Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-11-29
Ogłoszenie nr 500067035-N-2017 z dnia 29-11-2017 r.
Opole: Dostawa sprzętu, tj. zagęszczarki płytowej dla Okręgowego Inspektoratu Służby Więziennej w Opolu w trybie z wolnej ręki. OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu:
POWR.02.07.00-00-0001/15-00 w ramach PO WER 2014-2020
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej w Opolu, Krajowy numer identyfikacyjny 53115620200000,
ul. Sądowa
2,
45-033
Opole, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
774 539 761, e-mail
tomasz.iwaniuk@sw.gov.pl, faks
774 544 439.
Adres strony internetowej (url): www.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu, tj. zagęszczarki płytowej dla Okręgowego Inspektoratu Służby Więziennej w Opolu w trybie z wolnej ręki.
Numer referencyjny
OI/P-POWER.2230.5.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostarczenie sprzętu przez Wykonawcę dla Zamawiającego: zagęszczarki płytowej dla jednostki penitencjarnej podległej Okręgowemu Inspektoratowi Służby Więziennej w Opolu: dla Zakładu Karnego w Głubczycach (ul. Kochanowskiego 3, 48-100 Głubczyce).
II.5) Główny Kod CPV:
43.31.50.00 - Maszyny do zagęszczania gruntu
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
4054
Waluta:
PLN
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust.1 pkt.4 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Uzasadnieniem zastosowania trybu z wolnej ręki na podstawie art.67 ust.1 pkt.4 ustawy Prawo zamówień publicznych (art.32 ust.2 lit.a dyrektywy 2014/24/UE) jest fakt, iż ostatnie postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego, tj. procedury otwartej w rozumieniu dyrektywy, (numer referencyjny nadany przez Zamawiającego OI-P.2230.3.2017, numer ogłoszenia o zamówieniu DU.UE 20167/S 138-282854) zakończyło się unieważnieniem z art.93 ust.1 pkt.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, gdyż w zakresie części nr II zamówienia objętego postępowaniem została złożona oferta częściowa przez jednego wykonawcę, którą Zamawiający odrzucił na podstawie art.89 ust.1 pkt.2 ustawy Prawo zamówień publicznych z powodu niezgodności zaoferowanego towaru w ofercie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (wykonawca nie potwierdził w ofercie wszystkich wymogów Zamawiającego jakie powinien posiadać oferowany przedmiot dostawy) - Oferta nie kwalifikowała się do poprawy z art. 87 ust.2 pkt.3 ustawy Prawo zamówień publicznych gdyż taka poprawa stanowiłaby istotne zmiany w treści oferty a więc spełniła się przez to przesłanka z art. 32 ust. 2 lit. a dyrektywy 2014/24/UE stanowiąca m.in. o tym, iż ofertę uznaje się za nieodpowiednią, jeżeli nie ma ona związku z zamówieniem, ponieważ wyraźnie nie jest w stanie, bez istotnych zmian, zaspokoić potrzeb i spełnić wymogów instytucji zamawiającej określonych w dokumentach zamówienia.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
Pomorska Instytucja Gospodarki Budżetowej Pomerania,
sekretariat@igb-pomerania.pl,
ul. Strefowa 15,
75-124,
Koszalin, kraj/woj.
zachodniopomorskie
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Przygotowanie i dostawa posiłków dla mieszkańców Bursy oraz dla uczestników kursów Branżowego Centrum Umiejętności w roku szkolnym 2025/2026 prowadzonych przez Zespół Placówek Oświatowych w Opolu.
- Wykonanie, oznakowanie i dostawa materiałów edukacyjnych i promocyjnych na potrzeby projektów z obszaru różnorodności biologicznej realizowanych z ramach programu FEO 2021 - 2027
- "Organizacja 12 warsztatów rękodzielniczych o charakterze integracyjnym"
- Dostawa materiałów opatrunkowych dla SPZOZ Opolskie Centrum Onkologii w Opolu
- Dostawa diatermii elektrochirurgicznej z argonem dla SP ZOZ OCO w Opolu.
- D/35/2025 Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego
więcej: przetargi w Opolu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.