To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-11-28
Ogłoszenie nr 500065767-N-2017 z dnia 28-11-2017 r.
Gmina Wiśniowa, w imieniu, której działa Wójt Gminy: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Wiśniowa w sezonie
2017/2018.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 603352-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Wójt Gminy Wiśniowa Zarządzeniem Nr 145/2017 z dnia 17.10.2017 roku w sprawie powołanie Komisji Przetargowej do przeprowadzenia postępowania przetargowego pn.: "Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Wiśniowa w sezonie 2017/2018" powołał Komisję Przetargową do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz dokonania oceny złożonych ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty w składzie: 1. Jolanta Wolak Przewodniczący Komisji 2. Krzysztof Tokarz Z-ca Przewodniczącego 3. Piotr Matusiak Członek 4.Marek Orzechowski Sekretarz
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Wiśniowa, w imieniu, której działa Wójt Gminy, Krajowy numer identyfikacyjny 35155628600000,
ul. Wiśniowa
441,
32412
Wiśniowa, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
12 2714552 w. 38, e-mail
info@ug-wisniowa.pl, faks
12 271 45 50.
Adres strony internetowej (url): www.ug-wisniowa.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Wiśniowa w sezonie 2017/2018.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):BRGK.271.8.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1.1 Kod CPV dla przedmiotowej inwestycji. PRZEDMIOT GŁÓWNY: 90620000-9 Usługi odśnieżania PRZEDMIOTY DODATKOWE: 90630000-2 Usługi usuwania oblodzeń 1.2 Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Wiśniowa w sezonie 2017/2018. 1.3 Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.: "Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Wiśniowa w sezonie 2017/2018 z podziałem na części. 1.4 Zakres zimowego utrzymania dróg oraz dwóch parkingów obejmuje: odśnieżanie i posypywanie na bieżąco nawierzchni jezdni, nawierzchni parkingów, poboczy, usuwania gołoledzi, zajeżdżonego śniegu i zasp śnieżnych, pozimowe sprzątanie jezdni przy krawężnikach oraz nawierzchni parkingów. 1.5 W ramach usługi zimowego utrzymania dróg Wykonawca jest zobowiązany do całodobowego pełnienia dyżuru telefonicznego. Wykonawca zobowiązany jest również do monitorowania wybranej przez siebie części zamówienia oraz winien pozostawać w stałej gotowości do wykonania usługi zimowego utrzymania dróg przez cały okres objęty umową. 1.6 Szczegółowy wykaz dróg oraz wymogów dotyczących realizacji zamówienia znajduje się w formularzu cenowym oferty (załącznik nr 1 do SIWZ), SIWZ oraz w Specyfikacji Technicznej (załącznik nr 6 do SIWZ). 1.7 Zamawiający nie wymaga realizacji zamówienia przez zakłady pracy chronionej. 1.8 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych (tylko dla całych części zamówienia). 1.9 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 1.10 Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej. 1.11 Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 1.12 Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 1.13 W ramach realizacji przedmiotowego zamówienia Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp. 1.14 Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy prawo zamówień publicznych, żąda potwierdzenia zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: a) usługa związana z prowadzeniem zimowego utrzymania dróg - kierowca pojazdu wykorzystywanego do zimowego utrzymania dróg (parkingów) - 1 osoba zatrudniona przez cały okres niezbędny do realizacji tejże usługi w trakcie wykonywania przedmiotowego zamówienia. 1.15 Potwierdzenie, iż w okresie realizacji przedmiotowego zamówienia Wykonawca lub podwykonawca będzie dysponował osobami zdolnymi wykonać czynności określone przez Zamawiającego w rozdziale 3 pkt 3.14 ppkt a) SIWZ oraz zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy stanowi wypełnione zgodnie z wymogami niniejszej SIWZ i złożone w ofercie oświadczenie - załącznik Nr 4 do SIWZ. Ponadto w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia obowiązują postanowienia paragrafu 3 ust. 1 ppkt 7), oraz paragrafu 8 ust. 1 ppkt d) wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 90620000-9
Dodatkowe kody CPV: 90630000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Część I obejmuje drogi w sołectwie Węglówka i Kobielnik: (8,233 km) 1). Węglówka przez os. Węgierskie o dług. 4,2 km 2). Węglówka na Las o dług. 2,0 km 3). |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
106243.81
