eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SuchowolaRozbudowa stacji uzdatniania wody w Leśnikach oraz budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Suchowola

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-11-27

Ogłoszenie nr 500064852-N-2017 z dnia 27-11-2017 r.

CENTROKOM Sp. z o. o.: Rozbudowa stacji uzdatniania wody w Leśnikach oraz budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Suchowola

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Operacja typu "Gospodarka wodno - ściekowa" w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 564649-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500014316-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

CENTROKOM Sp. z o. o., Krajowy numer identyfikacyjny 20022161100000, ul. Ul. Goniądzka 58, 16150 Suchowola, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 85 712 52 01 wew. 22, e-mail centrokom@centrokom.pl, faks 85 712 52 01 wew. 25.
Adres strony internetowej (url): www.centrokom.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Zamawiający udzielający zamówień, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rozbudowa stacji uzdatniania wody w Leśnikach oraz budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Suchowola

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.1.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na n/w części: Część 1 - Rozbudowa stacji uzdatniania wody w Leśnikach Część 2 - Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków Zadania obejmują n/w zakresy: Część 1 - Rozbudowa stacji uzdatniania wody w Leśnikach 1 Rozbudowa stacji uzdatniania wody w Suchowoli 1.1 Branża Budowlana 1.1.1 Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe 1.1.2 Fundamenty 1.1.3 Roboty budowlane 1.1.4 Docieplenie 1.1.5 Dach 1.1.6 Ogrodzenie 1.1.7 Dojścia i dojazdy 1.2 Branża Sanitarna 1.2.1 Ujęcie, Studnie 1.2.2 Roboty technologiczne w budynku 1.2.3 Instalacje sanitarne wewnętrzne 1.2.4 Instalacje sanitarne zewnętrzne 1.2.11 Zbiorniki wyrównawcze 1.3 Branża elektryczna i AKPiA 1.3.1 Roboty rozbiórkowe 1.3.2 Instalacje elektryczne wewnętrzne 1.3.3 Instalacje elektryczne technologiczne wewnętrzne 1.3.4 Linie kablowe 1.3.5 Instalacja odgromowa i uziemiająca Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik do niniejszej specyfikacji Tam, gdzie na rysunkach lub opisach, w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, w przedmiarach robót, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Część 2 - Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków Przedmiotem niniejszej części zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej oraz wybudowanie 50 sztuk przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Suchowola - Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków (pakiet I 1-4 osoby) - 19 szt. - Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków (pakiet II 5-8 osób) - 30 szt. - Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków (pakiet III 9-12 osób) - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Program Funkcjonalno-Urzytkowy (PFU) oraz załączniki do SIWZ. W dokumentacji projektowej Wykonawca nie może wskazywać znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i nie można zawrzeć w dokumentacji projektowej dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważny". W przypadku, gdy Wykonawca zawrze w dokumentacji projektowej odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, wówczas jest obowiązany wskazać w dokumentacji, że dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych oraz zobowiązany jest doprecyzować zakres dopuszczalnej równoważności. 4. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie powierzy Podwykonawcom. 5. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudnienia osób na umowę o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę. W ramach przedmiotu świadczenia Zamawiający wskazuje następujące czynności, których realizacja musi następować w ramach umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974r. - Kodeks pracy (t. j. Dz.U. z 2015 poz. 1066 z późn. zm.): - Pracownik fizyczny wykonujący prace budowlano - montażowe związane z instalacjami sanitarnymi. Minimum 5 osób zatrudnionych na umowę o pracę. Wykonywanie prac objętych w/w zakresem zamówienia dotyczy prac osób fizycznych oraz operatorów sprzętu. 6. Wykonawca na żądanie Zamawiającego obowiązany jest udokumentować zatrudnienie osób, o których mowa powyżej. W związku z tym Wykonawca obowiązany jest ewidencjonować czas pracy tych osób ze wskazaniem tożsamości danej osoby, oraz czynności, które były wykonywane przez tą osobę w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca przedłoży dowody zatrudnienia osób, o których mowa powyżej. 7. Z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia w/w osób w związku z realizacją zatrudnienia, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne za nie przedstawienie w terminie informacji, o których mowa w pkt powyżej - w wysokości 0,05 % wynagrodzenia brutto, za każdy dzień opóźnienia. 8. Wykonawca powinien zapoznać się z pełną dokumentacją projektową oraz dokonać wizji lokalnej placu budowy, w celu zapoznania się z warunkami wykonania robót. Wizja lokalna nie jest obowiązkowa i niedokonanie wizji lokalnej nie będzie podstawą do odrzucenia oferty. 9. Do wszystkich robót rozbiórkowych powinien być sporządzony protokół rozbiórki, w którym zostanie określony sposób rozdysponowania uzyskanych materiałów. Materiały i przedmioty uzyskane z rozbiórki staną się własnością Wykonawcy. W przypadku wystąpienia materiałów nadających się do ponownego użytku o sposobie ich rozdysponowania zadecyduje Zamawiający. 10. Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia zobowiązuje się do: a) urządzenia terenu budowy, b) poniesienia ewentualnych kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej, c) składowanie nadmiaru urobku z robót ziemnych zostanie wskazane przez inspektora nadzoru inwestorskiego; d) zapewnienia dostępu do posesji w sąsiedztwie placu budowy, e) wykonania oznakowania terenu budowy na czas prowadzenia robót oraz odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy, f) zapewnienia obsługi komunikacyjnej, usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, g) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia obiektu, jego części, bądź urządzeń w toku realizacji - naprawienia ich i doprowadzenia do stanu pierwotnego, h) umożliwienia wstępu na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego i pracownikom jednostek sprawujących funkcje kontrolne, w tym przedstawicielom Samorządu Województwa, oraz uprawnionym przedstawicielom Zamawiającego, i) Wykonawca zobowiązuje się poddać kontrolom dokumenty związane z realizacją niniejszej Umowy oraz poddać się wizytacjom terenowym w miejscu realizacji umowy i w swojej siedzibie, prowadzonym przez upoważnionych przedstawicieli Samorządu Województwa, Urząd Kontroli Skarbowej, organy kontroli krajowej i/lub przedstawicieli Unii Europejskiej zarówno przed rozpoczęciem realizacji inwestycji jak i w toku jej realizacji, a także po jej zakończeniu. j) wykonania badań, prób, jak również do dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia do odbioru robót ulegających zakryciu lub zanikających, k) uporządkowania placu budowy po zakończeniu robót i przekazaniu go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45240000-1


Dodatkowe kody CPV: 45332200-5, 45332000-3, 45210000-2, 45310000-3, 45312310-3, 45342000-6, 71200000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Rozbudowa stacji uzdatniania wody w Leśnikach

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 983677.18
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma BARTOSZ Sp. j. Bujwicki, Sobiech
Email wykonawcy: realizacja@bartosz.com.pl
Adres pocztowy: ul.Sejneńska 7
Kod pocztowy: 15-399
Miejscowość: Białystok
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1293728.65
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1293728.65
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1293728.65
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 447000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Northern Environmental and Water Solutions Polska Sp. z o.o.
Email wykonawcy: poczta@fann.pl
Adres pocztowy: ul. Śląska 88
Kod pocztowy: 40-742
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 696707.67
Oferta z najniższą ceną/kosztem 696707.67
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 822772.83
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 50%

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.