eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świątki › "Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 1.100.000,00 zł"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-11-28

Ogłoszenie nr 500065867-N-2017 z dnia 28-11-2017 r.

Gmina Świątki: "Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 1.100.000,00 zł"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 605815-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Świątki, Krajowy numer identyfikacyjny 51074320300000, ul. Świątki 87, 11008 Świątki, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 89 6169883, 6169890 w. 109, e-mail urzad@swiatki.pl, faks 896 169 822.
Adres strony internetowej (url): http://bip.swiatki.nowoczesnagmina.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 1.100.000,00 zł"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ROS.271.12.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest udzielenie Gminie Świątki długoterminowego kredytu w walucie polskiej, w wysokości 1.100.000,00 zł słownie : jeden milion sto tysięcy złotych) na pokrycie planowanego deficytu 2. Zakres zamówienia: 1) Kwota kredytu - 1.100.000,00 zł. 2) Okres kredytowania - do 31 grudzień 2031 r., 3) Postawienie kredytu do dyspozycji Zamawiającego - w terminie pięciu dni od dnia zawarcia umowy, przez przekazanie środków na rachunek podstawowy Zamawiającego nr 47 8857 1025 3001 0000 0101 0001. 4) Spłata kredytu - w ratach kwartalnych a) pierwsza rata płatna 30.03.2018 w kwocie 2.500 zł płatne przez okres lat 2018-2021 płatnych na ostatni dzień miesiąca kwartału tj. marca ,czerwca, września i grudnia, b) następnie od 31.03.2022r. do 31.12.2022 roku raty kwartalne płatne na ostatni dzień m-ca każdego kwartału po 5.000zł. , następnie od 31.03.2023 do 31.12.2023 raty kwartalne po 12.500zł. płatne na ostatni dzień każdego m-ca kwartału, c) następnie od 31.03.2024 do 31.12.2025 raty kwartalne po 25.000zł płatne na ostatni dzień każdego miesiąca kwartału , w okresie od 31.03.2026 do 31.12.2026 raty kwartalne po 20.000zł płatne na ostatni dzień każdego miesiąca kwartału , d) w okresie od 31.03.2027 do 31.12.2030 raty kwartalne 37.500zł. płatne na ostatni dzień każdego miesiąca kwartału e) ostatni rok w okresie od 31.03.2031 do 31.12.2031 raty kwartalne po 27.500 zł. płatne na ostatni dzień miesiąca kwartał. 5) Oprocentowanie kredytu - według zmiennej stopy procentowej dla depozytów WIBOR 1M (PLN) wyliczanej jako średnia arytmetyczna z notowań miesiąca poprzedzającego miesiąc, za który naliczane będą odsetki, powiększonej o marżę Wykonawcy. Marża Wykonawcy wyrażona w punktach procentowych pozostaje na niezmienionym poziomie w całym okresie kredytowania. 6) Termin zapłaty prowizji przez Zamawiającego (jeśli będzie wymagana) - w dniu uruchomienia kredytu. 7) Spłata odsetek od kredytu w terminach miesięcznych - w ostatnim dniu miesiąca począwszy od miesiąca stycznia 2018 roku. 8) Płatność odsetek w terminach, o których mowa w pkt.7) będzie bezwzględnie wymagalna. Skutki nie wywiązania się z płatności określi umowa przygotowana przez Wykonawcę, zgodnie z ustawą Prawo bankowe. 9) Płatność rat kapitałowych w terminach, o których mowa w pkt. 4) nie będzie bezwzględnie wymagalna, pod warunkiem złożenia przez Zamawiającego pisemnego wniosku o odroczenie płatności o czas oznaczony przy czym: a) wniosek powinien być złożony Wykonawcy przed terminem płatności raty kapitałowej, b) oznaczony czas przesunięcia płatności raty kapitałowej nie może wykraczać poza okres Page 5 of 17 https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=5bf2114f-7f61-4a8d-9... 24.10.2017 kredytowania, c) niespłacona rata kapitałowa będzie wchodziła w skład niespłaconej części kapitału i zostanie oprocentowana na zasadach określonych w umowie. d) z tytułu przesunięcia terminu spłaty raty kapitałowej w okresie kredytowania Wykonawca nie będzie pobierał żadnych opłat lub prowizji. 10) Zamawiający zastrzega sobie prawo: a) spłaty większej kwoty kapitału niż rata roczna; b) wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu, bez dodatkowych prowizji i opłat związanych z obsługą kredytu; 11) Za spłatę rat kredytu oraz odsetek przyjmuje się dzień wpływu należności na rachunek Wykonawcy. Jeżeli termin płatności przypada na dzień uznany ustawowo za wolny od pracy, spłata odsetek następuje w pierwszym dniu roboczym przypadającym po dniu ustawowo wolnym od pracy. 12) Kredyt nie będzie obciążony innymi należnościami i opłatami niż wymienione w ofercie Wykonawcy. 13) Sposób płatności - przelew. 14) Forma zabezpieczenia kredytu - weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową. Podpisanie deklaracji wekslowej oraz oświadczenia o poddaniu się egzekucji z tytułu wystawienia weksla nastąpi równocześnie z podpisaniem umowy kredytu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 338382.78
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Warmiński Bank Spółdzielczy ,11-042 Jonkowo,
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Plac - 650 lecia Jonkowa 12
Kod pocztowy: 11-042
Miejscowość: Jonkowo
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 267718.94
Oferta z najniższą ceną/kosztem 267718.94
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 332196.71
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 39 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.