eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa, montaż urządzeń i wdrożenie systemu sprzedaży biletów wstępu dla Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Warszawie wraz z instalacją i uruchomieniem.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-11-27

Ogłoszenie nr 500065094-N-2017 z dnia 27-11-2017 r.

Miejski Ogród Zoologiczny w Warszawie: Dostawa, montaż urządzeń i wdrożenie systemu sprzedaży biletów wstępu dla Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Warszawie wraz z instalacją i uruchomieniem.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 613441-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejski Ogród Zoologiczny w Warszawie, Krajowy numer identyfikacyjny 012878673, ul. ul. Ratuszowa 1/3, 03-461 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 6194041, e-mail przetargi@zoo.waw.pl, faks 22 6195898.
Adres strony internetowej (url): www.zoo.waw.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa, montaż urządzeń i wdrożenie systemu sprzedaży biletów wstępu dla Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Warszawie wraz z instalacją i uruchomieniem.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

NZ-28-10/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż urządzeń i wdrożenie systemu sprzedaży biletów wstępu dla Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Warszawie wraz z instalacją i uruchomieniem. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części, zwane ZADANIAMI. ZADANIE NR 1 - Zakup i montaż urządzeń dwóch stanowisk kasowych wraz z oprogramowaniem w punkcie informacyjnym Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Warszawie. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności dostawę i montaż wraz z instalacją i uruchomieniem: moduł kasowy (2 stanowiska); terminal fiskalny (2 szt.); zestaw: monitor dotykowy 15", klawiatura i mysz (2 kpl.); drukarka biletów z nożem (2 szt.); drukarka laserowa (1 szt.); drukarka kart plastikowych (2 szt.); kasetka na pieniądze - szuflada kasjerska (2 szt.); mobilny terminal kontroli biletów (2 szt.); moduł kontroli biletów (2 stanowiska). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 1.1. i Załączniku Nr 4 do SIWZ. ZADANIE NR 2 - Zakup i montaż urządzeń wraz z oprogramowaniem pozwalający na rozbudowę systemu sprzedaży biletów wstępu do Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Warszawie. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności dostawę i montaż wraz z instalacją i uruchomieniem: moduł zapewniający integrację systemu ze stacjonarnym automatem biletowym (3 stanowiska), moduł umożliwiający samodzielny zakup biletów wstępu z poziomu strony internetowej ZOO wraz z czytnikami kodów kreskowych (1 szt.), moduł umożliwiający wymianę danych pomiędzy systemem sprzedaży on-line a programem finansowo-księgowym ZOO (1 szt.), moduł umożliwiający kompleksową obsługę rezerwacji biletów wstępu do ZOO (1 stanowisko), moduł dotyczący kontroli biletów (3 stanowiska), drukarka biletów z nożem (7 szt.), drukarka kart plastikowych (2 szt.), mobilny terminal kontroli biletów (3 szt.), ładowarka do mobilnego terminala kontroli biletów (2 szt.), materiały eksploatacyjne: zasilacz awaryjny UPS stanowiska kasowego (2 szt.), kamera internetowa (2 szt.), taśmy barwiące (30 szt.), karty plastikowe z grafiką (6 000 szt.). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 1.2. i Załączniku Nr 4 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 30200000-1


Dodatkowe kody CPV: 48110000-2, 72263000-6, 72253200-5, 80511000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zakup i montaż urządzeń dwóch stanowisk kasowych wraz z oprogramowaniem w punkcie informacyjnym Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Warszawie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 46980.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SoftCOM Spółka Jawna, Piotr Szuba, Tomasz Wierzbowski
Email wykonawcy: biuro@softcom.wroc.pl, kontakt@iksoris.pl
Adres pocztowy: ul. Buforowa 115
Kod pocztowy: 52-131
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 57785.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 57785.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 57785.40
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zakup i montaż urządzeń wraz z oprogramowaniem pozwalający na rozbudowę systemu sprzedaży biletów wstępu do Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Warszawie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 95420.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SoftCOM Spółka Jawna, Piotr Szuba, Tomasz Wierzbowski
Email wykonawcy: biuro@softcom.wroc.pl, kontakt@iksoris.pl
Adres pocztowy: ul. Buforowa 115
Kod pocztowy: 52-131
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 119740.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 119740.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 119740.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.