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: USŁUGI STOLARSKIE Andrzej Ślaga
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
117073.26
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Część II - drogi w sołectwie Lipnik: (10,050 km) 1) Lipnik - Leśniczówka - Pod Kamiennik o dług. 2,0 km 2) Lipnik Pod Kamiennik przez Działy o dług. 3,0 km 3) Lipnik - Kąty o dług. 2,1 km 4) Lipnik ujęcie 1 o dług. 0,630 km 5) Lipnik ujęcie 2 o dług. 1,250 km 6) Lipnik - Granice o dług. 0,615 km 7) Lipnik - Lenart o dług. 0,455 km |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
101058.33
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
117585.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Część III - drogi w sołectwie Poznachowice Dolne i Glichów: (5,700 km) 1) Poznachowice Dolne - Pod Grodzisko o dług. 2,8 km 2) Poznachowice Dolne - k. Galii o dług. 0,3 km 3) Glichów - Podlesie o dług. 1,8 km 4) Glichów - Pasternik o dług. 0,8 km |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
64003.61
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Usługowa Władysław Murzyn 32-412
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
71820.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Część IV - drogi w sołectwie Wiśniowa i Lipnik: (13,389 km) 1) Wiśniowa Rynek - CPN - ujecie wody - Murzynówka o dług. 4,2 km 2) Wiśniowa - Lipnik przez Osików (Markowska) o dług. 2,7km 3) Wiśniowa - Poza rzeką (od rynku do Cyganówki) o dług. 2,53 km 4) Wiśniowa - Cyganówka (od mostu do drogi wojewódzkiej) o dług. 0,1 km 5) Wiśniowa - Mutówka (od mostu do drogi wojewódzkiej) o dług. 0,1 km 6) Wiśniowa - osiedle Wilków o dług. 0,3 km |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
130146.04
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
137371.14
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Część V - drogi w sołectwie Wierzbanowa: (2,96 km) 1) Wierzbanowa - Podjaworzyce o dług. 1,8 km 2) Wierzbanowa - Gazdówka o dług. 0,16 km 3) Wierzbanowa - Bogaczówka o dług. 0,370 km 4) Wiśniowa - Pałącki o dług. 0,63 km |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie unieważnienie postępowania. Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy PZP. Uzasadnienie faktyczne: Zgodnie z brzmieniem art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu. W przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty dla piątej części zamówienia. |
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Część VI - drogi w sołectwie Kobielnik: (0,603 km) 1) Kobielnik - Murzynówka o dług. 0,603 km |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
21222.25
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
22793.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Część VII - Drogi w sołectwie Lipnik i Poznachowice Dolne: (3,660 km) 1) Lipnik - Poznachowice Dolne przez Kretówki o dług. 3,2 km 2) Lipnik koło Bogacza o dług. 0,460 km Dwa parkingi w Lipniku koło kościoła 3) Dwa parkingi w Lipniku koło kościoła (po obu stronach drogi powiatowej). Odśnieżanie doraźnie na zgłoszenie. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
47185.39
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
53028.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI WIŚNIOWA
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zamówienia pn.: "Zwiększenie efektywności systemów zaopatrzenia w wodę i optymalizacja zużycia wody w Gminie Wiśniowa."
- "Zwiększenie efektywności systemów zaopatrzenia w wodę i optymalizacja zużycia wody w Gminie Wiśniowa".
więcej: przetargi WIŚNIOWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ INTERNATU PRZY UL. CHEŁMSKIEJ 8A W WARSZAWIE ORAZ POMIESZCZEŃ BIUROWYCH ZARZĄDU ZASOBÓW MIESZKANIOWYCH MSWiA PRZY UL. CHEŁMSKIEJ 8A W WARSZAWIE
- Usługa utrzymania czystości i porządku w budynkach mieszkalnych i ich otoczeniu, administrowanych i zarządzanych przez Zakład Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o. o
- USŁUGI W ZAKRESIE KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA TERENÓW ZEWNĘTRZNYCH SPSZOZ "ZDROJE" WRAZ Z TERENEM PRZYLEGŁYM W OBIEKCIE SPSZOZ "ZDROJE" UL. MĄCZNA 4 W SZCZECINIE
- Usługa sprzątania hal targowych i targowisk zlokalizowanych przy ul. Piotrkowskiej 317 i przy ul. Małej 2 wchodzących w skład zasobów Zarządu Lokali Miejskich w Łodzi w 2025 roku.
- Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości pomieszczeń wewnątrz budynku oraz sprzątania terenu zewnętrznego wokół budynku w Urzędzie Skarbowym w Działdowie.
- Usługi sprzątania i utrzymania czystości
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.