To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-03-28
Ogłoszenie nr 500067347-N-2018 z dnia 28-03-2018 r.
Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Targówek miasta stołecznego Warszawy: świadczenie usług cateringowych w podziale na części
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 527795-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Targówek miasta stołecznego Warszawy, Krajowy numer identyfikacyjny 1090891500000,
ul. ul. Św. Wincentego
87,
03291
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 277 02 50, e-mail
zamowienia.publiczne@ops-targowek.waw.pl, faks
22 370 25 32.
Adres strony internetowej (url): www.ops-targowek.waw.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
świadczenie usług cateringowych w podziale na części
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP PN 19/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówienie zostało podzielone na dwie części: Część pierwsza Przedmiotem zamówienia są usługi cateringowe polegające na przygotowywaniu i dowożeniu przez 5 dni w tygodniu obiadów do trzech punktów położonych na terenie Dzielnicy Targówek w Warszawie : a) Przy ul. Suwalskiej 11 w Warszawie, parter, 30 obiadów dziennie- Środowiskowy Dom Samopomocy "Na Targówku", b) Przy ul. Św. Wincentego 85 w Warszawie, 1 piętro, 30 obiadów dziennie; Środowiskowy Dom Samopomocy "Na Targówku", c) Przy ul. Św. Wincentego 85, parter, 30 obiadów dziennie- Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Targówek (Dom Dziennego Pobytu). 3.2 część druga Przedmiotem zamówienia są usługi cateringowe polegające na przygotowaniu i dowożeniu gorących obiadów w zamkniętych naczyniach jednorazowych do mieszkań osób uprawnionych, wskazanych przez Zamawiającego w granicach administracyjnych dzielnicy Targówek. Ogólna liczba obiadów dla części drugiej wynosi maksymalnie - 27000. ogólna ilość osób uprawnionych do korzystania z obiadów w skali miesiąca dla części II - 75 osób. Zamawiający szacuje, że dzienna liczba obiadów dla części I i II wyniesie do 165 posiłków, a łącznie wyniesie do 48600 obiadów.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 55321000-6
Dodatkowe kody CPV: 55520000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: usługi cateringowe polegające na przygotowywaniu i dowożeniu przez 5 dni w tygodniu obiadów do trzech punktów położonych na terenie Dzielnicy Targówek w Warszawie |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
440740.74
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: J&J Łu.Ko. Łukasz Kowalczyk
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
142975
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Dodatkowe wymagania Zamawiającego związane z realizacją przedmiotu zamówienia - klauzule społeczne (dotyczy wszystkich części) 1. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo Zamówień publicznych, Zamawiający na okres realizacji zamówienia żąda zatrudnienia 1 osoby o której mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu oświadczenia dotyczącego spełnienia warunku z art. 29 ust. 3a . 3. W ciągu miesiąca od przystąpienia do realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia dowodu zatrudnienia 1 osoby na podstawie umowy o pracę w wymiarze pełnego wymiaru czasu pracy (pełen etat) wraz z zakresem obowiązków jakie ta osoba będzie pełnić przy realizacji zamówienia. 4. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę zatrudnioną lub przez pracodawcę przed upływem terminu realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie do zatrudnienia innej osoby na podstawie umowy o pracę. 5. Zamawiający ma prawo na każdym etapie realizacji zamówienia zwrócić się do Wykonawcy o przedstawienie dokumentów potwierdzających zatrudnienie osoby o której mowa w pkt 1 wraz z dowodami potwierdzającymi odprowadzanie składek na ubezpieczenie społeczne a Wykonawca ma obowiązek udostępnić je Zamawiającemu. |
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: 1. Przygotowanie i dostarczenie gorących obiadów w zamkniętych naczyniach jednorazowych do mieszkań osób uprawnionych, wskazanych przez Zamawiającego w granicach administracyjnych Dzielnicy Targówek. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
440740.74
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zajazd Pod Dębem Ewa Szulim
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
318600
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Dodatkowe wymagania Zamawiającego związane z realizacją przedmiotu zamówienia - klauzule społeczne (dotyczy wszystkich części) 1. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo Zamówień publicznych, Zamawiający na okres realizacji zamówienia żąda zatrudnienia 1 osoby o której mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu oświadczenia dotyczącego spełnienia warunku z art. 29 ust. 3a . 3. W ciągu miesiąca od przystąpienia do realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia dowodu zatrudnienia 1 osoby na podstawie umowy o pracę w wymiarze pełnego wymiaru czasu pracy (pełen etat) wraz z zakresem obowiązków jakie ta osoba będzie pełnić przy realizacji zamówienia. 4. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę zatrudnioną lub przez pracodawcę przed upływem terminu realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie do zatrudnienia innej osoby na podstawie umowy o pracę. 5. Zamawiający ma prawo na każdym etapie realizacji zamówienia zwrócić się do Wykonawcy o przedstawienie dokumentów potwierdzających zatrudnienie osoby o której mowa w pkt 1 wraz z dowodami potwierdzającymi odprowadzanie składek na ubezpieczenie społeczne a Wykonawca ma obowiązek udostępnić je Zamawiającemu. |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ROLETY MATERIAŁOWE DO KWATER INTERNATOWYCH
- Część 1: Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ul. Powstańców Śląskich - Sternicza Część 2: Przebudowa skrzyżowania ul. Puławskiej z ul. Jagielską wraz z ul. Drumli
- Świadczenie usług w zakresie przeglądu serwisowego i konserwacji stałej urządzeń i instalacji klimatyzacyjnych w pomieszczeniach technicznych i biurowych oraz kurtyn powietrznych.
- Świadczenie usług hotelarskich, restauracyjnych oraz wynajmu sal szkoleniowych w związku z organizacją: "Kongresu Sportu Akademickiego i Gali Sportu Akademickiego" w terminie 29 - 31.10.2025 roku.
- Kompleksowa obsługa zakupu biletów lotniczych
- Wykonanie usług cateringowych podczas 12 Międzynarodowego Konkursu Wokalnego im. Stanisława Moniuszki w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 123.2025 wyłonienie wykonawcy w zakresie świadczenia kompleksowej usługi cateringowej dla uczestników czterech (4) spotkań, które odbędą się w ramach projektu NAWA
- Przygotowanie oraz dostawa posiłków dla uczestników pobytu dziennego i całodobowego w Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnym w Sępólnie Krajeńskim
- Usługa przygotowania, transportu i dostarczania posiłków na Oddziały Szpitalne
- Organizacja i przeprowadzenie jednodniowych, stacjonarnych ćwiczeń cyberbezpieczeństwa w formule Table Top Exercise (TTX)
- Wykonanie usługi cateringowej
- "USŁUGI CATERINGOWE"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.