To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-03-28
Ogłoszenie nr 500067743-N-2018 z dnia 28-03-2018 r.
Centrum Badań Molekularnych i Makromolekularnych Polskiej Akademii Nauk: Przebudowa istniejącego budynku "D" warsztatowo - laboratoryjnego dla potrzeb laboratoryjnych Centrum Badań Molekularnych i Makromolekularnych PAN w Łodzi przy ulicy Sienkiewicza 112
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 512684-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500032954-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Badań Molekularnych i Makromolekularnych Polskiej Akademii Nauk, Krajowy numer identyfikacyjny 32651700000,
ul. ul. Sienkiewicza
112,
90363
Łódź, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
426 847 113, e-mail
jotom@bilbo.cbmm.lodz.pl, faks
42 680 32 61.
Adres strony internetowej (url): www.cbmm.lodz.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Polska Akademia Nauk
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa istniejącego budynku "D" warsztatowo - laboratoryjnego dla potrzeb laboratoryjnych Centrum Badań Molekularnych i Makromolekularnych PAN w Łodzi przy ulicy Sienkiewicza 112
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DT-28/Rb/"D"II/1/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem postępowania jest przebudowa istniejącego budynku "D" warsztatowo - laboratoryjnego dla potrzeb laboratoryjnych Centrum Badań Molekularnych i Makromolekularnych PAN w Łodzi przy ulicy Sienkiewicza 112 (działka nr 95/64 w obrębie S-9). 2.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie modernizacyjnych robót budowlanych, instalacyjnych, sanitarnych, wod - kan. - co, sprężonego powietrza, instalacyjnych klimatyzacji i wentylacji, instalacyjnych elektrycznych w układzie TN - S sieci 230/400V, sieci komputerowej, telefonicznej w pomieszczeniach: pracowni spektrometrów NMR, pomieszczeniu socjalnym, w-c męskim i damskim, korytarza, pomieszczenia sprężarki powietrza oraz w pomieszczeniach biurowych z przedsionkiem mieszczącym się w południowo-zachodniej części budynku "D". Prace aranżacyjne prowadzone będą na powierzchni około 198,32 m2. Szczegółowy opis zakresu wykonywanych robót stanowiących opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SIWZ. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: 1)Dokumentacja projektowa - załącznik nr 9 do SIWZ: - projekt architektury, - projekt konstrukcji, - projekt instalacji wod.- can.- co i sprężonego powietrza, - projekt branża elektrycznej i teletechnicznej, - projekt instalacji wentylacji i klimatyzacji. 2)przedmiary robót - załącznik nr 10 do SIWZ, 3)specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowalnych - załącznik nr 11 do SIWZ. 4.Roboty budowlane będą prowadzone w czynnym obiekcie. Wykonawca powinien uwzględnić wynikające stąd ograniczenia i konieczność wykonania dodatkowych zabezpieczeń. Roboty powinny być prowadzone w sposób jak najmniej uciążliwy dla innych użytkowników nieruchomości. 5.Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę minimum 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowalne i wbudowane materiały. W przypadku zaoferowania dłuższego okresu gwarancji Wykonawca otrzyma dodatkowe punkty (Kryteria oceny ofert opisane w rozdziale XVIII SIWZ). Okres gwarancji na zamontowane urządzenia zgodny jest z okresem gwarancji producenta. Zamawiający wymaga podania czasu usunięcia usterki/awarii liczonego w dniach roboczych od chwili zgłoszenia do chwili oddania do użytku bez względu na rodzaj uszkodzenia. Wykonawca może otrzymać dodatkowe punkty w przypadku zaoferowania jak najkrótszego czasu usunięcia usterki/awarii (Kryteria oceny ofert opisane w rozdziale XVIII SIWZ). 6.Wymagania związane z realizacją zamówienia dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę: 1)Na podstawie art. 29 ust. 3a w/w ustawy Zamawiający określa, iż wszelkie czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia na terenie budowy, mają być wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub jego Podwykonawców na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten dotyczy osób wykonujących czynności polegające na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 r. poz. 108) tj. pracowników fizycznych pracujących pod nadzorem osoby kierującej ze strony Wykonawcy, bezpośrednio związanych z wykonywaniem robót w siedzibie Zamawiającego. Wymóg nie dotyczy m. in. kierownika budowy, kierowników robót, dostawców materiałów budowlanych. 