To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-03-26
Ogłoszenie nr 500065242-N-2018 z dnia 26-03-2018 r.
Powiat Nowosądecki, Zarząd Powiatu Nowosądeckiego: Zamówienie na usługi usunięcia i
przekazania do unieszkodliwienia odpadów zawierających azbest o kodach 17 06 01 i 17 06
05, zgromadzonych na terenie powiatu nowosądeckiego, w ramach projektu pn. "Likwidacja
wyrobów zawierających azbest w Powiecie Nowosądeckim"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie jest realizaowane w ramach projektu "Likwidacja wyrobów zawierających azbest w Powiecie Nowosądeckiem" realizowanego w ramach 5 Osi priorytetowej Ochrona środowiska, działanie 5.2 Rozwijanie systemu gospodarki odpadami, poddziałanie 5.2.2. Gospodarka odpadami - SPR Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lat 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 520884-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Nowosądecki, Zarząd Powiatu Nowosądeckiego, Krajowy numer identyfikacyjny 491893180,
ul. Jagiellońska
33,
33-300
Nowy Sącz, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
+48 18 41 41 600, e-mail
bziecina@nowosadecki.pl, mzelasko@nowosadecki.pl, faks
+48 18 41 41 700.
Adres strony internetowej (url): www.bip.nowosadecki.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zamówienie na usługi usunięcia i przekazania do unieszkodliwienia odpadów zawierających azbest o kodach 17 06 01 i 17 06 05, zgromadzonych na terenie powiatu nowosądeckiego, w ramach projektu pn. "Likwidacja wyrobów zawierających azbest w Powiecie Nowosądeckim"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZPI.272.1.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są usługi usunięcia i przekazania do unieszkodliwienia odpadów zawierających azbest o kodach 17 06 01 i 17 06 05, zgromadzonych na terenie powiatu nowosądeckiego, w ramach projektu pn. "Likwidacja wyrobów zawierających azbest w Powiecie Nowosądeckim". Ilość odpadów przeznaczonych do usunięcia wynosi 1200 Mg. Usuwanie i unieszkodliwienie odpadów powinno odbywać się zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach /tekst jednolity Dz. U. z 2018 r., poz. 21, ze zmianami/. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu: "Likwidacja wyrobów zawierających azbest w Powiecie Nowosądeckiem" realizowanego w ramach 5 Osi priorytetowej Ochrona środowiska, działanie 5.2 Rozwijanie systemu gospodarki odpadami, poddziałanie 5.2.2. Gospodarka odpadami - SPR Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: o Pakowanie, załadunek, transport (bez możliwości magazynowania na terenie powiatu nowosądeckiego) odpadów zawierających azbest do miejsca unieszkodliwienia i ich unieszkodliwienie. Wykaz posesji (zaw. dane osobowe właściciela posesji), z których należy usunąć odpady dostarczony będzie po podpisaniu umowy z wykonawcą wybranym w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Obszar objęty zamówieniem obejmuje 16 gmin wchodzących w skład administracyjny Powiatu Nowosądeckiego. o Przed przystąpieniem do prac związanych z realizacją zamówienia nastąpi protokolarne wyszczególnienie zakresu rzeczowego, wykazu miejsc (posesji) i ilości odpadów niebezpiecznych przeznaczonych do usunięcia i unieszkodliwienia. o Odpady w trakcie załadunku na w/w posesjach będą ważone, a następnie ich ilość potwierdzana będzie przez Wykonawcę na podstawie ważenia w miejscu unieszkodliwiania odpadów (składowisko odpadów niebezpiecznych). Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli wagi odpadów w miejscu wskazanym przez siebie. o Odpady usuwane i unieszkodliwiane będą zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Unieszkodliwienie odpadów zawierających azbest może nastąpić wyłącznie na składowisku odpadów niebezpiecznych którego zarządzający posiada zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych o kodach 17 06 01 i 17 06 05. Składowisko należy wskazać w ofercie cenowej, której formularz stanowi zał. nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. o W trakcie i po realizacji usługi Wykonawca przedstawiać będzie rozliczenia miesięczne (sporządzane w 4 egzemplarzach: 2 egzemplarze dla zamawiającego, 1 egzemplarz dla właściciela posesji i 1 egzemplarz dla wykonawcy). Rozliczenie zawierać będzie: Kartę przekazania odpadu z podpisami właściciela posesji, z której usuwane były odpady, jak również Wykonawcy, który świadczy usługę transportu i unieszkodliwienia (w przypadku przekazywania odpadów do unieszkodliwienia innemu podmiotowi karta przekazania odpadów powinna zostać podpisana również przez ten podmiot), oryginały kwitów wagowych z miejsca unieszkodliwienia odpadów (tylko dla Powiatu), oświadczenia o prawidłowości wykonanych prac związanych z usunięciem odpadów zawierających azbest zgodne z § 8 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. Nr 71, poz. 649, ze zmianami). o