To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-11-28
Ogłoszenie nr 500065571-N-2017 z dnia 28-11-2017 r.
16 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Drawsku Pomorskim, ul. Głowna 1, 78-513 Oleszno: Zakup i dostawa narzędzi oraz sprzętu warsztatowego dla jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 16 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Drawsku Pomorskim Znak postępowania: 1045/2017
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 598272
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
16 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Drawsku Pomorskim, ul. Głowna 1, 78-513 Oleszno, Krajowy numer identyfikacyjny 32099164900000,
ul. ul. Główna
1,
78-513
Oleszno, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
261474572, e-mail
16wog.zam.pub@ron.mil.pl, faks
261474571.
Adres strony internetowej (url): www.16wog.wp.mil.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: SKAEB PAŃSTWA 16 WOG
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa narzędzi oraz sprzętu warsztatowego dla jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 16 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Drawsku Pomorskim Znak postępowania: 1045/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa narzędzi i sprzętu warsztatowego dla 16 WOG 2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę narzędzi i sprzętu szczegółowo opisanego w formularzu cenowym 3. Wykonawca dostarczy narzędzia oraz sprzęt warsztatowy, wolny od jakichkolwiek usterek, spełniający wymagania jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób, fabrycznie nowy (pierwszego gatunku) i nieobciążony prawami unormowanymi na rzecz osób trzecich. Ponadto sprzęt warsztatowy będzie dostarczony w opakowaniach fabrycznych z oznaczeniami producenta i numerem katalogowym (jeśli występuje) oraz wszelkimi instrukcjami. 4. Instrukcje, schematy oraz opisy zestawów muszą być w języku polskim. 5. Dostarczane sprzęty muszą być opakowane i zakonserwowane metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych. 6. Koszt transportu i opakowania przedmiotu umowy pokrywa Wykonawca. 7. Wykonawca zobowiązuje się do rozładunku towaru na własny koszt we właściwym magazynie w miejscu wskazanym przez magazyniera. 8. Zamawiający po stwierdzeniu niezgodności ilościowych lub ukrytych wad jakościowych postawi towar do dyspozycji Wykonawcy, powiadamiając go niezwłocznie (telefonicznie, fax-em lub e-mail-em) o stwierdzonych brakach lub wadach. 9. W przypadku kwestionowania jakości towaru przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się wymienić go na towar właściwej jakości. 10. W przypadku ujawnienia w czasie przechowywania lub eksploatacji ukrytej wady towaru Zamawiający postawi niezwłocznie towar do dyspozycji Wykonawcy. 11. Wykonawca z chwilą otrzymania zawiadomienia o wykryciu wad towaru zobowiązuje się w terminie 1 dnia roboczego wydelegować swojego przedstawiciela celem załatwienia reklamacji - zadysponowania reklamowanym towarem i dostarczenia w zamian towaru właściwej jakości pod rygorem skorzystania z opcji tzw. zakupu zastępczego na koszt i ryzyko Wykonawcy. 12. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań wynikających z umowy. 13. Zabrania się tworzenia zestawów narzędzi. Dostarczane zestawy narzędzi muszą być zestawami utworzonymi przez jednego producenta, posiadać symbol katalogowy/ symbol producenta oraz opis zestawu w języku polskim. 14. W formularzu należy wpisać numer katalogowy oraz producenta oferowanych towarów. Warość jednostkowa zaoferowanego sprzętu nie może przekroczyć wartości 3500,00zł brutto. 15. Jeśli producent oferowanych towarów wymaga kart gwarancyjnych bądź rejestracji elektronicznej to Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wypełnione karty i potwierdzenie rejestracji elektronicznej. 16. Do każdej faktury Wykonawca zobowiązuje się dołączyć protokół odbioru (wg. Wzoru) na którym widnieć będzie podpis osoby przyjmującej towar oraz osoby wydającej towar, a także data odbioru towaru. 17. Na każde wezwanie Zamawiającego (bezwzględnie Wykonawca który zostanie zakwalifikowany do II ETAPU) do każdej pozycji wskazanej przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest przedstawić kartę charakterystyki w języku polskim , z której jasno będzie wynikało, że zaproponowany sprzęt/narzędzia spełnia wymagania postawione przez Zamawiającego, (przez kartę charakterystyki należy rozumieć kopię z katalogu producenta, wydruk ryciny ze strony internetowej z opisem i charakterystyką danego produktu, potwierdzone za zgodność z oryginałem) 18. Kody kreskowe Sprzęt powinien być znakowany jako wyrób detaliczny i posiadać nr GTIN wraz ze stosowną symboliką kodu kreskowego. W przypadku gdy wyroby nie są oznaczone nr GTIN, Wykonawca wystawi i dostarczy wraz z wyrobem dodatkową etykietę logistyczną GS1-128 z użyciem IZ. która powinna spełniać wymagania opisane w § 4 pkt.5 ppkt.5 załącznika do decyzji 3/MON i zawierać: A) SSCC jednostki logistycznej z IZ 00 B) GTIN wyrobu w ilości stanowiącej jednostkę logistyczną z IZ 01 C) Data produkcji z IZ 11 D) Numer seryjny z IZ 21 E) Data gwarancji producenta lub data ważności z IZ 17 (jeżeli występuje) F) numer partii z IZ 10 ( jeżeli występuje) oraz dodatkowo: Jednolity indeks Materiałowy przekazany przez Zamawiającego Wykonawcy Unikalny numer magazynowy NATO NSN ( ang. NATO Stock Number) - o ile został nadany dla danego towaru. Dodatkowe informacje w zakresie IZ GTIN SSCC dostępne są u organizatora systemu GS-1 w Polsce. - Instytut Logistyki i Magazynowania w Poznaniu. Wykonawca wypełni Kartę Wyrobu której wzór określa załącznik nr 8 do SIWZ. Wypełnioną Kartę Wyrobu w postaci elektronicznej (format EXCEL) Wykonawca uzgodni z Zamawiającym ( w celu określenia prawidłowych danych w zakresie JIM i ewentualnie skorygowania błędów w karcie) i następnie przekaże Zamawiającemu minimum na siedem dni przed dostarczeniem towarów.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 42650000-7
Dodatkowe kody CPV: 42662000-4, 14520000-2, 44510000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
114184.55
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: METALZBYT - HURT Spółka z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
124406.70
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI OLESZNO
- ,,Dostawa akumulatorów".
- Roboty remontowe ogrodzenia przy ul. Wroniej 3 w m. Wałcz
- Częściowy remont elewacji bud. nr 25 w m. Złocieniec.
- Częściowy remont pokryć dachowych bud nr 71 Bucierz, 215 Konotop oraz 149 OPBMR Głębokie.
- Częściowy remont pokryć dachowych bud nr 121, 193 i 61 w m. Złocieniec.
więcej: przetargi OLESZNO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia warsztatu - doposażenie bazy dydaktycznej w ramach projektu "Otwarci na motoryzacyjny postęp"
- Zakup mulczerów na potrzeby ZZ Gliwice oraz ZZ Katowice
- Unowocześnienie procesu nauczania w Zespole Szkół im. Macieja Rataja w Reszlu w ramach projektu "Renowacja tradycji - nowoczesne kształcenie stolarzy"
- DOSTAWA NARZĘDZI I WYPOSAŻENIA WARSZTATOWEGO (6 ZADAŃ)
- Przebudowa drogi gminnej nr 495515 w m. Pniewo
- Wyposażenie specjalistyczne pracowni konserwatorskich na potrzeby nowego budynku Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie - VII części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.