eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowica › Przebudowa i rozbudowa budynku biurowo - mieszkalnego ze zmianą sposobu użytkowania w części biurowej w celu utworzenia dziennego ośrodka wsparcia w Sosnowicy, gm. Sosnowica na. dz. nr 14/8

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-03-28

Ogłoszenie nr 500067662-N-2018 z dnia 28-03-2018 r.

Urząd Gminy w Sosnowicy: Przebudowa i rozbudowa budynku biurowo - mieszkalnego ze zmianą sposobu użytkowania w części biurowej w celu utworzenia dziennego ośrodka wsparcia w Sosnowicy, gm. Sosnowica na. dz. nr 14/8

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 13 Infrastruktura społeczna Działania 13.2 Infrastruktura usług społecznych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 505739-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500024337-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Gminy w Sosnowicy, Krajowy numer identyfikacyjny 54579700000, ul. ul. Spokojna 10, 21230 Sosnowica, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 0-82 5912152, e-mail sekretarz@sosnowica.pl, faks 0-82 5912152.
Adres strony internetowej (url): www.ugsosnowica.bip.lubelskie.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa i rozbudowa budynku biurowo - mieszkalnego ze zmianą sposobu użytkowania w części biurowej w celu utworzenia dziennego ośrodka wsparcia w Sosnowicy, gm. Sosnowica na. dz. nr 14/8

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.01.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest "Przebudowa i rozbudowa budynku biurowo - mieszkalnego ze zmianą sposobu użytkowania w części biurowej w celu utworzenia dziennego ośrodka wsparcia w Sosnowicy", która polega na wykonaniu robót budowlanych polegających na: - Wykonaniu odwodnienia i izolacji fundamentów z wykonaniem drenażu wokół budynku jak i odgrzybienie ścian piwnic - Ociepleniu ścian zewnętrznych styropianem z wyprawa elewacyjną oraz ocieplenie stropodachu wełną mineralną. - Wykonanie utwardzenia z kostki brukowej w części północnej i wschodniej budynku i podjazdu dla niepełnosprawnych po stronie wschodniej oraz tarasu z zadaszeniem w części południowej jak i opaskę odwadniającą w pozostałej części budynku - Montaż windy osobowej wewnętrznej z części piwnicznej na piętro budynku z możliwością wsiadania i wysiadania w piwnicy , przy wejściu głównym, parterze i piętrze. Zakres obejmuje wykonanie robót budowlanych jak i dostawę , montaż i uruchomienie windy - Wykonanie łazienek i toalet dla 30 osób pensjonariuszy z wyposażeniem oraz z dostosowaniem pomieszczeń sanitarnych dla osób niepełnosprawnych i dla 6 osób personelu, pomieszczenie zaplecza kuchennego i sale zająć i rekreacji zgodnie z opracowanym projektem. - Przebudowy instalacji CO., elektrycznej, wod - kan i budowę mechanicznej wentylacji zgodnie z potrzebami powstającego obiektu użyteczności publicznej - Montaż paneli solarnych wraz ze stosownymi instalacjami i urządzeniami - Wykonanie więźby dachowej z pokryciem dachu blachą, zakres prac obejmuje również wymianę rynien i rur spustowych - Wykonanie ścianek działowych jak i ścian i elementów konstrukcyjnych z wykonaniem stosownego zbrojenia i z wykonaniem robót tynkarskich. - Wykonanie podłóg we wszystkich pomieszczeniach stosownie do sposobu użytkowania pomieszczenia zgodnie z opracowanym projektem - Wykonanie robót wykończeniowych takich jak malowanie, szpachlowanie, uzupełnienie i naprawa tynków,zamurowanie przekuć i bruzd po robotach instalacyjnych - Wykonanie instalacji alarmowej wraz z urządzeniami wykrywającymi pożar z zasilaniem akumulatorowym 12 V z centralą alarmową. Rozmieszczenie urządzeń należy wykonać zgodnie z dostarczoną dokumentacją , zadanie obejmuje również przeszkolenie użytkownika - Wykonanie systemu monitoringu wyposażonego w kamery z oświetlaczami podczerwieni i rejestrator z podłączeniem do sieci komputerowej, z założeniem kont użytkownika, miejsca montażu kamer i innych urządzeń określa dołączona dokumentacja zadanie obejmuje również przeszkolenie użytkownika - Zadanie obejmuje kompleksową usługę zawierającą wszelkie dostawy, roboty montażowe i budowlane , transport i urządzenie i likwidacja placu budowy z zagospodarowaniem odpadów włącznie 2. Wykonawca przy realizacji zamówienia zobowiązany jest do opracowania i zatwierdzenia planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz do utrzymania w czystości dróg publicznych po których będzie odbywał się ruch pojazdów budowy i transportujących materiały. W przypadku ewentualnych roszczeń odszkodowawczych administratorów i zarządców za zniszczenie dróg przez transport budowy Wykonawca jest zobowiązany do ich naprawy na własny koszt, który nie będzie podlegał odrębnej zapłacie i jest wliczony w cenę kontraktową. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: 1) opis robót budowlanych, 2) przedmiar robót pomocniczo, 3)specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych w części zawierającej zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. 4) dokumentacja budowlana z rysunkami Dokumentacja ww. jest zawarta w Załączniku Nr 1 do SIWZ

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7


Dodatkowe kody CPV: 45260000-7, 45310000-3, 45330000-9, 45400000-1, 09331100-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 919944.59
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: WENTA-PRODUCT Bożena Zofia Kuźlik
Email wykonawcy: wentaproduct@gmail.com
Adres pocztowy: Borysów 72, 24-103 Żyrzyn
Kod pocztowy: 24-103
Miejscowość: Żyrzyn
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1107756.79
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1107756.79
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1348863.83
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 9,02

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.