eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy SączZamówienie na usługi usunięcia i przekazania do unieszkodliwienia odpadów zawierających azbest o kodach 17 06 01 i 17 06 05, zgromadzonych na terenie powiatu nowosądeckiego, w ramach projektu pn. "Likwidacja wyrobów zawierających azbest w Powiecie Nowosądeckim"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-03-26

Ogłoszenie nr 500065242-N-2018 z dnia 26-03-2018 r.

Powiat Nowosądecki, Zarząd Powiatu Nowosądeckiego: Zamówienie na usługi usunięcia i przekazania do unieszkodliwienia odpadów zawierających azbest o kodach 17 06 01 i 17 06 05, zgromadzonych na terenie powiatu nowosądeckiego, w ramach projektu pn. "Likwidacja wyrobów zawierających azbest w Powiecie Nowosądeckim"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie jest realizaowane w ramach projektu "Likwidacja wyrobów zawierających azbest w Powiecie Nowosądeckiem" realizowanego w ramach 5 Osi priorytetowej Ochrona środowiska, działanie 5.2 Rozwijanie systemu gospodarki odpadami, poddziałanie 5.2.2. Gospodarka odpadami - SPR Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lat 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 520884-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Nowosądecki, Zarząd Powiatu Nowosądeckiego, Krajowy numer identyfikacyjny 491893180, ul. Jagiellońska 33, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. +48 18 41 41 600, e-mail bziecina@nowosadecki.pl, mzelasko@nowosadecki.pl, faks +48 18 41 41 700.
Adres strony internetowej (url): www.bip.nowosadecki.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zamówienie na usługi usunięcia i przekazania do unieszkodliwienia odpadów zawierających azbest o kodach 17 06 01 i 17 06 05, zgromadzonych na terenie powiatu nowosądeckiego, w ramach projektu pn. "Likwidacja wyrobów zawierających azbest w Powiecie Nowosądeckim"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZPI.272.1.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są usługi usunięcia i przekazania do unieszkodliwienia odpadów zawierających azbest o kodach 17 06 01 i 17 06 05, zgromadzonych na terenie powiatu nowosądeckiego, w ramach projektu pn. "Likwidacja wyrobów zawierających azbest w Powiecie Nowosądeckim". Ilość odpadów przeznaczonych do usunięcia wynosi 1200 Mg. Usuwanie i unieszkodliwienie odpadów powinno odbywać się zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach /tekst jednolity Dz. U. z 2018 r., poz. 21, ze zmianami/. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu: "Likwidacja wyrobów zawierających azbest w Powiecie Nowosądeckiem" realizowanego w ramach 5 Osi priorytetowej Ochrona środowiska, działanie 5.2 Rozwijanie systemu gospodarki odpadami, poddziałanie 5.2.2. Gospodarka odpadami - SPR Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: o Pakowanie, załadunek, transport (bez możliwości magazynowania na terenie powiatu nowosądeckiego) odpadów zawierających azbest do miejsca unieszkodliwienia i ich unieszkodliwienie. Wykaz posesji (zaw. dane osobowe właściciela posesji), z których należy usunąć odpady dostarczony będzie po podpisaniu umowy z wykonawcą wybranym w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Obszar objęty zamówieniem obejmuje 16 gmin wchodzących w skład administracyjny Powiatu Nowosądeckiego. o Przed przystąpieniem do prac związanych z realizacją zamówienia nastąpi protokolarne wyszczególnienie zakresu rzeczowego, wykazu miejsc (posesji) i ilości odpadów niebezpiecznych przeznaczonych do usunięcia i unieszkodliwienia. o Odpady w trakcie załadunku na w/w posesjach będą ważone, a następnie ich ilość potwierdzana będzie przez Wykonawcę na podstawie ważenia w miejscu unieszkodliwiania odpadów (składowisko odpadów niebezpiecznych). Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli wagi odpadów w miejscu wskazanym przez siebie. o Odpady usuwane i unieszkodliwiane będą zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Unieszkodliwienie odpadów zawierających azbest może nastąpić wyłącznie na składowisku odpadów niebezpiecznych którego zarządzający posiada zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych o kodach 17 06 01 i 17 06 05. Składowisko należy wskazać w ofercie cenowej, której formularz stanowi zał. nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. o W trakcie i po realizacji usługi Wykonawca przedstawiać będzie rozliczenia miesięczne (sporządzane w 4 egzemplarzach: 2 egzemplarze dla zamawiającego, 1 egzemplarz dla właściciela posesji i 1 egzemplarz dla wykonawcy). Rozliczenie zawierać będzie: Kartę przekazania odpadu z podpisami właściciela posesji, z której usuwane były odpady, jak również Wykonawcy, który świadczy usługę transportu i unieszkodliwienia (w przypadku przekazywania odpadów do unieszkodliwienia innemu podmiotowi karta przekazania odpadów powinna zostać podpisana również przez ten podmiot), oryginały kwitów wagowych z miejsca unieszkodliwienia odpadów (tylko dla Powiatu), oświadczenia o prawidłowości wykonanych prac związanych z usunięciem odpadów zawierających azbest zgodne z § 8 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. Nr 71, poz. 649, ze zmianami). o Po zatwierdzeniu przez zamawiającego przedstawionych przez wykonawcę w/w rozliczeń, przekazana zostanie wykonawcy w terminie 14 dni informacja dotycząca wysokości faktury za rozliczoną usługę. o Do obowiązku wykonawcy należeć będzie również sporządzenie dokumentacji fotograficznej (na płycie CD lub DVD), z każdego miejsca z którego usuwane będą odpady zawierające azbest - min. 3 fotografie z każdej posesji tj. przed pakowaniem, po pakowaniu i w trakcie załadunku (widok wyświetlacza wagi odpadów). Fotografie muszą zawierać oznaczenie rzeczywistej daty i godziny prowadzonych prac. o Do obowiązku wykonawcy należeć będzie również umieszczenie wzoru logotypu udostępnionego przez zamawiającego na w/w dokumentach dot. rozliczenia usługi.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90650000-8


