To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-03-27
Ogłoszenie nr 500065659-N-2018 z dnia 27-03-2018 r.
Nieruchomości i Opłaty Lokalne Sp. z o.o.: Przebudowa sanitariatów w budynku położonym przy ul. E. Gierczak 32 e w Szczecinie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 520981-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Nieruchomości i Opłaty Lokalne Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 32113982100000,
ul. ul. Czesława
9,
71804
Szczecin, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
91 421 63 23, e-mail
aczerkawska@niol.szczecin.pl, faks
91 421 63 20.
Adres strony internetowej (url): www.niol.szczecin.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa sanitariatów w budynku położonym przy ul. E. Gierczak 32 e w Szczecinie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):NiOL/ZP/13/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje: o przebudowę sanitariatów, o wydzielenie sanitariatu dla osób niepełnosprawnych, o poszerzenie ciągów komunikacyjnych oraz o prace sanitarne i elektryczne. Do obowiązków Wykonawcy należało w szczególności będzie: 1) protokolarne przejęcie od Zamawiającego terenu robót budowlanych; 2) realizowanie przedmiotu zamówienia z należytą starannością, poprzez odpowiednio wykwalifikowaną załogę, posiadającą niezbędne uprawnienia, wiedzę i doświadczenie w zakresie powierzonych jej robót; 3) wykonywanie prac zgodnie z projektem budowlanym, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, postanowieniami umowy, przepisami prawa budowlanego, warunkami technicznymi, normami oraz wiedzą techniczną, zasadami sztuki budowlanej i wymogami powstałymi na skutek poczynionych uzgodnień; 4) stosowanie wyłącznie wyrobów i materiałów posiadających aktualne dokumenty dopuszczające do używania w budownictwie, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, w tym spełniających wymagania ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o Wyrobach budowlanych (Dz.U. 2004 nr 92 poz. 881 ze zm.); 5) uzgadnianie z Zamawiającym rodzajów materiałów wykończeniowych oraz armatury przed ich zastosowaniem i montażem; 6) przeprowadzanie na własny koszt wszelkich, wymaganych przepisami badań, sprawdzeń, pomiarów oraz sporządzenia wymaganych przepisami protokołów, inwentaryzacji itp. oraz przekazania ich Zamawiającemu (protokoły badań, sprawdzeń i pomiarów muszą być zakończone wynikiem pozytywnym); 7) wykonanie, w celu zrealizowania i oddania przedmiotu umowy, wszelkich innych robót podstawowych, pomocniczych i towarzyszących; 8) zgłaszanie Zamawiającemu robót ulegających zakryciu lub zanikających oraz umożliwienie ich odbioru; 9) oznaczenie, zgodnie z obowiązującymi przepisami, terenu robót budowlach (odpowiednie oznakowanie i zabezpieczenie miejsc prowadzenia robót, wygrodzenie miejsca realizacji robót oraz stref niebezpiecznych); 10) zorganizowanie zaplecza robót i zaplecza socjalnego dla własnych potrzeb - zgodnie z obowiązującymi przepisami i dokonanymi w tym zakresie uzgodnieniami; 11) zapewnienie warunków bezpieczeństwa i ochrony przeciwpożarowej (prowadzenie robót budowlanych musi odbywać się zgodnie z przepisami BHP i ppoż.), 12) zapewnienie ochrony mienia znajdującego się na terenie budowy, w szczególności pod względem przeciwpożarowym; 13) zabezpieczenie mienia Zamawiającego znajdującego się w pomieszczeniach i na terenie, gdzie prowadzone są roboty (Wykonawca odpowiadał będzie za jego ewentualną utratę, zniszczenie lub uszkodzenie); 14) prowadzenie na bieżąco i przechowywanie następujących dokumentów w formie zgodnej z art. 3 pkt 13 i art. 46 ustawy Prawo budowlane: a) dziennika budowy, b) protokołów odbioru robót, c) zgłoszenia Zamawiającemu odbioru robót, 15) usuwanie na bieżąco, na koszt własny, z terenu robót wszelkich odpadów, śmieci i innych zbędnych materiałów oraz urządzeń; 16) codzienne porządkowanie obiektu po zakończeniu robót do stopnia umożliwiającego normalne jego funkcjonowanie; każdy udokumentowany przypadek pozostawienia nieuporządkowanego terenu robót skutkował będzie naliczeniem kary umownej; 17) usunięcie po zakończeniu robót, na własny koszt, poza teren robót budowlanych wszelkich urządzeń tymczasowych, zaplecza itp. oraz pozostawienia całego terenu robót w stanie uporządkowanym i odtworzenie ewentualnych uszkodzeń; 18) sukcesywne, w trakcie realizacji robót, wywożenie i utylizacja wszelkich pozostałości budowlanych, np. gruz, zdemontowane elementy instalacji; 19) przestrzeganie obowiązujących przepisów dotyczących gospodarki odpadami; 20) uczestnictwo w spotkaniach konsultacyjnych, które odbywać się będą w dni robocze, poprzez oddelegowanie kierownika budowy oraz osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy; 21) prowadzenie na bieżąco pisemnej listy zawierającej aktualny wykaz osób przewidzianych do wykonania robót po jego stronie. Lista ta w każdym czasie będzie dostępna u Kierownika budowy i udostępniana na każde żądanie przedstawiciela Zamawiającego; 22) dostarczenie dokumentacji powykonawczej. 2. Kierowanie robotami będzie sprawowane przez osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45400000-1
Dodatkowe kody CPV: 45210000-2, 45300000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
85910.57
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Edu&Job Szkolenia, Praca
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
105670.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Remont budynku nr 66, zlokalizowanego na terenie Składu Mosty.
- "Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie zadania pn. "Wsparcie zasilania energetycznego Kompleksu Rekreacyjnego Arkonka - mikroinstalacje fotowoltaiczne" (zaprojektuj i wybuduj)"
- Rozbudowa systemu hydrometeorologicznego.
- Dostawa wyrobów jednorazowych, żeli przewodzących i papierów rejestrujących dla USK-2 PUM w Szczecinie
- Renowacja kanalizacji deszczowej w ulicy Szczepowej w Szczecinie
- Roboty remontowe w gmachu Urzędu Miasta Szczecin i jego agendzie w roku 2025
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie systemu klimatyzacji pomieszczeń przedszkolnych Przedszkola nr 6 w Oleśnicy
- Modernizacja 5 piętra w budynku głównym PCM Sp. z o.o. w celu utworzenia oddziału geriatrii w formule zaprojektuj-wybuduj
- Budowa mieszkań wspomaganych na terenie osiedla przy ul. Orląt Lwowskich w Nysie
- Remont konstrukcji i pokrycia dachu przychodni przy ul. Elbląskiej w formule "zaprojektuj i wybuduj".
- "Remont pomieszczeń w 3 placówkach należących do Miejskiego Zespołu Żłobków w Lublinie w okresie 01-25 lipca 2025r."
- Remont korytarza oraz 4 toalet na 2 piętrze pawilonu E w kompleksie budynków Sądu Okręgowego w Krakowie, ul. Przy Rondzie 7
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.