Po zatwierdzeniu przez zamawiającego przedstawionych przez wykonawcę w/w rozliczeń, przekazana zostanie wykonawcy w terminie 14 dni informacja dotycząca wysokości faktury za rozliczoną usługę. o Do obowiązku wykonawcy należeć będzie również sporządzenie dokumentacji fotograficznej (na płycie CD lub DVD), z każdego miejsca z którego usuwane będą odpady zawierające azbest - min. 3 fotografie z każdej posesji tj. przed pakowaniem, po pakowaniu i w trakcie załadunku (widok wyświetlacza wagi odpadów). Fotografie muszą zawierać oznaczenie rzeczywistej daty i godziny prowadzonych prac. o Do obowiązku wykonawcy należeć będzie również umieszczenie wzoru logotypu udostępnionego przez zamawiającego na w/w dokumentach dot. rozliczenia usługi.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90650000-8
Dodatkowe kody CPV: 90512000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
1. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy określa wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby/osób wykonującej/-ych czynności polegające na pakowaniu, załadunku i obsłudze środków transportu do przewożenia wyrobów zawierających azbest gdyż wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2018 r. poz. 108, ze zmianami): a. sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy: Wykonawca w terminie do 7 dni od dnia zawarcia umowy w sprawie realizacji zamówienia publicznego dostarczy zamawiającemu oświadczenie własne o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osoby/osób wykonującej/-ych czynności opisane powyżej. b. uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań: o Każdorazowo na żądanie zamawiającego, w terminie wskazanym przez zamawiającego, nie krótszym niż 7 dni, wykonawca przedłoży oświadczenie własne o zatrudnieniu na umowę o pracę osoby/osób wykonującej/-ych czynności opisane powyżej. o W przypadku naruszenia obowiązku udokumentowania zatrudnienia osób wykonujących wymienione powyżej czynności, opisanego w lit. a oraz w lit. b tiret 1 wykonawca zapłaci zamawiającemu karę umowną w wysokości 500 zł brutto za każdy dzień zwłoki w dostarczeniu oświadczeń. Jeżeli zwłoka przekroczy 10 dni zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy z winy wykonawcy i kara umowna w wysokości 20% ceny oferty wykonawcy. o W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę zamawiający zastrzega sobie prawo zwrócenia się do Państwowej Inspekcji Pracy o przeprowadzenie kontroli w zakresie realizacji przez wykonawcę obowiązku, o którym mowa w pkt 4 SIWZ. c. rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: Zamawiający wymaga, aby wykonawca lub podwykonawca przez cały okres wykonywania czynności polegających na pakowaniu, załadunku i obsłudze środków transportu do przewożenia wyrobów zawierających azbest zatrudniał na umowę o pracę osobę/osoby wykonującą/-e te czynności. 2. Zamówienie nie jest przeznaczone do użytku osób fizycznych, zatem Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 5 ustawy. 3. Standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy, odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia zostały określone w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach /tekst jednolity Dz. U. z 2018 r., poz. 21, ze zmianami/ i rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest /Dz. U. Nr 71, poz. 649 ze zmianami/. 4. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
309888.89
Liczba otrzymanych ofert:
7
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: FIRMA REMONTOWO - BUDOWLANA "RAGAR" Radosław Rokosz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
334680
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów z trzech cmentarzy zlokalizowanych na terenie Nowego Sącza
- BZP.271.107.2024 Wykonanie operatu szacunkowego w celu ustalenia odszkodowania za usunięte drzewa.
- Świadczenie usług drukarskich dla Małopolskiego Centrum Kultury SOKÓŁ w Nowym Sączu w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkolenia grupowego pn. "Księgowy"
- Dostawa foteli biurowych
- BZP.271.109.2024 Wykonanie dwóch koncepcji programowo-przestrzennych oraz dokumentacji projektowej w ramach zamierzenia inwestycyjnego pn. "Magiczna Kraina Przygód".
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Obryte w 2025 r.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkanych z PSZOK oraz od instytucji podległych Urzędowi Gminy Stary Zamość w 2025 roku
- Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Grębów
- Świadczenie usługi transportu odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych).
- ODBIÓR ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY RĄBINO W OKRESIE OD 01.01.2025 R. DO 31.12.2025 R.
- Odbiór i transport odpadów z posesji Domu Pomocy Społecznej w Nowej Wsi Ełckiej przy ul. Lipowej 1
więcej: Usługi transportu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.