Dodatkowe kody CPV: 90512000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

1. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy określa wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby/osób wykonującej/-ych czynności polegające na pakowaniu, załadunku i obsłudze środków transportu do przewożenia wyrobów zawierających azbest gdyż wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2018 r. poz. 108, ze zmianami): a. sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy: Wykonawca w terminie do 7 dni od dnia zawarcia umowy w sprawie realizacji zamówienia publicznego dostarczy zamawiającemu oświadczenie własne o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osoby/osób wykonującej/-ych czynności opisane powyżej. b. uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań: o Każdorazowo na żądanie zamawiającego, w terminie wskazanym przez zamawiającego, nie krótszym niż 7 dni, wykonawca przedłoży oświadczenie własne o zatrudnieniu na umowę o pracę osoby/osób wykonującej/-ych czynności opisane powyżej. o W przypadku naruszenia obowiązku udokumentowania zatrudnienia osób wykonujących wymienione powyżej czynności, opisanego w lit. a oraz w lit. b tiret 1 wykonawca zapłaci zamawiającemu karę umowną w wysokości 500 zł brutto za każdy dzień zwłoki w dostarczeniu oświadczeń. Jeżeli zwłoka przekroczy 10 dni zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy z winy wykonawcy i kara umowna w wysokości 20% ceny oferty wykonawcy. o W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę zamawiający zastrzega sobie prawo zwrócenia się do Państwowej Inspekcji Pracy o przeprowadzenie kontroli w zakresie realizacji przez wykonawcę obowiązku, o którym mowa w pkt 4 SIWZ. c. rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: Zamawiający wymaga, aby wykonawca lub podwykonawca przez cały okres wykonywania czynności polegających na pakowaniu, załadunku i obsłudze środków transportu do przewożenia wyrobów zawierających azbest zatrudniał na umowę o pracę osobę/osoby wykonującą/-e te czynności. 2. Zamówienie nie jest przeznaczone do użytku osób fizycznych, zatem Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 5 ustawy. 3. Standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy, odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia zostały określone w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach /tekst jednolity Dz. U. z 2018 r., poz. 21, ze zmianami/ i rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest /Dz. U. Nr 71, poz. 649 ze zmianami/. 4. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 309888.89
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 7
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: FIRMA REMONTOWO - BUDOWLANA "RAGAR" Radosław Rokosz
Email wykonawcy: ragar@poczta.fm
Adres pocztowy: os. 1000-Lecia 35/16
Kod pocztowy: 31-610
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 334680
Oferta z najniższą ceną/kosztem 334680
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 466560
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.