5, 15612500-6, 15811000-6, 15811100-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa warzyw i owoców

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 34213.70
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: P.P.H. "BŁAŻEJ" Błażej Firganek
Email wykonawcy: blazejbb@op.pl
Adres pocztowy: ul. Rzeźnicza 2
Kod pocztowy: 43-300
Miejscowość: Bielsko-BiałaŻywiec
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 36823.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 36823.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 36823.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa nabiału i mleka

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 50077.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: P.P.H. "BŁAŻEJ" Błażej Firganek
Email wykonawcy: blazejbb@op.pl
Adres pocztowy: ul. Rzeźnicza 2
Kod pocztowy: 43-300
Miejscowość: Bielsko-Biała
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie


Nazwa wykonawcy: P.P.H. "BŁAŻEJ" Błażej Firganek
Email wykonawcy: blazejbb@op.pl
Adres pocztowy: ul. Rzeźnicza 2
Kod pocztowy: 43-300
Miejscowość: Bielsko-Biała
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 47812.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 47812.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 48838.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Dostawa mięsa i wędlin

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 55561.40
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA MIĘSNEGO "BŁACHUT" Bogusława Błachut
Email wykonawcy: blachut.basia@interia.pl
Adres pocztowy: ul. Stolarska 11
Kod pocztowy: 34-300
Miejscowość: Żywiec
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 56489.95
Oferta z najniższą ceną/kosztem 56489.95
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 56489.95
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Dostawa ryb

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 12368.50
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo-Usługowa "GALLOD-HURT" Bronisław Kłósek
Email wykonawcy: gallod@wp.pl
Adres pocztowy: Leszczyna 159
Kod pocztowy: 32-733
Miejscowość: Trzciana
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 13045.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 13045.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 16439.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Dostawa mrożonek

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 12256.10
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: P.P.H. "BŁAŻEJ" Błażej Firganek
Email wykonawcy: blazejbb@op.pl
Adres pocztowy: ul. Rzeźnicza 2
Kod pocztowy: 43-300
Miejscowość: Bielsko-Biała
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 10511.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 10511.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 12104.25
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Dostawa pieczywa i pieczywa cukierniczego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 17442.50
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

tak


Nazwa wykonawcy: "PIEKARNIA ZADZIELE" s,c, Tadeusz Białek, Beata Herzyk
Email wykonawcy: zadziele@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Krakowska 50
Kod pocztowy: 34-300
Miejscowość: Żywiec
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 14814.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 14814.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 14814.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Dostawa artykułów spożywczych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 35902.10
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "POLARIS" Małgorzata Gruszczyńska
Email wykonawcy: handel@polaris.kalisz.pl
Adres pocztowy: ul. Żołnierska 20a
Kod pocztowy: 62-800
Miejscowość: Kalisz
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 27398.26
Oferta z najniższą ceną/kosztem 27398.26
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 27398.26
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.