2)W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a)żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów i dokonywania ich oceny, b)żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów, c)przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3)W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób, o których mowa w pkt. 6 ppkt. 1): a)oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: - dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, - datę złożenia oświadczenia, - wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, - rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; b)poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c)zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d)poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 4)Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób, o których mowa w pkt. 6 ppkt. 1) Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób, o których mowa w pkt. 6 ppkt. 1). 5)W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 7.W przypadku wystąpienia w dokumentacji projektowej odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust.1 pkt 2 oraz ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza się rozwiązania równoważne. Jeżeli Wykonawca proponuje rozwiązania wykonania przedmiotu zamówienia równoważne w stosunku do norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych wymaganych w opisie przedmiotu zamówienia obowiązany jest udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą środków, o których mowa w art. 30b ust. 1 ustawy, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. 8.Jeżeli Wykonawca w miejsce określonych w opisie przedmiotu zamówienia wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 1 ustawy oferuje rozwiązania zgodne z Polską Normą przenoszącą normę europejską, normami innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszącymi normy europejskie, z europejską aprobatą techniczną, ze wspólną specyfikacją techniczną, z normą międzynarodową lub z systemem referencji technicznych ustanowionym przez europejski organ normalizacyjny, jeżeli te normy, aprobaty, specyfikacje i systemy referencji technicznych dotyczą wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności określonych przez zamawiającego obowiązany jest udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą środków, o których mowa w art. 30b ust. 1 ustawy, że obiekt budowlany, dostawa lub usługa, spełniają wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności określone przez zamawiającego. 9.Stosownie do art. 29 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przedmiot zamówienia w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych został określony w dokumentacji projektowej, o które mowa w pkt.3 ppk1 niniejszego rozdziału. 10.Szczegółowy zakres obowiązków i warunki wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45214630-5
Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45300000-0, 45453000-7, 45400000-1, 45300000-0, 45310000-3, 45330000-9, 45331000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
597560.98
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PBHU PRIMBUD inż. Stafan Szewczyk
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
684340
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Wykonanie audytu bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz oceny bezpieczeństwa ruchu drogowego dla inwestycji polegającej na budowie obwodnicy Bełchatowa w ciągu DW 484
- Dostawa mebli w ramach projektu UTWORZENIE BRANŻOWEGO CENTRUM UMIEJĘTNOŚCI DLA WŁÓKIENNICTWA I TEKSTYLIÓW.
- DZP.26.39.2025 Opracowanie dokumentacji technicznych i projektowych dla budynków administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w Łodzi w podziale na 3 części
- DEA OZPA 272.03.2025 DOSTAWA WZORCÓW CHROMATOGRAFICZNYCH DO WSSE W ŁODZI
- Zakup usługi architektonicznej pn.: Uzyskanie decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego dla zadania: Regionalne Centrum Recyklingu i Odzysku Energii przy ul. Mińskiej 2 i 2A w Łodzi
- Świadczenie kompleksowej usługi wsparcia gospodarczo-technicznego na potrzeby Sądu Rejonowego dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 108502D w obrębie ul. Szkolnej, Brata Alberta i Paderewskiego w Wilkowie-Osiedlu wraz z budową przejścia dla pieszych i zatoki autobusowej
- Przebudowa Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w SP ZOZ w Szamotułach w formule zaprojektuj i wybuduj
- Remont budynku Hali Sportowej przy ul. Kościuszki 20a w Stroniu Śląskim.
- Modernizacja kompleksu Moje Boisko-Orlik 2021 w Polanicy-Zdroju
- Dostępna przestrzeń publiczna w budynku Urzędu Gminy w Smętowie Granicznym
- Wykonanie w formule "zaprojektuj i wybuduj" zadania inwestycyjnego polegającego na Termomodernizacji budynku przy ul. Cybisa 1 wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego nad jej realizacją.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.