eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinPrzebudowa sanitariatów w budynku położonym przy ul. E. Gierczak 32 e w Szczecinie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-03-27

Ogłoszenie nr 500065659-N-2018 z dnia 27-03-2018 r.

Nieruchomości i Opłaty Lokalne Sp. z o.o.: Przebudowa sanitariatów w budynku położonym przy ul. E. Gierczak 32 e w Szczecinie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 520981-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Nieruchomości i Opłaty Lokalne Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 32113982100000, ul. ul. Czesława 9, 71804 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 91 421 63 23, e-mail aczerkawska@niol.szczecin.pl, faks 91 421 63 20.
Adres strony internetowej (url): www.niol.szczecin.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa sanitariatów w budynku położonym przy ul. E. Gierczak 32 e w Szczecinie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

NiOL/ZP/13/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuje: o przebudowę sanitariatów, o wydzielenie sanitariatu dla osób niepełnosprawnych, o poszerzenie ciągów komunikacyjnych oraz o prace sanitarne i elektryczne. Do obowiązków Wykonawcy należało w szczególności będzie: 1) protokolarne przejęcie od Zamawiającego terenu robót budowlanych; 2) realizowanie przedmiotu zamówienia z należytą starannością, poprzez odpowiednio wykwalifikowaną załogę, posiadającą niezbędne uprawnienia, wiedzę i doświadczenie w zakresie powierzonych jej robót; 3) wykonywanie prac zgodnie z projektem budowlanym, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, postanowieniami umowy, przepisami prawa budowlanego, warunkami technicznymi, normami oraz wiedzą techniczną, zasadami sztuki budowlanej i wymogami powstałymi na skutek poczynionych uzgodnień; 4) stosowanie wyłącznie wyrobów i materiałów posiadających aktualne dokumenty dopuszczające do używania w budownictwie, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, w tym spełniających wymagania ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o Wyrobach budowlanych (Dz.U. 2004 nr 92 poz. 881 ze zm.); 5) uzgadnianie z Zamawiającym rodzajów materiałów wykończeniowych oraz armatury przed ich zastosowaniem i montażem; 6) przeprowadzanie na własny koszt wszelkich, wymaganych przepisami badań, sprawdzeń, pomiarów oraz sporządzenia wymaganych przepisami protokołów, inwentaryzacji itp. oraz przekazania ich Zamawiającemu (protokoły badań, sprawdzeń i pomiarów muszą być zakończone wynikiem pozytywnym); 7) wykonanie, w celu zrealizowania i oddania przedmiotu umowy, wszelkich innych robót podstawowych, pomocniczych i towarzyszących; 8) zgłaszanie Zamawiającemu robót ulegających zakryciu lub zanikających oraz umożliwienie ich odbioru; 9) oznaczenie, zgodnie z obowiązującymi przepisami, terenu robót budowlach (odpowiednie oznakowanie i zabezpieczenie miejsc prowadzenia robót, wygrodzenie miejsca realizacji robót oraz stref niebezpiecznych); 10) zorganizowanie zaplecza robót i zaplecza socjalnego dla własnych potrzeb - zgodnie z obowiązującymi przepisami i dokonanymi w tym zakresie uzgodnieniami; 11) zapewnienie warunków bezpieczeństwa i ochrony przeciwpożarowej (prowadzenie robót budowlanych musi odbywać się zgodnie z przepisami BHP i ppoż.), 12) zapewnienie ochrony mienia znajdującego się na terenie budowy, w szczególności pod względem przeciwpożarowym; 13) zabezpieczenie mienia Zamawiającego znajdującego się w pomieszczeniach i na terenie, gdzie prowadzone są roboty (Wykonawca odpowiadał będzie za jego ewentualną utratę, zniszczenie lub uszkodzenie); 14) prowadzenie na bieżąco i przechowywanie następujących dokumentów w formie zgodnej z art. 3 pkt 13 i art. 46 ustawy Prawo budowlane: a) dziennika budowy, b) protokołów odbioru robót, c) zgłoszenia Zamawiającemu odbioru robót, 15) usuwanie na bieżąco, na koszt własny, z terenu robót wszelkich odpadów, śmieci i innych zbędnych materiałów oraz urządzeń; 16) codzienne porządkowanie obiektu po zakończeniu robót do stopnia umożliwiającego normalne jego funkcjonowanie; każdy udokumentowany przypadek pozostawienia nieuporządkowanego terenu robót skutkował będzie naliczeniem kary umownej; 17) usunięcie po zakończeniu robót, na własny koszt, poza teren robót budowlanych wszelkich urządzeń tymczasowych, zaplecza itp. oraz pozostawienia całego terenu robót w stanie uporządkowanym i odtworzenie ewentualnych uszkodzeń; 18) sukcesywne, w trakcie realizacji robót, wywożenie i utylizacja wszelkich pozostałości budowlanych, np. gruz, zdemontowane elementy instalacji; 19) przestrzeganie obowiązujących przepisów dotyczących gospodarki odpadami; 20) uczestnictwo w spotkaniach konsultacyjnych, które odbywać się będą w dni robocze, poprzez oddelegowanie kierownika budowy oraz osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy; 21) prowadzenie na bieżąco pisemnej listy zawierającej aktualny wykaz osób przewidzianych do wykonania robót po jego stronie. Lista ta w każdym czasie będzie dostępna u Kierownika budowy i udostępniana na każde żądanie przedstawiciela Zamawiającego; 22) dostarczenie dokumentacji powykonawczej. 2. Kierowanie robotami będzie sprawowane przez osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45400000-1


Dodatkowe kody CPV: 45210000-2, 45300000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 85910.57
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Edu&Job Szkolenia, Praca
Email wykonawcy: m.bendykowski@o2.pl
Adres pocztowy: ul. J. Piłsudskiego 24a/31
Kod pocztowy: 70-463
Miejscowość: Szczecin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 105670.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 105670.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 105670.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.