To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-11-28
Ogłoszenie nr 500066074-N-2017 z dnia 28-11-2017 r.
Dom Pomocy Społecznej w Kozarzach: Kompleksowa termomodernizacja budynku Domu Pomocy Społecznej w Kozarzach z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Wykorzystanie odnawialnych źródeł energii oraz termomodernizacja budynku Domu Pomocy Społecznej w Kozarzach
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 596943-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500044655-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Dom Pomocy Społecznej w Kozarzach, Krajowy numer identyfikacyjny 04256920,
ul. Kozarze
63,
18-230
Ciechanowiec, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
86 277 90 04, e-mail
dpskozarze@wp.pl, faks
86 277 90 05.
Adres strony internetowej (url): http://www.dpskozarze.pl/zamowienia-publiczne
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowa termomodernizacja budynku Domu Pomocy Społecznej w Kozarzach z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):5/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej termomodernizacji budynku Domu Pomocy Społecznej w Kozarzach z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii. Zamówienie służy realizacji projektu przeznaczonego do finansowania ze środków Regionalnego Projektu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 w ramach działania "Efektywność energetyczna w sektorze mieszkaniowym i budynkach użyteczności publicznej". Pierwotnie opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenie o zamówieniu nr 561161-N-2017 z dnia 01.08.2017 r doprowadziło do wyboru wykonawcy w dwóch częściach tj. w zakresie ocieplenia budynku administracyjno-mieszkalnego wraz z wymianą okien i drzwi oraz wykonania instalacji cieplnej wraz z dostawą pomp ciepła i kolektorów słonecznych. Przedmiot objęty niniejszym postępowaniem jest zatem częścią większego zamówienia oraz wszczynane jest w zakresie w jakim zostało unieważnione pierwotne postępowanie. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą roboty: 1) Budowa zapomiarowanego elektroenergetycznego przyłącza kablowego NN. 2) Wykonanie instalacji fotowoltaicznej. 3) Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła. 4) Wymiana instalacji centralnego ogrzewania. 5) Wymiana kotłów warzelnych i instalacji chłodniczej w pomieszczeniach kuchni. Przedmiot zamówienia został podzielony na pięć części. Na każda część wykonawca może złożyć swą ofertę.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45300000-0
Dodatkowe kody CPV: 45310000-3, 45331200-8, 45331100-7, 45331230-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Budowa zapomiarowanego elektroenergetycznego przyłącza kablowego NN |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
23914.11
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: EKOSERWIS BP Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
29284.37
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Wykonanie instalacji fotowoltaicznej |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
280311.98
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: FreeVolt Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
241586.99
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
391615.88
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: LEBART Bartosz Łogwiński i wspólnik Sp. J.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
570240.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Wykonawca zleci podwykonawstwo robót innemu podmiotowi na potencjał którego powoływał się przy wykazywaniu spełnienia warunku dotyczącego zdolności technicznej i zawodowej (doświadczenie i potencjał kadrowy) w zakresie: wykonania instalacji wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła. |
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Wymiana instalacji centralnego ogrzewania |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
376994.83
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: LEBART Bartosz Łogwiński i wspólnik Sp. J
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
517897.02
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Wymiana kotłów warzelnych i instalacji chłodniczej w pomieszczeniach kuchni |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnił postępowanie działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp z powodu braku złożonych ofert. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI CIECHANOWIEC
więcej: przetargi CIECHANOWIEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostosowanie do potrzeb mieszkańców Gminy Stąporków oferty spędzania wolnego czasu z podziałem na części
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii", z opcją.
- Wymiana oświetlenia ulicznego na terenach wiejskich w gminie Góra Kalwaria
- Budowa żłobka w Siennie
- Termomodernizacja zabytkowej Willi Daisy wraz z instalacją OZE na potrzeby Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości, Wiedzy i Edukacji w formule zaprojektuj i wybuduj
- Modernizacja systemów w Inspektoratach ZUS podległych Oddziałowi w Zielonej Górze (4 części).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.