To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-11-28
Ogłoszenie nr 500065972-N-2017 z dnia 28-11-2017 r.
Gmina Liniewo: Zakup biletów miesięcznych dla uczniów Gminy Liniewo
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 605427-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500051032-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Liniewo, Krajowy numer identyfikacyjny 19167519000000,
ul. ul. Dworcowa
3,
83420
Liniewo, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
586 878 520, e-mail
komunalny@liniewo.pl, faks
586 878 522.
Adres strony internetowej (url): www.liniewo.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup biletów miesięcznych dla uczniów Gminy Liniewo
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZPGK/27/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1)Przedmiotem zamówienia jest Zakup biletów miesięcznych dla uczniów na zasadzie art. 5 a ustawy z dnia 20.06.1992 roku o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami trans-portu publicznego (Dz.U. 2012 poz. 1138) z i do placówek oświatowych z terenu gminy Liniewo. 2)Dowóz realizowany musi być co najmniej 2 autobusami (51 miejsc siedzących każdy pojazd) rano jak i w godzinach popołudniowych. Dowóz uczniów do placówek odbywać się będzie w dni nauki szkolnej, w oparciu o Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z 18 kwietnia 2002 r. (Dz. U. Nr 46, poz. 432 z późniejszymi zmianami) w sprawie organizacji roku szkolnego. Wykonawca musi dysponować co najmniej 4 autobusami (51 miejsc siedzących każdy pojazd) w przypadku awarii pojazdów wyznaczonych do wykonywania zadania (2 pojazdy zastępcze). 3)W przypadku odpracowania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym przez Zamawiającego. 4)Zamawiający sprawował będzie opiekę nad uczniami w trakcie ich dowozu do szkół oraz w drodze powrotnej. 5)Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert na częściowy zakres usług. 6)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: A.Dowóz i odwóz uczniów do Zespołu Oświatowego w Liniewie, ul. Szkolna 2, 83-420 Liniewo. a)Lubieszyn - Liniewo- 22 uczniów b)Wysin - Liniewo- 14 uczniów c)Chrósty Wysińskie - Liniewo- 4 uczniów d)Stary Wiec - Liniewo- 7 uczniów e)Głodowo - Liniewo- 13 uczniów f)Deka - Liniewo- 1 uczeń g)Iłownica - Liniewo- 3 uczniów h)Płachty - Liniewo- 6 uczniów i)Orle - Liniewo- 12 uczniów j)Garczyn - Liniewo- 17 uczniów k)Sobącz - Liniewo- 27 uczniów l)Rogazy - Liniewo- 9 uczniów ł) Małe Liniewo - Liniewo- 6 uczniów ------------------------------------------------------------------------------ Łącznie:- 141 uczniów B.Dowóz i odwóz uczniów do Zespołu Oświatowego w Garczynie, Garczyn 10, 83-420 Liniewo. a)Orle - Garczyn- 37 uczniów ------------------------------------------------------------------------------ Łącznie:- 37 uczniów C.Dowóz i odwóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Wysinie, Wyzwolenia 4/6, 83-421 Wysin. a)Chrósty Wysińskie - Wysin- 20 uczniów b)Stary Wiec - Wysin- 3 uczniów c)Wysin - Wysin- 3 uczniów ------------------------------------------------------------------------------ Łącznie:- 26 uczniów D.Dowóz i odwóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Głodowie, Głodowo 16, 83-412 Głodowo. a)Liniewo - Głodowo- 2 uczniów b)Iłownica - Głodowo- 14 uczniów c)Deka - Głodowo- 10 uczniów ------------------------------------------------------------------------------ Łącznie:- 26 uczniów Łączna liczba dowożonych uczniów: 230 7)Wskazane z pkt 6 lit od A do D trasy dowozów mogą ulec zmianie (par. 9 ust. 2 pkt 1) lit e) istot-nych postanowień umowy). Dokładne oznaczenie przedziałów czasowych i przystanków w jakich powinien być wykonany dowóz uczniów do szkoły oraz ich odwiezienie po zakończeniu zajęć lek-cyjnych ustalane będzie pomiędzy Wykonawcą a dyrektorami poszczególnych szkół na tydzień przed rozpoczęciem sezonu szkolnego (rozkład jazdy). 8)Dowóz uczniów będzie odbywać się pojazdami dopuszczonymi do ruchu według obowiązujących przepisów w przewozach pasażerskich i właściwie do charakteru przewozów oznakowanymi. 9)W przypadku awarii wyznaczonego na zadanie pojazdu Wykonawca podstawi pojazd zastępczy spełniający właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym. Czas podstawienia pojazdu zgodny z czasem wskazanym w ofercie jednak nie może być dłuższy niż 120 minut. 10)Wykonawca zapewni uczniom przewożonym warunki bezpieczeństwa, wygodę, w szczególności miejsca siedzące. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował autobusami z ilością miejsc w pojazdach i odpowiednią liczbą autobusów, zapewniających dowóz wszystkich uczniów na poszczególnych trasach. 11)Dowóz i odwóz uczniów odbywać się będzie według rozkładów i godzin. W uzasadnionych przypadkach, wynikających w szczególności z harmonogramu zajęć szkolnych Zamawiający dopuszcza możliwość zmian w rozkładzie jazdy. 12)Rozliczenie usługi, o której mowa w pkt. 6. następować będzie na podstawie ilości rzeczywiście sprzedanych przez Wykonawcę biletów miesięcznych. 13)Łączna liczba uczniów (biletów miesięcznych) może ulec zmianie w stosunku rocznym o ± 15%. 3.Zamawiający działając na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy wymaga, aby osoby bezpośrednio wykonujące prace przy realizacji umowy to jest kierowcy autobusów, byli zatrudnieni przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dn. 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.). Zamawiający uzna za spełniony wymóg udokumentowania wymagania poprzez złożenie oświadczenia zawierającego informację o zatrudnieniu osób wykonujących bezpośrednio prace przy realizacji przedmiotu zamówienia złożonego Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy. Oświadczenie musi zawierać informację dotyczącą pracownika, jego stanowiska oraz informację na temat zawartej umowy o pracę. Skutki naruszenie ww wymogu określone zostały w istotnych postanowieniach umowy. Zamawiający nie określa w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, które mogą obejmować aspekty gospodarcze, środowiskowe, społeczne, związane z innowacyjnością lub zatrudnieniem o których mowa w art 29 ust 4 ustawy. Zamawiający nie określa obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 60.17.20.00 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
158134.37
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Starogardzie Gdańskim S.A.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
124349.33
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI LINIEWO
- Remont świetlicy wiejskiej w Chróstach Wysińskich
- Budowa wodociągu w miejscowości Stary Wiec
- Modernizacja dwóch pracowni komputerowych znajdujących się w Zespole Oświatowym w Liniewie
więcej: przetargi LINIEWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja dwudniowego szkolenia wyjazdowego dotyczącego tematyki Trudnego klienta i asertywności wraz z zakupem usługi trenerskiej, hotelarskiej, restauracyjnej oraz transportowej.
- Trening rozwojowy w formie wyjazdowej dla młodzieży usamodzielnianej w ramach projektu pn. "W Rodzinie"
- Sukcesywne świadczenie usług transportowych autokarami minimum 50 osobowymi wraz z kierowcą na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie (150)
- "Organizacja wyjazdu edukacyjno-terapeutycznego dla rodzin"
- Usługa transportu studentów i pracowników Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- "Wyjazdy edukacyjne"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.