eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NagłowiceUDZIELENIE KREDYTU BANKOWEGO DŁUGOTERMINOWEGO W WYSOKOŚCI 1 600 000,00 zł

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-11-29

Ogłoszenie nr 500067028-N-2017 z dnia 29-11-2017 r.

Gmina Nagłowice: UDZIELENIE KREDYTU BANKOWEGO DŁUGOTERMINOWEGO W WYSOKOŚCI 1 600 000,00 zł

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 613658-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Nagłowice, Krajowy numer identyfikacyjny 29101039800000, ul. ul. Mikołaja Reja 9, 28362 Nagłowice, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 041 3814567, 3814523, e-mail ug-naglowice@wp.pl, faks 413 814 567.
Adres strony internetowej (url): www.bip.naglowice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

UDZIELENIE KREDYTU BANKOWEGO DŁUGOTERMINOWEGO W WYSOKOŚCI 1 600 000,00 zł

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.13.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu bankowego długoterminowego w wysokości 1 600 000,00 zł (słownie: jeden milion sześćset tysięcy zł 00/100) o okresie spłaty do 31.12. 2028r. 2 Kredyt jest przeznaczony na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań oraz pokrycie deficytu budżetu Gminy Nagłowice na 2017r. Uruchomienie kredytu nastąpi jednorazowo. 3. Na potrzeby sporządzenia oferty należy przyjąć termin uruchomienia kredytu na dzień 29-11-2017r 4. Spłaty rat kredytu /kapitału/ przewidziane na lata 2021-2028. Spłata kredytu w 16 ratach półrocznych na koniec ostatniego dnia miesiąca kończącego dane półrocze (pierwsza z terminem płatności do 30.06.2021r, ostatnia do 31.12.2028r). Okres karencji w spłacie rat kapitałowych do 31 grudnia 2020 r. Ostatnia rata spłaty kredytu 31.12.2028r. Wysokość rat kredytu oraz termin spłaty określa Harmonogram spłaty kredytu bankowego długoterminowego, stanowiący załącznik Nr 5 do niniejszej specyfikacji. Spłata odsetek dokonywana będzie do ostatniego dnia każdego miesiąca począwszy od miesiąca, w którym zostanie uruchomiony kredyt. 5. Zamawiający nie przewiduje płatności prowizji z tytułu udzielenia kredytu. 6. Oprocentowanie kredytu w wysokości: zmienna stopa procentowa WIBOR dla 1 M liczona jako średnia arytmetyczna z miesiąca poprzedzającego okres odsetkowy + niezmienna stała marża banku, Kredytobiorca nie ponosi innych niż marża kosztów z tytułu zaciągniętego kredytu. Celem przygotowania oferty w niniejszym postępowaniu Wykonawca winien przyjąć wysokość stawki WIBOR-1M na dzień 05-11-2017 r. tj. 1,66 %. O wysokości oprocentowania w danym miesiącu Wykonawca (bank) powiadomi Zamawiającego na piśmie w terminie 7 dni roboczych od daty ustalenia oprocentowania dla danego okresu odsetkowego. Oprocentowaniu podlega kwota faktycznie wykorzystanego kredytu przyjmując rzeczywistą liczbę dni w miesiącu oraz założenie, że rok liczy 365 dni, ilość dni w roku przestępnym 366. Za miesiąc przyjmuje się miesiąc kalendarzowy. Zmiana oprocentowania wynikająca ze stawki WIBOR 1 M nie stanowi zmiany warunków umowy i nie wymaga jej wypowiedzenia. 7. Kredytobiorca ma prawo do wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych opłat. O zmianie terminu spłaty kredytu Zamawiający poinformuje w formie pisemnej Wykonawcę. Jeżeli termin spłaty odsetek lub rat kapitałowych przypadnie na sobotę, niedzielę, święto lub inny dzień ustawowo wolny od pracy, spłata odsetek lub rat kapitałowych nastąpi następnego dnia roboczego po tym terminie. 8. Zamawiający dopuszcza możliwość aneksowania spłaty kredytu (przesunięcie terminu, zmiana harmonogramu spłaty kredytu, możliwość wydłużenia okresu spłaty) bez dodatkowych kosztów i opłat. Ponadto w przypadku wcześniejszej spłaty kredytu odsetki liczone będą za okres jego faktycznego wykorzystania. 9. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny in blanco z deklaracją wekslową z wystawienia kredytobiorcy. Koszty związane z ustanowieniem prawnego zabezpieczenia kredytu ponosi Zamawiający. Zamawiający nie przewiduje oświadczenia o poddaniu się egzekucji w trybie przepisów bankowych oraz art. 777 Kodeksu postępowania cywilnego. Dokumenty Zamawiającego niezbędne do udzielenia kredytu stanowiące załącznik do SIWZ; (dokumenty dostępne na stronie internetowej: www.naglowice.pl) a). Zaświadczenie o nadanie REGON b). Potwierdzenie nadania numeru NIP c). Zaświadczenie o wyborze Wójta d). Uchwała w sprawie powołania Skarbnika e). Uchwała RIO w sprawie opinii o projekcie budżetu na 2017 r. f). Uchwała RIO w sprawie opinii o projekcie Wieloletniej Prognozy Finansowej g). Uchwała RIO w sprawie opinii o prawidłowości planowanej kwoty długu Gminy. h). Sprawozdania budżetowe: sprawozdanie Rb - NDS o nadwyżce i deficycie za III kwartał 2017 r., sprawozdanie Rb-27 S- z wykonania dochodów budżetowych za III kwartał 2017r., sprawozdanie Rb-28 S- z wykonania wydatków budżetowych za III kwartał 2017r., sprawozdanie Rb - Z o zobowiązaniach za III kwartał 2017 r., sprawozdanie Rb -N o należnościach za III kwartał 2017 r. i). Uchwały RIO w sprawie opinii o sprawozdaniach z wykonania budżetu za I półrocze 2017r j). Gmina Nagłowice posiada pozytywną opinię RIO o możliwości spłaty kredytu UWAGA!! Wszystkie dokumenty finansowe Gminy za wyjątkiem opinii RIO o możliwości spłaty kredytu znajdują się na stronie internetowej Zamawiającego tj. www.bip.naglowice.pl - sprawozdania- zakładka "sprawozdania" -opinie RIO- zakładka "opinie RIO"

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 427021.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Bank Spółdzielczy w Kielcach Oddział w Nagłowicach
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Św. Floriana 9
Kod pocztowy: 28-362
Miejscowość: Nagłowice
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 416278.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 416278.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 416278.20
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.